Βρέθηκαν 52 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 2.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication and audience engagement policies in cultural organisations in times of crisis (covid-19): The case of the Thessalian Theatre [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-9-2023
ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΟΥΚΟΥΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η χάραξη πολιτικών επικοινωνίας και προσέλκυσης κοινού είναι ένα αναπόσπαστο μέρος
της πολιτιστικής διαχείρισης που περιλαμβάνει τόσο την παραγωγή όσο και την διάχυση
των πολιτιστικών προϊόντων τους στο κοινό, εκπληρώνοντας τους καλλιτεχνικούς,
οικονομικούς και κοινωνικούς στόχους τους. Ωστόσο, στο σημερινό ανταγωνιστικό
περιβάλλον, οι ψηφιακές εξελίξεις μεταλλάσσουν την πολιτιστική επικοινωνία, ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Non-Profit Organizations & Digital Marketing. Holistic Digital Approach of Organizations of the Regional Unit of Corinthia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-5-2023
ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΚΙΤΖΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διατριβή στοχεύει να διερευνήσει και να παρουσιάσει τον ρόλο και τη συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Θα προσεγγιστεί ολιστικά η ψηφιακή παρουσία, οι ανάγκες και προτάσεις προς βελτίωση για τους 4 Οργανισμούς της ΠΕ Κορινθίας (Αρχαιολογικό Μουσείο Αρχαίας Κορίνθου, Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας, Ιστορικό-Λαογραφικό Μουσείο Κορί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Marketing as an Approach to a Planned Social Change [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-2-2023
ΖΩΗ ΜΗΤΣΙΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Με αυτή τη διπλωματική εργασία σκοπός είναι να διερευνηθούν τα πολλαπλά οφέλη των προγραμμάτων του κοινωνικού Μάρκετινγκ με σκοπό την προώθηση και υιοθέτηση ωφέλιμων κοινωνικών ιδεών. Επιχειρείται στην εργασία να διερευνηθούν στενότερα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κοινωνικού Μάρκετινγκ και οι διάφορες πτυχές των αποτελεσμάτων του μέσα από παραδείγματα, παρά η αποστασιοποιημένη, στατική μελέτη τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication Strategic plan in cultural organizations using contemporary means of communication.The case of the Mycenaean cemetery of Vouteni" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Πολυκανδριώτη, Ευαγγελία Ισμήνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζεται η ανάγκη διατήρησης και προώθησης της πολιτισμικής κληρονομιάς, μέσω νέων στρατηγικών επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς στην Ελλάδα, με στόχο την προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού και την εκπαίδευσή του σε θέματα κουλτούρας και πολιτισμού. Διερευνάται ο πολιτιστικός τουρισμός και η συμβολή του στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη ενός τόπου, ως...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τhe post COVID-19 (pandemic) era - How it affected the marketing strategy of hotels. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι αδιαμφισβήτητα οι πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις στον κλάδο της φιλοξενίας. Αυτό άλλωστε , αποδεικνύεται και από τον ρυθμό ανάπτυξης που έχει λάβει η ξενοδοχειακή βιομηχανία. Όμως, τα τελευταία χρόνια ο κλάδος αυτός υπέστη σοβαρό πλήγμα λόγω της οικονομικής κρίσης. Τους τελευταίους μήνες, η κρίση στο υγειονομικό σύστημα της χώρας έφερε στην επιφάνεια επιπλέον προβλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic planning of tourism destination marketing: Τhe case of Corfu [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κασωτάκης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη τουριστικών δραστηριοτήτων στη χώρα μας έχει συνδεθεί με μία αλματώδη οικονομική και επιχειρηματική μεγέθυνση των περιοχών φιλοξενίας. Η παγίωση του μαζικού τουρισμού σε πολλές από αυτές έχει συνδεθεί με φαινόμενα που δημιουργούν προβληματισμούς σε όρους βιωσιμότητας τόσο της τουριστικής αγοράς, όσο και του ίδιου του προορισμού.