Κριτήρια αναζήτησης: ανατροφοδότηση
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ανατροφοδότηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 19-07-2025 Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΩΝΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο της αυτορρύθμισης στη μαθησιακή πορεία των φοιτητών στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως ανώτατης εκπαίδευσης, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις, τις δυνατότητες και τις παρεμβάσεις που μπορούν να ενισχύσουν αυτή την αυτορρύθμιση. Στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η αυτορρύθμιση, η οποία ορίζεται ως η ικανότητα του φοιτητή να σχεδιάζει, να παρακολουθεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Feedback in higher education. Students’ opinions of unit ETA53 of EAP for evaluation activities and the project of the final exam [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-7-2025 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΜΙΤΣΙΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ) Περίληψη (Abstract): Οι γραπτές εργασίες και η ανατροφοδότησή τους, είναι κομμάτι της διδασκαλίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η ανατροφοδότηση συγκεκριμένα, συμβάλει στη βελτίωση της επίδοσής των φοιτητών. Στο ΠΜΣ ΕΤΑ του ΕΑΠ, οι γραπτές εργασίες κατονομάζονται δραστηριότητες αξιολόγησης, το πρότζεκτ χρησιμοποιείται σε κάποιες θεματικές ενότητες αντί τελικής γραπτής εξέτασης και κατονομάζεται ως τελική γραπτή εργασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Online teaching of physics: A methodological suggestion and the development of corresponding software [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Γκόγκος, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η διαμόρφωση μιας διδακτικής πρότασης πάνω στη Φυσική Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μηχανική Α’ Λυκείου), στηριγμένης σε εικονικά πειράματα και σε ανάπτυξη (με ψηφιακό τρόπο) ερωτήσεων κλειστού και ανοικτού τύπου. Δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό ώστε να είναι διαθέσιμο για μαθητές και εκπαιδευτικούς ασύγχρονα. Συγκεκριμένα, για τις ανάγκες της εργασίας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Oral Corrective Feedback in Modern Greek as a second language: The case of a 2nd grade elementary school class [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2022 [2022-07-31] Συγγραφέας: Παπαθανασίου, Ελευθερία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνάται η διορθωτική ανατροφοδότηση στον προφορικό λόγο και οι πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών. Το επίκεντρο της έρευνας είναι μία τάξη ενός γενικού Δημοτικού Σχολείου, όπου φοιτούν 15 μαθητές εκ των οποίων οι 6 είναι δίγλωσσοι και μαθαίνουν τα ελληνικά σαν δεύτερη γλώσσα. Τα δεδομένα της έρευνας συλλέχθηκαν μέσω παρατήρησης στην τάξη και συνέντευξης στην εκπαιδευτικό το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Self-assessment and feedback as a part of the educational material for school distance education. An action research in teaching “Information Technology” in High School [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Μπακολουκά, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα ή να συμπληρώσει κενά ή αδυναμίες της συμβατικής εκπαίδευσης ή να μετριάσει τον αντίκτυπο αδυναμίας πρόσβασης στη συμβατική εκπαίδευση λόγω έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος όπως η περίπτωση φυσικών καταστροφών ή επιδημικής νόσου. Στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κυρίαρχο ρόλο κατέχει το εκπαιδευτικό υλικό. Στην παρούσα διπλωματική ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of teacher evaluation to his professional development: views of primary school teachers in Western Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μεταλλίδου, Ευδοξία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι εξελίξεις στην εκπαίδευση και ειδικά το ζήτημα της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και της επικείμενης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2021– 22 επανέφερε το ζήτημα στην επικαιρότητα. Στην εκπαιδευτική κοινότητα πραγματοποιείται συζήτηση για τις επιπτώσεις της αξιολόγησης και αναδεικνύεται το ζήτημα εάν αυτή μπορεί να επιφέρει νέα θετικά δεδομένα για τους εκπαιδευτικούς και τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Secondary School teachers’ perceptions about the role of the School Principal as an evaluator of their work [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Σιόντης, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τους αποτελεί ζητούμενο στο ελληνικό εκπαιδευτικό συγκείμενο. Αν και νομοθετημένη, κάθε προσπάθεια εφαρμογής της έχει καταστεί ατελέσφορη καθώς συναντά τη σθεναρή αντίσταση της εκπαιδευτικής κοινότητας. Το θέμα επανέρχεται στην επικαιρότητα μετά την ανάπαυλα μερικών ετών με την προοπτική εφαρμογής της να είναι πλέον κοντά. Στην αξιολόγηση των εκπαιδευτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A Project-Based Collaborative Approach to Teaching Writing [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Σαρηγιάννη-Παπαϊωάννου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The current dissertation attempts to investigate the potential benefits of a collaborative writing project implemented on Padlet and the use of peer feedback in an EFL teaching context. A small-case study was conducted with six students of private tutoring. The focus of the research was on students’ improvement of writing skills as well as the effect of the project on their attitude towards writin...
Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: Λαζαρίδου Πυρλίδου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η Δημιουργική Γραφή στην εκπαίδευση έχει μακρά ιστορία σε χώρες του εξωτερικού. Στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια κερδίζει ολοένα έδαφος σε μια προσπάθεια να καταστεί λειτουργικό εργαλείο της διδασκαλίας. Η Δημιουργική Γραφή αξιοποιεί την έννοια της δημιουργικότητας και αποδεικνύεται στην πράξη ως αποτελεσματικότατη μέθοδος που εφαρμόζει διάφορες θεωρίες μάθησης. Με το μαθητοκεντρικό της μοντέλο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The feedback's contribution in improving the learning outcome in distance education [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Γκουνέλα, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Εκπαίδευση Ενηλίκων αποτελεί σήμερα αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης, που όλο και περισσότεροι ενήλικοι εκπαιδευόμενοι έρχονται σε επαφή με αυτή. Η πρόσφατη εμφάνισή της, και λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της, οδηγεί στην αέναη αξιολόγηση του περιεχομένου αλλά και των μεθόδων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται μέσω αυτής, με στόχο πάντα τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας. Ένας βασικό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Basic Functions of the Administration as an Axis of Improvement of the School Unit: Attitudes and Views of Educators of the Regional Unity of Attica. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: ΣΤΕΡΓΙΟΥ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η διοίκηση μιας σχολικής μονάδας έχει κοινά σημεία αλλά και ιδιαιτερότητες σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο οργανισμό. Η ιδιαιτερότητα της σχολικής μονάδας ως οργανισμού έγκειται στο γεγονός ότι δεν υπάρχουν διακριτά όρια μεταξύ των «εισροών», «εκροών» και του προϊόντος του οργανισμού αυτού. Παρόλα αυτά η διοίκηση μιας σχολικής μονάδας ακολουθεί τις αρχές διοίκησης κάθε άλλου οργανισμού. Βασικές λειτο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Feedback on academic assignments as a factor influencing distance education students and the learning process: the case of the Hellenic Open University. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Περουκίδου, Βαλεντίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Στον τομέα της εκπαίδευσης θεωρείται κοινός τόπος πως η ανατροφοδότηση, η οποία μπορεί να έχει διάφορες μορφές, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη μάθηση. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τον αντίκτυπο της ανατροφοδότησης που παρέχεται από τους Καθηγητές-Συμβούλους του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) στην πρόοδο των μεταπτυχιακών φοιτητών οι οποίοι παρακολουθούν το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμ...