Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μικτή μάθηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Small private online courses (SPOCs) in higher education in a flipped classroom framework. A case study: The SPOC “Introduction to Quantum Physics” in the context of the course “Introduction to Modern Physics” at the University of Crete. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-2-2025
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΨΥΛΛΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ)
Περίληψη (Abstract): Η έννοια του Μικρού Ιδιωτικού Διαδικτυακού Μαθήματος (SPOC) αναφέρεται σε ένα διαδικτυακό μάθημα που παρέχεται σε περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια, προσφέροντας εξατομικευμένη εκπαίδευση και ευέλικτη μαθησιακή εμπειρία. Σε αντίθεση με τα μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα (MOOCs), το SPOC επικεντρώνεται σε μικρότερες ομάδες και ενσωματώνει περισσότερη αλληλεπίδρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Flipped Classroom model in Music teaching in Secondary Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-7-2023
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΟΥΡΛΑΤΖΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ)
Περίληψη (Abstract): Η ανεστραμμένη τάξη αποτελεί ένα ευέλικτο μοντέλο που επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς τη δυνατότητα αξιοποίησης διαφόρων εκπαιδευτικών στρατηγικών που οδηγούν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών, όπως η συνεργασία, η δημιουργικότητα και οι κοινωνικές δεξιότητες. Σκοπό της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η προσπάθεια διερεύνησης, ανάδειξης και αξιολόγησης της αξιοποίησης του μοντέλου της αν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Story-Telling to develop digital literacy skills and writing strategies in primary school students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Κάβουρας, Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This case study implements a multimodal instruction and teaching design to explore the role of digital storytelling in developing primary students’ digital literacy skills and writing strategies through distant online learning with both synchronous and asynchronous applications. It was conducted in the Kampos primary school of Chios, Greece.
During the research, 5th and 6th grade students interac...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The application of the flipped classroom in the Chemistry lesson in the High School during the pandemic period [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Ροδίτη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας διενεργήθηκε έρευνα δράσης σε ένα γυμνάσιο του νομού Μαγνησίας, εφαρμόζοντας την μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης στο μάθημα της Χημείας Γ Γυμνασίου. Η εργασία αυτή εκπονήθηκε την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού- covid19, όπου όλες οι βαθμίδες της εκπαίδευσης ήρθαν αντιμέτωπες με την απαγόρευση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων λόγω του απαγορευτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Open and Distance Education: Design, implementation and evaluation of the Flipped Classroom Model in the 2nd Class of Primary School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Ψυχή, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επιχείρησε να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης, ως μορφή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης, μέσα από ένα πρόγραμμα παροχής πρώτων βοηθειών στη Β Δημοτικού. Διεξήχθη ως έρευνα δράσης, υλοποιήθηκε καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης, με διάχυση και σε άλλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring Greek EFL Teachers’ Perceptions and Practices on the Implementation of Blended Learning in Primary and Secondary Education: The Impact of the COVID-19 Era [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Mavroudi, Kyriaki Kalliopi
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this study was the investigation of the integration of blended learning (BL) pedagogy in English as a Foreign Language (EFL) contexts in Greece. Specifically, it aimed at exploring EFL teachers’ perceptions and practices on BL before and during the COVID-19 pandemic, as well as their attitudes towards the implementation of BL post-pandemically. Taking the exceptional circumstances t...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Designing a wiki for the development of Greek adult learners’ writing skills in the Covid-19 era [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Νίκας, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this study is to critically examine whether a wiki-based project can promote the writing skills of a certain group of adult learners by taking into account previous studies. The participants of the current study are adult learners who study English and attend both face to face and online courses in a private institute of foreign languages, during the COVID-19 era.