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κατάστρωση ενός ολο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE INFLUENCE OF TRAVEL INFLUENCERS ON THE TOURIST DESTINATION IMAGE AND THE TRAVEL DECISION OF MILLENNIALS AND GEN Z INSTAGRAM USERS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γουρδούλης, Νίκος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία είναι ένας από τους κύριους κλάδους υποδοχής/εσωτερίκευσης της επιρροής της τεχνολογικής εξέλιξης, της ανάπτυξης του διαδικτύου και των social media. Οι χρήστες των social media αφιερώνουν αρκετό χρόνο στις πλατφόρμες αυτές και αποτελούν στόχο του περιεχομένου των travel influencers. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επίδρασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The relation between digital marketing and the image formation of a tourist destination: The case of Mykonos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2021 [2021-05-15]
Πέτρου, Άννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεχής εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου και κατά συνέπεια η αύξηση του ανταγωνισμού, καθιστούν ως απαραίτητη τη δημιουργία οργανισμών διαχείρισης προορισμών. Ο τουρισμός αποτελεί για έναν προορισμό πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας και των εσόδων του, του κύκλου ζωής, της φέρουσας τουριστικής ικανότητας, της εξέλιξης και ανάπτυξης του. Για να μπορέσει όμως να εξελιχθεί ένας προορισμός πρέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The importance of marketing in cultural routes as a sector for improving traffic, entrepreneurship and employment: The case of the Cultural - Tourist Route of Thessaly [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-05-2021 [2021-05-08]
Φεργαδάκης, Τηλέμαχος Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η πολιτιστική κληρονομιά ενός τόπου, που για πολλά χρόνια περιελάμβανε μνημεία, σύνολα οικοδομημάτων και τοπία, έχει εξελιχθεί στην εποχή μας και πλέον περιλαμβάνει και άλλες κατηγορίες, όπως είναι τα αρχιτεκτονικά μνημεία, τα κτήρια, οι ιστορικές γειτονιές κ.ά. Παράλληλα, αναδεικνύονται μέθοδοι με τις οποίες η πολιτιστική κληρονομιά των ευρωπαϊκών χωρών συντελούν στην κοινή υλική και άυλη πολιτισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The advertising of a private school unit in the years 2000-2020 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
Αρμάου, Ελισάβετ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η διαφήμιση είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας πομπός προσελκύει το ενδιαφέρον ενός δέκτη στο αγαθό που προσφέρει. Ο τομέας του μάρκετινγκ βοηθά μία επιχείρηση να προωθήσει και να κάνει γνωστά όχι μόνο τα προσφερόμενα αγαθά της αλλά και τα στοιχεία εκείνα που τη διαφοροποιούν από όλες τις άλλες.
Για να μπορέσει να μεταδοθεί το -διαφημιστικό- μήνυμα από τον πομπό στον δέκτη είναι απαραίτητη η ύπαρξη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Recording the Social Marketing Strategy of Social and Solidarity Economy Enterprises and contractual enterprises. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
Εμετζίδου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Το Κοινωνικό Μάρκετινγκ χρησιμοποιεί μεθόδους και τεχνικές ίδιες με αυτές του εμπορικού Μάρκετινγκ, με σκοπό να μελετήσει και να εφαρμόσει προγράμματα, που είναι σχεδιασμένα για να φέρουν κοινωνικές αλλαγές, τόσο σε συλλογικό, όσο και σε ατομικό επίπεδο. Η στρατηγική του Κοινωνικού Μάρκετινγκ διαμορφώνεται στη βάση 8 παραμέτρων, των 8 P’s του μίγματος Κοινωνικού Μάρκετινγκ: του προϊόντος (Product...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE ROLE OF DIGITAL MARKETING AND E-COMMERCE IN HOSPITALITY SECTOR. THE CASE STUDY OF MARBELLA COLLECTION. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΚΙΤΣΟΥ, ΑΡΕΤΗ- ΑΓΑΘΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός και τα ταξίδια στις μέρες μας για όλους τους ανθρώπους των αναπτυγμένων χωρών έχουν καταστεί πλέον τρόπος ζωής. Η ανάγκη για διακοπές ολιγοήμερες ή πολυήμερες, ομαδικές ή ατομικές είναι αδήριτη, επιτακτική και αδιαμφισβήτητη. Ο τουρισμός, πέραν του ότι είναι αναγκαίος για την ψυχική ισορροπία των ανθρώπων , τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία τους, αποτελεί και μεγάλη πηγή εσόδων καθώς έχε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Destination Marketing Plan: The case of the regional unit of Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κρέτσος, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή έχει σκοπό να παρουσιάσει την τουριστική δραστηριότητα που υπάρχει στη Μεσσηνία να ερευνήσει και να αναλύσει το τουριστικό προϊόν που είναι διαθέσιμο στους τουρίστες αλλά και να ερευνήσει ευκαιρίες για ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος πλαισιωμένο από άλλες μορφές τουρισμού. Στόχοι της εργασίας είναι:
α) η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Private Tour Marketing [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μακράκης, Γιώργος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια άνθηση του προϊόντος της ιδιωτικής περιήγησης. Επισκέψεις σε σημεία αρχαιολογικού, ιστορικού, γαστρονομικού ενδιαφέροντος , εκδρομές με οχήματα εκτός δρόμου κ.α. ,με κύριο χαρακτηριστικό την ιδιωτικότητα οργανώνονται στο Ηράκλειο για τους επισκέπτες. Η έρευνα ανέδειξε πτυχές του προϊόντος , αλλά και την απόδοση του ξεναγού , την πολυτέλεια , την εκπαίδευση κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic marketing plan for a tourism destination - internet and social media. Case study : Corfu island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παναγιωτοπούλου, Δάφνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν πλουτοπαραγωγικό τομέα, του οποίου η εκμετάλλευση έχει σημαντική επιρροή στην οικονομική και στη γενικότερη ανάπτυξη μιας περιοχής.
Προκειμένου να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα, απαιτείται η ελεγχόμενη εκμετάλλευση ενός προορισμού, η απόκτηση γνώσεων σχετικά με την αγορά, η ανάλυση του ανταγωνισμού, αλλά και η σωστή προβολή του τουριστικού προϊόντος.
Σκοπός της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for Health Tourism on Kos Island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΑΡΑΙΤΖΟΓΛΟΥ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η Κως αποτελεί ένα από τους κυριότερους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα. Κύριο τουριστικό προϊόν της είναι ο μαζικός τουρισμός, συνήθως σε μορφή πακέτου all inclusive. Με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος η εξασφάλιση της βιωσιμότητας του προορισμού μπορεί να επιτευχθεί με τη διαφοροποίηση του προσφερόμενου προϊόντος. Εναλλακτικές μορφές τουρισμού μπορούν να προσφέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The prospects and the contribution of wine tourism in the promotion of the tourist development of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Χατζηγιακτσίδης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού φαίνεται ότι είναι απαραίτητη για όλες τις περιοχές που επενδύουν στον τουρισμό καθώς οι σύγχρονοι πολίτες ενδιαφέρονται πλέον για διαφορετικές εμπειρίες από αυτές που προσφέρει ο μαζικός τουρισμός, καθώς είναι πιο ευαισθητοποιημένοι πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα ενώ έχουν και πιο εξελιγμένες και διαφοροποιημένες ανάγκες. Μία από αυτές τις μορφές εναλλακτικο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Increasing prestige and popularity through the use of social media as strategic development of Municipal Gallery of Larissa G I Katsigras» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Μπατσικας, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η οικονομική κρίση και η απουσία κρατικής χρηματοδότησης έπληξε και τους πολιτιστικούς οργανισμούς, οι οποίοι προσπαθούν να επιβιώσουν σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο αποτελούν σήμερα ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας, αφιερώνοντας μεγάλο μέρος της καθημερινότητας μας σε αυτά. Γι αυτό το λόγο οι πολιτιστικοί οργανισμοί δημιουργούν ή ακολουθούν ά...
Στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ του Κέντρου Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication and marketing strategy of the Cultural Center of the Region of Central Macedonia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Τσιφλικλή, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Εδώ και πολλά χρόνια ο πολιτισμός έπαψε να αφορά τους λίγους κι έγινε σημείο αναφοράς για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Ξεπεράστηκε η ελιτίστικη τάση να αποτελεί προνόμιο των λίγων μόνο δημιουργών και να απευθύνεται σε περιορισμένες ομάδες πολιτών. Εξάλλου, εξ ορισμού αφορά το σύνολο της κοινωνικής διαστρωμάτωσης και η τεχνολογική εξέλιξη, με τα εργαλεία επικοινωνίας που προσφέρει, μπορεί να αξιοπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of digital communication media and their contribution to the cultural marketing of festivals. A comparative analysis of Athens Digital Arts Festival and Athens International Film Festival "Opening Nights" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Λυκομήτρου, Ποσούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή πραγματεύεται ζητήματα που αφορούν στις αρχές του πολιτιστικού μάρκετινγκ των φεστιβάλ με κύρια στόχευση την ανάλυση των σύγχρονων ψηφιακών μέσων επικοινωνίας, τον τρόπο αξιοποίησής τους, την χρήση των σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας και την προώθηση του πολιτιστικού αγαθού που προσφέρουν. Σκοπός της εργασίας είναι να αποτυπωθεί ο βαθμός της συμβολής των σύγχρονων αυτών ψηφιακών μέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The case of medical cannabis; History, current status and future prospects [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
Dalampouras, Thomas
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματικη εργασία εξετάζει την περίπτωση της κάνναβης κάνοντας μια πρώτη εκτίμηση της επίδρασης της στις αγορές και την συνδρομή της στην οικονομίας εν γένει. Ξεκινώντας με την νομιμοποίηση της κάνναβης στον Καναδά το 2018 τόσο για φαρμακευτική χρήση όσο και ψυχαγωγική, οι παγκόσμιες αγορές επέδειξαν ένα ιδιαίτερο ενθουσιασμό για τις προοπτικές της και τα προβλεπόμενα μεγάλα οικονομικά οφέλη σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
GEN Z AND THE SELECTION OF TOURISM DESTINATION REGARDING AR GAMING TECHNOLOGY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός όντας μία πολύπλευρη και διεπιστημονική δραστηριότητα είναι άμεσα συνυφασμένος με τους ανθρώπους και το προορισμό. Μέσα από την οπτική του Marketing, ελέγχονται η στρατηγική που πρέπει να ακολουθούν οι D.M.O.s, τα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς τουριστών, τα τεχνολογικά εργαλεία με τα οποία μπορούν να επιτύχουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και αναβάθμιση και τέλος με ποιό τρόπο μπορεί να...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
AUGMENTED REALITY AND PACKAGING [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΑΡΩΝΙΑΔΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Στον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο, υπάρχουν πολλές νέες τεχνολογίες που διατίθενται στην αγορά. Οι επιχειρήσεις ερευνούν τις δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν αυτές οι νέες τεχνολογίες καθώς και με ποιο τρόπο θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στο στρατηγικό τους πλάνο. Ενδιαφέρονται να αποκτήσουν περισσότερους ικανοποιημένους καταναλωτές και να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους με τις διαθέσιμες τεχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Customer relationship management in hotels as part of international hotel chains. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΣΤΟΓΙΑΝΟΒΣΚΙ, ΖΟΡΙΤΣΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός του ξενοδοχείου είναι η απόκτηση πιστού πελατολογίου, η οποία επιτυγχάνεται και μέσω της εφαρμογής του συστήματος CRM. Τα ξενοδοχεία λαμβάνουν πολυάριθμες πληροφορίες για τους πελάτες τους, τις οποίες μπορούν μέσω της στρατηγικής CRM να αξιοποιήσουν και να τις μετατρέψουν σε χρήσιμες γνώσεις για την καλυτέρευση του προϊόντος τους. Σκοπός είναι η δημιουργία καρποφόρων σχέσεων μεταξύ των πελα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Marketing Bank Services and Financial Products [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΣΠΑΝΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της διπλωματικής μου εργασίας είναι το μάρκετινγκ τραπεζικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων. Ειδικότερα εξετάζεται το ερώτημα πως μπορούν τα τραπεζικά και χρηματοοικονομικά προϊόντα να γίνουν πιο ανταγωνιστικά.
