Κριτήρια αναζήτησης: πολυγλωσσία
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πολυγλωσσία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the inclusion of Roma students' language in Primary Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-7-2025 Συγγραφέας: ΕΛΠΙΔΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τη συμπερίληψη της Ρομανί γλώσσας στο ελληνικό σχολείο. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξει αν και κατά πόσο αναγνωρίζεται και ενσωματώνεται η γλώσσα των μαθητών/τριών Ρομά στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Σε αυτό το πλαίσιο, γίνεται φανερή η γενικότερη στάση της κοινωνίας και του εκπαιδευτικού συστήματος απέναντι στις μειονοτικές γλώσσες, η οποία δύναται να προκαλέσει ανι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The multilingualism of teenagers inside and outside the Greek school: Existing situation and prevailing perceptions [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-2-2023 Συγγραφέας: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΑΡΑΛΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η πολυγλωσσία συνιστά την κατάσταση χρήσης γλωσσικών πόρων από δύο ή περισσότερες γλώσσες σε ατομικό ή κοινωνικό επίπεδο. Η ικανότητα των πολύγλωσσων ατόμων να αξιοποιούν όλους τους γλωσσικούς πόρους των γλωσσικών τους ρεπερτορίων  συνδυαστικά για τη διαπραγμάτευση νοημάτων ονομάζεται διαγλωσσικότητα και στη βιβλιογραφία έχει αναγνωριστεί η θετική της συμβολή στις γλωσσικές και γνωστικές δεξι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museum communication policy and multilingualism in Greece. Museum communication means with regard to foreign visitors. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Μπουλίου, Ρωξάνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή, ένας πολιτιστικός οργανισμός οφείλει να εξελιχθεί, να υιοθετήσει την κατάλληλη επικοινωνιακή στρατηγική, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της εποχής. Το συνεχώς μεταβαλλόμενο πολιτιστικό περιβάλλον και η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, αναγκάζουν τους πολιτιστικούς οργανισμούς να διαμορφώσουν μια ιδιαίτερη σχέση, μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό τους, και αυτό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use and impact of Drawings and Identity texts as alternative educational tools in refugee education. [Αγγλική] Ημερομηνία: 03-09-2022 [2022-09-03] Συγγραφέας: Καλαϊτζή, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The present contribution attempts to analyse Identity texts produced by refugee children, in order to explore their perception of their plurilingualism. For this purpose, an intervention has been designed and implemented in the Reception class of an elementary school in Katerini, Greece. The participants of the case study are five students with refugee and migrant background, aged between 7 and 12...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A needs analysis among teachers for English language teaching/learning in multilingual classrooms [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2021 [2021-09-05] Συγγραφέας: Κώστα, Αφροδίτη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Due to the refugee crisis during the past few years and the influx of migrants’ populations in lots of countries all over the world and specifically in Greece, language classrooms have been transformed into highly diverse and heterogeneous places. The aim of this dissertation is to investigate English language teachers’ views about teaching English as a foreign language in multilingual classrooms ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “Multilingualism in the Lebanese Education System” [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Σπυροπούλου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The purpose of this research study was to explore and evaluate the Lebanese education system and context through its multilingual perspective. The study primarily elaborated the diglossia and identity of the Arab world while displaying preceding Lebanese educational reforms and the update Lebanese education system. The mediation of French and English as media of instruction challenged the concepts...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: L’initiation au FLE et à la conscience plurilingue, à travers des activités ludiques, dès l’âge préscolaire (3 à 6 ans), basée sur le jeu et l’apprentissage par l’expérience [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: ΚΑΡΓΑΚΟΥ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια τα παιδιά στην Ευρώπη, βάσει της έκθεσης της Ευρωπαϊκής επιτροπής (2012), οφείλουν να αρχίσουν την εκμάθηση των ξένων γλωσσών (ΞΓ) από όλο και μικρότερη ηλικία. Η πολυγλωσσία αποτελεί μια νέα αναγκαιότητα και δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα. Αρκετοί ιδιωτικοί παιδικοί σταθμοί έχουν εντάξει στο πρόγραμμά τους τη διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας ή ορισμένοι μέχρι και δύο ξένες ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Διαγλωσσικότητα: Στάσεις και Αντιλήψεις Καθηγητών Γλωσσών στην Ελλάδα [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-07-2020 [2020-07-26] Συγγραφέας: Spyridonos, Veronica Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Η διαγλωσσικότητα αναφέρεται στις επικοινωνιακές πρακτικές ανάμεσα και πέρα από τα καθορισμένα γλωσσικά συστήματα. Με τη διαγλωσσική οπτική, αυτοί που μαθαίνουν μία γλώσσα είναι αναδυόμενοι δίγλωσσοι και κατέχουν μια μοναδική νοητική γραμματική, αντί για δύο ξεχωριστές. Οι καθηγητές γλωσσών και οι μαθητές μπορούν να εκμεταλλευτούν ολόκληρο το γλωσσικό τους ρεπερτόριο και να χρησιμοποιήσουν διαγλωσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Πολυτροπικές αντιλήψεις προσφύγων μαθητών απέναντι στην πολυγλωσσία: μια μελέτη περίπτωσης μιας ελληνικής τάξης υποδοχής [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-03-2019 [2019-03-16] Συγγραφέας: Μπουροζίκα, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The number of refugee students in Greek classrooms is constantly rising. However, there is little research regarding the linguistic repertoire that refugee children bring to the Greek classroom and most information is available in the form of mere numeric data or most of the work has been done from an adult-perspective. This qualitative study follows a participatory, art-informed methodology in or...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: La politique linguistique de l'enseignement du FLE en Grèce. Apprentissage tout au long de la vie des langues étrangères et surtout du FLE / étude du plurilinguisme [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: Νύκτας, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα επιδιώκει να αποκαλύψει τις γλωσσικές πολιτικές που εφαρμόζονται στην Ελλάδα για την προώθηση της πολυγλωσσίας και ιδιαίτερα των γαλλικών. Ο τομέας της έρευνας μας επικεντρώνεται στη δια βίου μάθηση για σπουδές πέρα από τη σχολική εκπαίδευση. Στο πρώτο μέρος προσπαθήσαμε να αναδείξουμε τις γλωσσικές πολιτικές του Συμβουλίου της Ευρώπης καθώς και τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εφ...