Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
θεωρίες μάθησης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Investigation of educational needs of Primary education professionals in the use of Digital Media when exercising their teaching work" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-09-2022 [2022-09-16]
Κυριάκου, Γιαννούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη διερευνά τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με τη χρήση ψηφιακών μέσων στη διδακτική διαδικασία της Α/θμιας Εκπαίδευσης. Η χρήση των ψηφιακών μέσων σε διάφορες μορφές κυριαρχεί στην καθημερινότητα του κάθε σύγχρονου πολίτη. Διέπει κάθε είδους συναλλαγές, επαγγελματικές, οικονομικές και κοινωνικές. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν θα πρέπει να αγν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Comparative and holistic view of the adult teaching and learning process: The Jarvis, Mezirow and Illeris approach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Παπαδάτου, Αργυρώ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τομέας της εκπαίδευσης αποτελεί ένα ανοικτό κοινωνικό σύστημα που διαμορφώνεται από τις σημαντικές εξελίξεις που πραγματοποιούνται στον κοινωνικό, οικονομικό, πολιτισμικό και οποιονδήποτε άλλο τομέα μπορεί να επηρεάσει την καθημερινότητα ενός ατόμου ή μιας κοινωνίας. Για τον λόγο αυτό, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια φανερώνεται μεγάλο ενδιαφέρον για την εκπαίδευση ενηλίκων ενώ ο τρόπος προσέγγιση...
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
Λαζαρίδου Πυρλίδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η Δημιουργική Γραφή στην εκπαίδευση έχει μακρά ιστορία σε χώρες του εξωτερικού. Στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια κερδίζει ολοένα έδαφος σε μια προσπάθεια να καταστεί λειτουργικό εργαλείο της διδασκαλίας.
Η Δημιουργική Γραφή αξιοποιεί την έννοια της δημιουργικότητας και αποδεικνύεται στην πράξη ως αποτελεσματικότατη μέθοδος που εφαρμόζει διάφορες θεωρίες μάθησης. Με το μαθητοκεντρικό της μοντέλο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The modern archaeological museum as a means of education and its contribution to students to understand the lesson of Greek History [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Νικολάου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το μουσείο και το σχολείο είναι δυο βασικοί πυλώνες διαμόρφωσης της εθνικής και ιστορικής συνείδησης. Τα σχολικά βιβλία της ιστορίας πλέον προτρέπουν τους μαθητές να ψάξουν και πέρα από αυτά, να διαβάσουν πηγές και να εμπλουτίσουν τη πληροφορία που τους παρέχεται. Προς την ίδια κατεύθυνση κινείται και η σύγχρονη μουσειοπαιδαγωγική, η οποία προσκαλεί το μαθητή να γνωρίσει από κοντά το παρελθόν, είτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching of Educational Interactive Multimedia Games for the Computing Course for Primary and Secondary Schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Κρινή, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ως μαθησιακών αντικειμένων χρησιμοποιείται σαν ένας εναλλακτικός τρόπος διδασκαλίας, έχοντας οδηγήσει στην ανάπτυξη πολλών εκπαιδευτικών παιχνιδιών. Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια μπορούν να ενισχύσουν τη δύναμη της εξερεύνησης και της φαντασίας των μαθητών, παρέχοντας στιγμές έρευνας, προβληματισμού και μάθησης. Η χρήση τους τόσο σε τυπικά όσο και σε μη τυπι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions of banking employees of the Greek banking sector for the quality of education provided with emphasis on learning barriers and motives. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Χατζηχαραλάμπους, Αποστολία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των αντιλήψεων τραπεζικών υπαλλήλων του ελληνικού τραπεζικού κλάδου για την εκπαίδευση που τους παρέχεται δίνοντας έμφαση στα εμπόδια μάθησης και τα κίνητρα. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι κύριες θεωρίες παρακίνησης και μάθησης ενηλίκων και στο δεύτερο μέρος επιχειρείται μια μικρής έκτασης έρευνα με ερωτηματολόγια σε δείγμα 68 τραπεζικών υπαλλήλων....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Psycholinguistics and cognitive development of the child: parameters to consider in a Greek program fle early education for an audience of 4 to 6 years." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η Διπλωματική Εργασία αυτή εκπονήθηκε με σκοπό να παρουσιάσει, σε μια θεωρητική βάση, τι περιλαμβάνει μια διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας σε ένα κοινό προσχολικής ηλικίας, ειδικότερα σε ένα κοινό από 4 έως 6 ετών.
Στο θεωρητικό μέρος της, αρχικά προσεγγίσαμε τις θεωρίες μερικών μεγάλων παιδαγωγών και φιλοσόφων οι οποίοι έβαλαν το παιδί και τις ανάγκες του στο κέντρο κάθε διδασκαλίας. Στη...