Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
παιχνιδοποίηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital educational games: design, use and benefits in Greek distance education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-7-2023
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΣΤΑΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Μεταπτυχιακή Εργασία αφορά τις κατηγορίες των ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών, τα χαρακτηριστικά που πρέπει να λαμβάνει υπόψη του ο σχεδιασμός ή η αξιοποίηση ήδη υπαρχόντων ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών και τα πλεονεκτήματα της αξιοποίησης των ψηφιακών παιχνιδιών στην εξ αποστάσεως εκ-παίδευση. Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια διακρίνονται σε παιχνίδια εικονικών κόσμων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The usefulness of Games-Based Learning and Gamification in the development of EFL learners’ speaking skill in Primary Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΜΠΕΛΕΧΑ, ΟΛΥΜΠΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The use of modern technology has radically transformed the educational process. Modern technologies are being used to a significant extent in education in order to improve the teaching of English language. More specifically, technology is the base upon which the gamification process is structured in order to improve the context of teaching English, especially to young learners.
The present qualit...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Designing gamification systems in art and architecture [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Σταθοπούλου - Βλάμη, Αργυρώ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αυξημένη δημοτικότητα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η έρευνα – μελέτη στο πεδίο του παιχνιδιού τα τελευταία χρόνια οδήγησε στη δημιουργία νέων συνάψεων με άλλους κλάδους δίνοντας τη δυνατότητα μετεξέλιξης διαφόρων τυπικών πρακτικών σε ενδιαφέρουσες διαδικασίες και βοηθώντας τον άνθρωπο να διευρύνει τη σκέψη του και τα πεδία δράσης του. Το Gamification (παιχνιδοποίηση) είναι μια τεχνική που χρη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Visualisation of Educational Scenarios and Animation in Science Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΑΓΓΕΛΙΝΑΣ, ΣΩΤΗΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνήθηκαν οι δυνατότητες που δίνουν διαδραστικές εφαρμογές animation παιχνιδιών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Για την επίτευξη του σκοπού της εργασίας εξετάστηκαν αρχικά οι δυνατότητες της επαυξημένης πραγματικότητας σε θεωρητικό υπόβαθρο και εντοπίστηκαν τα παιδαγωγικά οφέλη από την χρήση της στην εκπαιδευτική διαδικα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Gamification or Serious Game application implementation and IoT data combination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μπουρνούτος, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Συστήματα Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού (ΣΔΥ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, η παιγνιδοποίηση (gamification) χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο σε διάφορους τομείς, για την ενδυνάμωση των ανθρώπινων κινήτρων, με τη χρήση τυποποιημένων στοιχείων που συναντώνται σε παιχνίδια (π.χ. επιβραβεύσεις, πόντοι, επίπεδα) σε περιβάλλοντα εκτός παιχνιδιού.
Η προσέγγιση αυτή χρησιμοποιήθηκε στα πλαίσια αυτής της εργασίας, για την ανάπτυξη μιας κινητής εφαρμογής, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L'impact de l'escape game en classe de FLE, une source de motivation et un outil efficace, afin de rendre l'apprentissage actif et coopératif [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2021 [2021-09-11]
ΡΟΥΓΑ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Λόγω του συνεχώς αυξανόμενου ενδιαφέροντος των νέων για τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού και τις ψηφιακές τεχνολογίες, ο εκπαιδευτικός κόσμος, αναζητώντας πάντα καινοτόμες ιδέες, στράφηκε προς την παιχνιδοποίηση με σκοπό να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών. Ανάμεσα στις πολυάριθμες διαθέσιμες παιδαγωγικές πρακτικές, τα παιχνίδια απόδρασης αποτελούν μια πολλά υποσχόμενη δραστηριότητα η οποία θα μπο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Gamification as learning technique in Adult Education. Planning, implementation and evaluation of a didactic scenario applied in the course of Microeconomics. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
ΠΛΙΟΣ, ΑΡΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παιχνιδοποίηση (gamification), η τεχνική μάθησης κατά την οποία γίνεται ενσωμάτωση μηχανισμών παιχνιδιού σε γνωστικά αντικείμενα τα οποία δεν προορίζονται για παιχνίδι, εφαρμόζεται στην τρέχουσα έρευνα σε ομάδα ενηλίκων εκπαιδευομένων. Αρχικά, ένα διδακτικό σενάριο εφαρμογής της παιχνιδοποίησης σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για το γνωστικό αντικείμενο της Μικροοικονομικής. Ακολουθώντας δε στρατηγι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
EXPLORING THE BENEFITS FROM THE USE OF GAMIFICATION IN THE WORKPLACE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
ΤΣΑΚΑΛΗ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): People are playing games since humanity started to develop civilization. Games enhance a unique force to trigger the primeval desire of people for pleasure. Based on this distinct characteristic, games can engage people to actions which are against their willingness or even their interest, due to the promise of satisfying internal needs and offering pleasure.
Gamification is a relatively new phe...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Collaborative system for reducing the household energy consumption [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Συστήματα Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού (ΣΔΥ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή αφορά στην κατασκευή ενός συνεργατικού συστήματος οπτικοποίησης και ενθάρρυνσης για την μείωση της κατανάλωσης της ενέργειας σε οικιακό περιβάλλον.
Η γνώση της κατανάλωσης ενέργειας, του κόστους αυτής και η σύγκριση με την μέση κατανάλωση προηγούμενου διαστήματος είτε του ιδίου είτε άλλων χρηστών, δημιουργεί ένα προβληματισμό για την σπατάλη των φυσικών πόρων του πλανήτη και παρακ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Development of a Mobile Application for Participatory Reporting of Everyday Technical Problems in Urban Environments [Αγγλική]
Ημερομηνία:
2016 [2016]
ΜΠΟΥΣΙΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Συστήματα Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού (ΣΔΥ)
Περίληψη (Abstract): Οι εξελίξεις στο χώρο των κινητών τεχνολογιών επιτρέπουν πλέον την ανάπτυξη κινητών εφαρμογών πληθοπορισμού που μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση του ρόλου των έξυπνων πόλεων και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των πολιτών. Στην παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφεται η διαδικασία που ακολουθήθηκε για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση του CityCare, μιας κινητής εφαρμογής που μπορεί ν...