Κριτήρια αναζήτησης: υποστήριξη
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: υποστήριξη Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Δημητριάδης, Ζαφείρης Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (ΔΧΤ) Περίληψη (Abstract): Από πολύ παλιά, η λήψη αποφάσεων αποτελούσε κύριο γνώρισμα της ανθρώπινης φύσης. Ο κάθε άνθρωπος αποφάσιζε με βάση τις προτιμήσεις του, την αντίληψή του για τον κόσμο και τις ηθικές αρχές του και είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα, εφάρμοζε κάποια κριτήρια. Σε πιο πολύπλοκα προβλήματα με πολλές παραμέτρους ήταν αρκετά δύσκολο να συλλάβει ο ανθρώπινος νους όλες μαζί τις παραμέτρους και να τις συνθέσει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MECHANISMS OF INTEGRATION AND SUPPORT OF SUBSTITUTE TEACHERS OF PRIMARY EDUCATION IN THE GREEK EDUCATION SYSTEM. THE ROLE OF THE D.O.E. AND TEACHERS 'ASSOCIATIONS [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ, ΗΛΕΚΤΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η πρώτη φορά που ένας εκπαιδευτικός καλείται να διδάξει σε μία σχολική τάξη είναι ζωτικής σημασίας. Υπάρχει μεγάλη χαρά που επιτέλους θα κάνει πράξη όσα έμαθε στο πανεπιστήμιο , αλλά και μεγάλος φόβος για το αν θα μπορέσει να φανεί αντάξιος των προσδοκιών τόσο του ίδιου όσο και των μαθητών του. Γι’ αυτό χρειάζεται μέριμνα από τη μεριά της πολιτείας και των συνδικαλιστικών οργανώσεων με σκοπό να εν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Communication between tutors and students in Open and Distance Education (ODE) with the aim of autonomous and effective learning; Views of undergraduate and postgraduate students of the HOU in curricula based on semi-annual thematic modules». [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: ΚΑΠΠΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ζούμε σε μια εποχή που καθημερινά μας εκπλήσσει με τις ραγδαίες αλλαγές στον τομέα της επιστήμης και της τεχνολογίας και μας προσκαλεί να ανταποκριθούμε με όλες μας τις δυνάμεις σε ένα σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου διαρκώς απαιτούνται περισσότερα μορφωτικά εφόδια και νέες επαγγελματικές δεξιότητες. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές, οι συνθήκες στην ενήλικη ζωή των σύγχρονων ανθρώπων δεν επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Social Media as Supporting and Communication Tools for students in Open and Distance Learning from the Perspective of Tutor-Councelors of the Hellenic Open University [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Καρατζόγλου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης εδραιώνονται συνεχώς σε πολλούς επαγγελματικούς τομείς γενικά αλλά και στην εκπαίδευση ειδικά. Μελέτες δείχνουν ότι χρησιμοποιούνται ολοένα και περισσότερο από εξ Αποστάσεως Διεθνή Πανεπιστημιακά Ιδρύματα. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των καθηγητών του ΕΑΠ για την αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην επικοινωνία και υποστήρι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Learners' perceptions and the importance they attach to supporting and communicating with their trainers" [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Καρβούνη, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Εκπαίδευση Ενηλίκων στηρίζεται στην επικοινωνία που συντελείται μεταξύ των ενηλίκων που μαθαίνουν και των ενηλίκων που αναλαμβάνουν την εκπαίδευσή τους. Και αυτό γιατί μέσω αυτής προωθείται η εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ αυξάνεται και το αίσθημα της υποστήριξης των εκπαιδευόμενων από τους εκπαιδευτές τους. Στόχος της εργασίας αυτής ήταν η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο οι ενήλικοι εκπαιδευόμεν...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΓΑΛΑΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΤΟΝ 9/2022. Οι νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις και δυσκολίες κατά τα πρώτα χρόνια εισόδου τους σε μια σχολική μονάδα. Αναγκαία, λοιπόν, είναι η ύπαρξη ενός μηχανισμού υποστήριξής τους. Τον ρόλο του μηχανισμού αυτού καλείται να πάρει ο θεσμός του Μέντορα με στόχο την επαγγελματική ενσωμάτωση και ανάπτυξη των αρχάριων εκπαιδευτικών κα...
Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Βούλγαρη, Περσεφόνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, αποτελεί ο θεσμός του Μέντορα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με την αναγκαιότητα εφαρμογής του θεσμού, στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο. Επιπρόσθετα διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά: α) με τις δυσκολίες και τις ανάγκες των νεοεισερχόμενων στην εκπαίδευση εκπαιδευ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The perceptions and the positions of Secondary Education novice teachers concerning the reception and the support of them in the school units of Secondary Education. The role of mentoring. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Βακάλογλου, Ελπίδα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει την έρευνα που ιχνηλατεί τις θέσεις και τις αντιλήψεις των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την συμβουλευτική καθοδήγηση/mentoring και την υποστήριξη που προσδοκούσαν οι ίδιοι να λάβουν αλλά δεν έλαβαν ή έχουν ήδη λάβει κατά το πρώτο έτος της υπηρεσίας τους στη σχολική μονάδα από τους πιο πεπειραμένους συναδέλφους τους σε ένα πι...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Αλεξόπουλος, Ανδρέας Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο εκπαιδευτικός έχει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους στην υλοποίηση του σκοπού μιας σχολικής μονάδας. Οι γνωστικές, συναισθηματικές και ψυχοκινητικές δεξιότητες των μαθητών αναπτύσσονται με τη συμβολή του εκπαιδευτικού, ο οποίος βρίσκεται σε άμεση επαφή μαζί τους. Οι απαιτήσεις και η πίεση που αισθάνεται ο εκπαιδευτικός μπορεί να τον οδηγήσουν στην επαγγελματική εξουθένωσή, η οποία μπορεί να ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Formal and informal sources of reception and support for novice teachers: Perceptions and experiences of primary education teachers of the regional unit of Aitoloakarnania. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΑΡΩΝΙΑΔΑ, ΟΥΡΑΝΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην ανάδειξη της σημασίας της υποδοχής και υποστήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών για την ομαλή ένταξή τους στο επάγγελμα. Παρότι η διεθνής βιβλιογραφία έχει ασχοληθεί εκτενώς με το ζήτημα της ένταξης και πολλά ξένα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν οργανώσει σχετικά προγράμματα, στην Ελλάδα τόσο η έρευνα όσο και η εκπαιδευτική πολιτική γύρω από την ένταξη των αρχάριων...
Ημερομηνία: 16-09-2017 [2017-09-16] Συγγραφέας: Τερζής, Ελευθέριος Χρήστος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνία μεταξύ Καθηγητών και φοιτητών αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ολοκλήρωση ενός προγράμματος Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Η επικοινωνία αυτή συμβάλλει καθοριστικά στην ακαδημαϊκή πορεία ενός φοιτητή στα πλαίσια ενός προγράμματος ΑεξΑΕ. Πιο συγκεκριμένα, η επικοινωνία προσφέρει την απαραίτητη γνωστική ή συναισθηματική υποστήριξη, συμβάλλει στη δημιουργία ευχάριστου μαθησ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring the psychosocial needs and satisfaction of the family of patients hospitalized in the Intensive Care Unit [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΧΑΛΚΙΔΗ, ΕΥΘΥΜΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Η ξαφνική εισαγωγή των ασθενών στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) καθίσταται μια εξαιρετικά αγχωτική και οδυνηρή εμπειρία για ολόκληρη την οικογένεια. Τα τελευταία χρόνια, έχει αναγνωριστεί ο σημαντικός ρόλος της οικογένειας στην έκβαση της πορείας της νόσου και έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην οικογενειακά προσανατολισμένη προσέγγιση του ασθενή. Σκοπός: H διερεύνηση των ψυχοκοινωνικώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Personal and professional problems that students encounter during their studies in the Hellenic Open University and the significance of the encouraging role of their Teacher-Counselor. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι φοιτητές στα πλαίσια των σπουδών τους στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) ενδέχεται να αντιμετωπίσουν διάφορα είδη διαπροσωπικών ή επαγγελματικών προβλημάτων. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνήσει, μέσω της ποιοτικής μεθοδολογίας, τη σημασία του ενθαρρυντικού ρόλου του Καθηγητή – Συμβούλου, να αποκαλύψει τον τρόπο με τον οποίο τα εξέφρασαν στον Καθηγητή-Σύμβουλο, τον τρόπο ανταπόκρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers' perceptions in relation to the headmaster's role in teachers' integration and support. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΠΟΥΛΟΓΕΩΡΓΟΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει, καταρχήν βιβλιογραφικά και κατόπιν ερευνητικά, τις απόψεις των ίδιων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αφενός σχετικά με τον ρόλο που επιτελεί ο εκάστοτε διευθυντής στην υποδοχή τους και την υποστήριξή τους στη σχολική μονάδα και αφετέρου τον επιθυμητό ρόλο που κατέχει ο διευθυντής στην αποτελεσματικότερη υποδοχή και υποστήριξη των εκπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: FÖRDERUNGSMÖGLICHKEITEN FÜR GRIECHISCHE GYMNASIALSCHÜLER MIT BESONDEREN LERNSCHWIERIGKEITEN BEIM ERLERNEN DES DEUTSCHEN ALS FREMDSPRACHE [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2016 [2016-09-17] Συγγραφέας: ΜΠΕΤΖΟΥΝΗ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τρόπους υποστήριξης των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στο μάθημα των Γερμανικών ως ξένης γλώσσας. Στόχος της εργασίας είναι να δείξει, πώς οι μαθησιακές δυσκολίες επηρεάζουν το μάθημα των Γερμανικών και πώς θα μπορούσε ένας ξενόγλωσσος καθηγητής, χωρίς να είναι Ειδικός Παιδαγωγός, με στοχευμένες λεξιλογικές ασκήσεις και παιχνίδια να βοηθήσει τους μαθη...