Για να απαντηθεί αυτό το ερώτημα, στην αρχή αναφέρθηκαν οι βασικοί όροι των τραπεζικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων, του τραπεζικού μάρκετινγκ και του μίγματος μάρκετινγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Ali Pasha and Revolutionary Era Museum on Ioannina Island: Cultural Management, Cultural Communication and local Development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΚΩΛΕΤΣΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το Μουσείο «Αλή Πασά» στη Νησί των Ιωαννίνων είναι ένα ιστορικό/λαογραφικό Μουσείο με αναφορά στην ύστερη Οθωμανική και την προεπαναστατική περίοδο. Το κτιριακό συγκρότημα που στεγάζει το Μουσείο του Αλή Πασά ανήκει στη μονή Αγ. Παντελεήμονα, μια από τις επτά μονές που υπάρχουν στο νησί και είναι ο τόπος τον οποίο είχε ως εξοχική κατοικία ο Αλής Πασάς, αλλά και το σημείο, όπου δολοφονήθηκε από τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Analysis and decoding the οptical messages of the beauty product advertisements [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Πολυζώη, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η ανάδειξη του ρόλου της σημειωτικής προσέγγισης, στην ερμηνεία των διαφημιστικών μηνυμάτων. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, γίνεται παρουσίαση των βασικών εννοιών του πολιτισμού και της επικοινωνίας και προσεγγίζεται ο τρόπος με τον οποίο η σημειωτική επιστήμη ερμηνεύει το νόημα του διαφημιστικού μηνύματος. Η διαφήμιση, αποτελεί μία τεχνική προώθησης στην επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of Sales & Supply in Demand Planning Process. Optimizing the decision making process to improve profitability, while balancing supply and demand. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
KARANIKOLA, MARIA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This dissertation sets out to describe and analyze the S&OP process, along with its related parameters (functions involved, kpis, etc). The scope is to study the contribution of Sales and Supply to Demand planning cycle with different maturity levels. Initially, the research is to provide a more clear view of the inefficiencies the process may face at a pre-mature stage that are reflected through...
Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, η περίπτωση του Νομού Κορινθίας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan In alternative Forms Of Tourism, The Case Of Korinthian Region [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2019 [2019-07-30]
Belesiotis, Christos
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να καταστρωθεί ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για το Νομό Κορινθίας βάσει των παραδεδεγμένων αρχών του στρατηγικού μάρκετινγκ.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας αυτής γίνεται μια ανασκόπηση βιβλιογραφίας για τη μεθοδολογία του μάρκετινγκ και στη συνέχεια μια αναφορά στις δυνατότητες εφαρμογής του Νομού Κορινθίας στο παραπάνω πλαίσιο.
Ημερομηνία:
12-05-2019 [2019-05-12]
Λελάκη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η ασφαλιστική αγορά αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς. Από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή στην online ασφάλιση χωρίς άμεση επαφή. Είναι όμως αυτό που πραγματικά επιθυμεί ο σύγχρονος άνθρωπος; Πόσο έχει επηρεάσει την εγχώρια αγορά ασφαλιστικών υπηρεσιών η εισχώρηση των εταιρειών ελεύθερης παροχής υπηρεσιών; Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο παρελθόν της ασφαλιστικής αγοράς και θα αναλύσουμε τη σύγ...