There have been ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching senior EFL secondary school students within the framework of flipped classroom using Collaborative Web tools: practical applications of this model. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Γάγκου, Ιουλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The writer of this dissertation will present the results obtained from the implementation of the Flipped classroom, a blended learning method, for one month in a 3rd grade class in the public Senior High School of Zefyri, Attiki. An action research was performed, the findings of which were evaluated both qualitatively and quantitatively. The teacher/researcher adopted a pedagogy of multiliteracies...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Supplementary distance learning: An action research on 5th grade elementary students using the e-me online platform. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μουρατίδου, Νικολέττα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τη συμβατική εκπαίδευση, παρέχοντας στους μαθητές το εκπαιδευτικό υλικό που χρειάζονται είτε για περισσότερη εξάσκηση, είτε για να καλύψουν τις μαθησιακές τους ανάγκες. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η αξιολόγηση της εφαρμογής της συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring forms of organizing educational activities in vocational training via blended learning: Research in Public Vocational Training Institutes (DIEK) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΚΙΟΙΛΟΓΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία προσπαθεί να αναδείξει ένα ενδεικτικό μοντέλο μάθησης μέσα από τη σύνθεση διαφόρων σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας. Σκοπός της είναι να καθορίσει τους τρόπους διά των οποίων η μικτή εκπαίδευση μπορεί να συμβάλει στην άρση συγκεκριμένων προβλημάτων που διέπουν την επαγγελματική κατάρτιση στην Ελλάδα.
Αφορά την εκπαίδευση ενηλίκων και εστιάζει στο πως μπορεί να τεθεί στο επίκεν...
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Καζάκη, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αφορά στην υλοποίηση μιας έρευνας δράσης. Στο πλαίσιο αυτής σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε ένα πρόγραμμα συμπληρωματικής σχολικής εξΑΕ σε φροντιστήριο Μ.Ε. της Θεσσαλονίκης. Εν συνεχεία, διερευνήθηκε η χρησιμότητα του εν λόγω προγράμματος, η αποτελεσματικότητά του ως προς τη βελτίωση των ακαδημαϊκών επιδόσεων των μαθητών/τριών, καθώς και η ικανοποίηση που άντλησαν οι μαθητές από τη ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A study of the efficiency of the flipped class model. Action research of History in the third grade of Jounior High School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Αντζουλάτου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η σχολική αποτελεσματικότητα είναι το ζητούμενο για μία σχολική εκπαίδευση συμβατή με τις επιστημονικές εξελίξεις και σύμφωνη με τις διεθνείς προδιαγραφές. Μέχρι σήμερα η σχολική αποτελεσματικότητα είθισται να μετράται απολογιστικά με παραδοσιακούς τρόπους, όπως η γραπτή ή προφορική εξέταση των μαθητών. Όμως βρισκόμαστε στην εποχή του Διαδικτύου, όπου η γνώση είναι διάχυτη και διαθέσιμη από ποικίλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Pedagogical Practices for Providing distance learning at the seminar "Exploiting asynchronous techniques and distance teaching through the environment of e-Learning Moodle " [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-09-2017 [2017-09-16]
Γεωργακοπούλου, Εξακουστή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι οι παιδαγωγικές πρακτικές που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος «Αξιοποίηση τεχνικών ασύγχρονης και εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle». Ειδικότερα, διερευνήθηκε ο τρόπος με τον οποίον εφαρμόζονται παιδαγωγικές πρακτικές που εστιάζουν: στην παροχή διδακτικού-εκπαιδευτικο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Instructors to student transaction based on the structure of an interdisciplinary course [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
Λαλακίδου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά την ισχύ της θεωρίας της διαδραστικής απόστασης κατά τη «2-1» διάδραση διδασκόντων-μαθητή σε περιβάλλον μικτής μάθησης. Στόχος της έρευνας είναι η μελέτη της διάστασης της δομής της «2-1» διαδραστικής απόστασης σε θέματα οργάνωσης περιεχομένου, ευελιξίας και αλληλεπίδρασης μαθήματος και της επιρροής της από τη διάσταση του διαλόγου. Η εργασία εισάγει τη «2-1» διάδραση δι...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΟΚΚΙΝΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αυτή , γίνεται προσπάθεια για μια διερεύνηση των εργαλείων που χρησιμοποιούνται για την δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αρχικά γίνεται αναφορά, στιs διάφορεs μορφέs μάθησηs και διδασκαλίαs. Οι μορφές αυτέs είναι με κέντρο το μαθητή, με κέντρο το δάσκαλο, είναι μεικτέs και ομαδοκεντρικές. Στη συνέχεια παρουσιάζονται πιο σύγχρονεs αντιλήψεις για τη μάθηση , όπως η διερευνητική μ...