Κριτήρια αναζήτησης: νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΣΟΥΖΑΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά τις απόψεις των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα χαρακτηριστικά της μεντορικής σχέσης και τη συμβολή του μέντορα στην επαγγελματική ανάπτυξη, την ψυχολογική υποστήριξη και τη μοντελοποίηση ρόλων. Επιπλέον, διερευνώνται οι δυσκολίες στο έργο, στις σχέσεις με τους συναδέλφους και στον φόρτο εργασίας για τους νέους εκπαιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The advisory role of the Principal of the school unit in the professional socialisation of new entrant teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Αλεξίου, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών σχετικά με τον συμβουλευτικό ρόλο του Διευθυντή της σχολικής μονάδας κατά τη διαδικασία της επαγγελματικής τους κοινωνικοποίησης, αναδεικνύοντας παράλληλα τους παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία αυτή καθώς και τα προβλήματα που ανακύπτουν και χρήζουν συμβουλευτικής υποστήριξης. Η έρευνα που διενεργήθηκε ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Mentoring" and its implementation in primary education according to the perceptions of private and public education teachers in the prefecture of Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: ΣΟΥΛΤΟΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η έναρξη της επαγγελματικής πορείας ενός εκπαιδευτικού συνοδεύεται από πολλές δυσκολίες. Ο νεοεισερχόμενος εκπαιδευτικός καλείται να ανταπεξέλθει όχι μόνο στα επαγγελματικά του καθήκοντα, αλλά και να διαχειριστεί τα συναισθήματά του, που εκείνη τη χρονική στιγμή διακατέχονται από άγχος και φόβο. Συνεπώς, οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο νέος εκπαιδευτικός σε συνδυασμό με τις ραγδαίες τεχν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the Principal of the school unit in the reception and integration of new teachers. The views of Primary School teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Αναστασίου, Μερόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξέτασε το θέμα, του ρόλου του Διευθυντή στην υποδοχή και την ένταξη των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο σκοπός της ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη συμβολή του Διευθυντή στην υποδοχή και ένταξη των νεοεισερχόμενων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και η ανάδειξη των προβλημάτων που εντοπίζουν οι νεοεισερχόμενοι στην υποδοχή ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The head of the kindergarten in the role of mentor for the professional development of teachers in their first years of work. Exploring the views of kindergarten teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μπαλάσκα, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι απόψεις των νηπιαγωγών για την αναγκαιότητα εφαρμογής του μεντορικού θεσμού στα πρώτα χρόνια εργασίας τους και αν η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου θα μπορούσε να αναλάβει το ρόλο αυτό. Εξετάστηκαν επίσης τα χαρακτηριστικά, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο μέντορας ώστε να τους βοηθήσει να αναπτυχθούν επαγγελματικά, καθώς επίσης τα οφέλη που θα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The European Union's educational discourse and recommendations on induction and mentoring novice teachers and the Union's influence on national education policies: The study of Cyprus [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Τσινταράκη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίζει τον καθοριστικό ρόλο των πρώτων εμπειριών των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση της επαγγελματικής τους εξέλιξης και την ανάγκη μηχανισμών υποστήριξης τα πρώτα χρόνια της σταδιοδρομίας τους μέσω προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης. Ο θεσμός του μέντορα, ως μέρος της εισαγωγικής επιμόρφωσης, περιλαμβάνει επαγγελματική και προσωπική υποστήριξη των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτι...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Μαγκάτη, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα διερευνάται η εφαρμογή του θεσμού του μέντορα στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα και τα οφέλη που μπορεί να προκύψουν από αυτήν. Ταυτόχρονα διερευνώνται τα προβλήματα των νεοεισερχομένων εκπαιδευτικών στων οποίων την αντιμετώπιση καλείται να συμβάλει ο μέντορας. Τέλος, διερευνάται η καταλληλότητα κάποιων θεσμικών προσώπων να αναλάβουν τον ρόλο του μέντορα. Για τον σκοπό ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Νovice school’s substitute teachers’ views concerning principal’s behavior and school’s organizational climate effect in their mentoring support and coaching. [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2018 [2018-07-31] Συγγραφέας: ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΩΤΗΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να μελετήσει τις απόψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπηρετούν για πρώτη φορά στην εκάστοτε σχολική μονάδα για το σχολικό έτος 2017-2018, αναφορικά με το ρόλο της ηγετικής συμπεριφοράς και του οργανωτικού σχολικού κλίματος στην μεντορική υποστήριξη και καθοδήγησή τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 120 νεοεισερχόμενοι αναπληρω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Reception and support of teachers: Opinions of new entrants teachers (2014-2017) in primary education in Ilia on e-mentoring [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Γιάνναρου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ποσοτική έρευνα απόψεων νεοεισερχομένων (2014-2017) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Ηλείας για το e-mentoring δείχνει ότι οι περισσότεροι α) έχουν συγκεχυμένη εικόνα για την υποστήριξη-αξιολόγησή τους, β) υπάρχουν σε μεγαλύτερο βαθμό οι τεχνικές δυνατότητες σε σχέση με τις διοικητικές για την εισαγωγή του e-mentoring, γ) διαφωνούν με τον νέο θεσμό, δ) δεν θα τον επέλεγαν ως αποτελεσματικότερο και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mentoring in Primary Education: the beliefs of primary school educators regarding the contribution of mentoring to supporting new teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2016 [2016-09-24] Συγγραφέας: ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΥ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα πρώτα χρόνια της θητείας ενός εκπαιδευτικού είναι καθοριστικά για την επαγγελματική ανάπτυξή του. Η αντιμετώπιση των επαγγελματικών και συναισθηματικών αναγκών του απαιτεί την ύπαρξη ενός οργανωμένου μηχανισμού επαγγελματικής καθοδήγησης και συναισθηματικής στήριξης. Ο θεσμός του μέντορα αποτελεί έναν υποστηρικτικό μηχανισμό σύμφωνα με τον οποίο ένας έμπειρος εκπαιδευτικός αναλαμβάνει την καθοδ...