Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
στάσεις εκπαιδευτικών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The teaching of the modern Greek geographical variety in primary education: attitudes of parents and teachers of Primary Education towards the geographical variety of Symi [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-03-2023
ΝΑΤΑΛΙΑ-ΕΒΕΛΙΝ ΒΟΥΡΑ-ΤΣΕΡΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των στάσεων των γονέων και των εκπαιδευτικών απέναντι στο συμαϊκό ιδίωμα. Στο θεωρητικό μέρος πραγματοποιείται αποσαφήνιση των όρων «ιδίωμα», «γλωσσική ποικιλία» και «διάλεκτος», ενώ επίσης γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά των δωδεκανησιακών ιδιωμάτων γενικότερα και του συμαϊκού ιδιώματος ειδικότερα. Ακόμα, γίνεται αναφορά στην σύγχρονη πραγματικότητα κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating alternative assessment practices in the foreign language classroom of Greek state primary schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Ζάνη, Σπυριδούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present study investigates the alternative assessment practices in the foreign language classroom in Greek state primary educational context and its purpose is two-fold. Firstly, it aims to explore the alternative assessment methods integrated in EFL primary education course books and evaluate their effectiveness as it is perceived by EFL teachers. Secondly, it seeks to examine teachers’ asses...
Ημερομηνία:
26-02-2022 [2022-02-26]
Στράντζαλη, Φωτούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην καταγραφή των στάσεων των μαθητών σχετικά με τις γλωσσικές ποικιλίες πριν και μετά από μια διδακτική προσέγγιση στο μάθημα της λογοτεχνίας. Έπειτα από βιβλιογραφική ανασκόπηση, προκύπτει ότι, ενώ στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Δημοτικού Σχολείου εντοπίζονται προσπάθειες ένταξης των γλωσσικών ποικιλιών στη διδακτική διαδικασία, στην πραγματικότητα, λόγω των στά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The management of Digital Learning Objects of Natural Sciences and Digital Experiment Simulation Tools by teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Πουλτσάκης, Στέφανος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα προσπαθήσαμε να βρούμε πιθανά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι
εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όταν διαχειρίζονται Ψηφιακά
Μαθησιακά Αντικείμενα (Ψ.Μ.Α.) ή/και Ψηφιακά Εργαλεία Προσομοίωσης (Ψ.Ε.Π.) στις
Φυσικές Επιστήμες.
Στο ερωτηματολόγιο απάντησαν 176 εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα. Τα αποτελέσματα
έδειξαν πως κύριος λόγος άρνησης ενασχόλησης ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mapping the “book culture” landscape in Greek state secondary education: EFL teachers’ cognitions about Extensive Reading [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γιαννολοπούλου, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The reading phenomenon is situated at the heart of both school-related and lifelong book cultures. The present survey aims at providing a literature-informed imprint of EFL teachers’ cognitions about L2 reading in Greek state secondary education, with a special reference to Extensive Reading practices, benefits and constraints. Though quantitative at its core, it is structured on a combinatory ins...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploration of the views and attitudes of Primary Education teachers of the Cretan countryside, regarding the use of the local dialect by their students during the educational process [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Παπαγιαννάκη, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, με τίτλο: «Επιστήμες της Αγωγής». Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να καταγράψει, αλλά και να διερευνήσει τις απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας απέναντι στη χρήση νεοελληνικών διαλέκτων, και πιο συγκεκριμένα απέναντι στην κρητική διάλεκτο,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The teaching of the morphological diversity of the Greek language and its presentation in the schoolbooks for the first grades of primary school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2021 [2021-07-31]
Αναστασίου, Ζωή - Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των στάσεων των μαθητών απέναντι στις γλωσσικές ποικιλίες, γεωγραφικές, κοινωνικές και λειτουργικές καθώς και η κριτική ανάλυση των σχολικών εγχειριδίων σε σχέση με τις αναφορές τους στη μορφολογική ποικιλότητα της ελληνικής γλώσσας. Στο θεωρητικό κομμάτι της εργασίας αναλύονται η έννοια της γλωσσικής ποικιλότητας και οι διπλοτυπίες της γλώσσας στο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attitudes of parents and teachers towards the Vlach language [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2021 [2021-07-30]
Σούλτη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία υλοποιείται στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει τις στάσεις των γονέων με βλαχόφωνη καταγωγή και των εκπαιδευτικών που διδάσκουν ή έχουν διδάξει κατά το πρόσφατο παρελθόν σε βλαχόφωνους μαθητές, απέναντι στη βλάχικη γλώσσα.
Αρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers attitudes towards bilingual students of Komotini [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Αραμπατζή, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο στόχος αυτής της μελέτης ήταν να διερευνήσει τις στάσεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην εκπαίδευση μαθητών μειονοτικής καταγωγής της Κομοτηνής. Η έρευνα υιοθέτησε την ποιοτική μεθοδολογική προσέγγιση με τη χρήση ημί-δομημένων συνεντεύξεων. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν οκτώ εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αναφορικά με τα θέματα διδακτικής πράξης παρατηρε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Refugee students’ integration to the educational environment of Secondary Education in the region of Drama. An investigation of teachers’ points of view» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Πασχαλίδου, Αντωνία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη διεξαγωγή ημι-δομημένων συνεντεύξεων και αναλύει τις απόψεις 23 εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Δράμας για την επίτευξη της ένταξης των προσφύγων μαθητών καθώς και το ρόλο των ιδίων και των γονέων των μαθητών στην ένταξή τους. Ως κριτήριο της ένταξης τίθεται η αλληλεπίδραση των προσφύγων μαθητών με τα άτομα του σχολικού περιβάλλοντο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
GEOGRAPHICAL DIVERSITY IN EDUCATION: ATTITUDES OF PHILOLOGISTS OF THE PREFECTURE OF ARTA REGARDING THE USE OF LOCAL LINGUISTIC VARIETY IN SCHOOL ENVIRONMENT [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ, ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εστιάζει στη διερεύνηση των στάσεων των φιλολόγων του νομού Άρτας αναφορικά με τη χρήση της διαλεκτικής ποικιλίας της Άρτας στο σχολικό περιβάλλον, τόσο από τους ίδιους όσο και από τους μαθητές. Στην έρευνα συμμετείχαν 43 εκπαιδευτικοί φιλόλογοι, οι οποίοι διδάσκουν σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το...