Κριτήρια αναζήτησης: πολυτροπικότητα
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πολυτροπικότητα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 29-07-2023 Συγγραφέας: ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΣΥΛΑΪΔΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία  ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών καθώς επίσης και  των τεχνολογικών μέσων έχει προκαλέσει τη  μετατόπιση από τους παραδοσιακούς τρόπους αλληλεπίδρασης, μεταβάλλοντας με τον τρόπο αυτό το πεδίο επικοινωνίας. Οι συγκεκριμένες αλλαγές αποτελούν πλέον κύριο χαρακτηριστικό των σύγχρονων κοινωνιών, ασκώντας σημαντική επιρροή στον τρόπο λειτουργίας τους, παρέχοντας με άμεσο τρόπο ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Critical Discourse Analysis of the animated film «Wish Dragon» (2021) and Critical Literacy teaching proposal for 5th and 6th grade students of primary school [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2022 [2022-07-31] Συγγραφέας: ΣΕΡΕΝΙΔΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Οι ταινίες κινουμένων σχεδίων, που ανήκουν στα κείμενα μαζικής κουλτούρας (ΚΜΚ), αποτελούν μία εξωσχολική πρακτική γραμματισμού για τα παιδιά σχολικής ηλικίας και πέρα από την ψυχαγωγική τους λειτουργία, έχουν και ιδεολογικό χαρακτήρα, μεταφέροντας κοινωνικά και γλωσσικά μηνύματα και επηρεάζοντας την εικόνα των παιδιών για τον κόσμο. Στην παρούσα έρευνα εξετάζονται οι γλωσσικές επιλογές που γίνοντ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Developing an educational material-bridge for refugees’ formal language education in the 21st century: The case of project PRESS [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Refugee education remains a sensitive area as still many refugee children remain out of school or drop out during the school year. The materials used in the educational process of refugee students constitute an essential part of educational policies for refugee education. Ιn this context, they can encourage (or not) an inclusive approach to refugee education. This study focuses on two educational ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «The teaching of Greek imperative as C2 through the multimodal text» [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Αραμπατζή, Αντιγόνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως βασικό στόχο την παρουσίαση μιας πρότασης διδασκαλίας του φαινομένου της προστακτικής μέσα από πολυτροπικά κείμενα σε μαθητές μη φυσικούς ομιλητές της ελληνικής που φοιτούν σε τάξεις υποδοχής ΖΕΠ. Αρχικά παρουσιάζονται οι διάφορες προσεγγίσεις διδασκαλίας της γραμματικής της ελληνικής ως Γ1 και ως Γ2. Αναλύεται το φαινόμενο της έγκλισης και της τροπικότητας κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Critical literacy and issues of gender stereotypes in humorous memes: A didactic proposal for the 3rd Grade of High School. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Κουτούγερα, Αρχοντή Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Τα μιμίδια είναι πολυτροπικά κείμενα με χιουμοριστικό περιεχόμενο. Στην παρούσα εργασία, θα επικεντρωθούμε στα μιμίδια που προβάλλουν στερεοτυπικές αναπαραστάσεις του ανδρισμού και της θηλυκότητας. Τα μιμίδια διαχέονται μαζικά στο διαδίκτυο και τυγχάνουν ευρείας αποδοχής από το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού. Οι μαθητές/τριες, ως ενεργοί χρήστες του διαδικτύου καθημερινά διαβάζουν μιμίδια στα οπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching senior EFL secondary school students within the framework of flipped classroom using Collaborative Web tools: practical applications of this model. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γάγκου, Ιουλία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The writer of this dissertation will present the results obtained from the implementation of the Flipped classroom, a blended learning method, for one month in a 3rd grade class in the public Senior High School of Zefyri, Attiki. An action research was performed, the findings of which were evaluated both qualitatively and quantitatively. The teacher/researcher adopted a pedagogy of multiliteracies...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Contribution of the printed material΄s multimodality of the "Educational Research in Practice" (EKP51) Module to the promotion or inhibition of the students' interaction with it, in the self-learning framework [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Μουκριώτη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία η οποία αποτελεί την αποτύπωση μιας έρευνας ποσοτικής προσέγγισης, εστιάζει στο έντυπο υλικό της Θεματικής Ενότητας (ΘΕ) «Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη» (ΕΚΠ51) έχοντας ως σκοπό να εξετάσει τη συμβολή της πολυτροπικότητας του υλικού στην αλληλεπίδραση των φοιτητών με αυτό στο πλαίσιο αυτομάθησης. Η ΕΚΠ51 είναι εναρκτήρια και υποχρεωτική ΘΕ για τους φοιτητές του Μεταπτυχιακού Προ...
Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Μιχαηλίδης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εστιάζει στον ρόλο των εικόνων στα σχολικά εγχειρίδια της ιστορίας της Γ΄ γυμνασίου και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη του οπτικού γραμματισμού των μαθητών. Συγκεκριμένα η έρευνα επιχειρεί να καταγράψει τις απόψεις των καθηγητών που διδάσκουν το μάθημα σχετικά με τον ρόλο της εικονογράφησης. Με βάση το θεωρητικό πλαίσιο των Kress & Van Leeuwen (2010) ο ορισμός του οπτικού γραμματισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: TEACHING WITH THE SCHOOLBOOK OF NEW HELLENIC LANGUAGE IN SECONDARY SCHOOL: TEACHERS PERCEPTION ABOUT ITS USABILITY [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΛΑΜΠΡΑΚΗ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις απόψεις φιλολόγων εκπαιδευτικών που φοιτούν σε Γυμνάσια για το εάν το σχολικό εγχειρίδιο της Νεοελληνικής Γλώσσας Γυμνασίου υπηρετεί τους διδακτικούς στόχους της Διδακτικής της γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Βασικό ερευνητικό ερώτημα είναι το κατά πόσο το σχολικό εγχειρίδιο της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ’ Γυμνασίου υλοποιεί τους στόχους ...