Κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευτικός
Βρέθηκαν 16 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 16 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευτικός Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching methods in immigrant students in the primary sector [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-10-2021 [2021-10-09] Συγγραφέας: Στεφανίδου, Λεμονιά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η υιοθέτηση των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και η εφαρμογή κατάλληλων μεθόδων διδασκαλίας σε τάξεις που φοιτούν μετανάστες – αλλοδαποί μαθητές απασχολεί έντονα την εκπαιδευτική κοινότητα εδώ και δεκαετίες, κάνοντας επιτακτική την ανάγκη για έρευνα και πρακτική εφαρμογή. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των μεθόδων διδασκαλίας που αξιοποιούν εκπαιδευτικοί για την ομαλ...
Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Φερλαχίδου, Σοφία Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ο φυσικός φωτισμός επηρεάζει την εκπαιδευτική διαδικασία. Η οπτική άνεση στις σχολικές αίθουσες παίζει σημαντικό ρόλο σε όλες τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες . Η καθημερινή έκθεση σε φυσικό φως βελτιώνει την υγεία, την ψυχολογία και την απόδοση των μαθητών κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Η επάρκεια του φυσικού φωτισμού στην α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The research of perceptions of the first grade Aitoloakarnanian teachers related to teaching evaluation in the school unit level [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Λαδιά, Λαμπρινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η συγγραφή της παρούσας εργασίας προέκυψε από τον προβληματισμό μας πάνω στις πρόσφατες εξελίξεις που λαβαίνουν χώρα στον εκπαιδευτικό χώρο και αφορούν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού τους έργου. Σκοπός λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών για την ατομική τους αξιολόγησή και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τους έργου σε επίπεδο σχο...
Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Μουργελά, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2021 σε 109 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν σε μαθητές προσφυγικής προέλευσης. Ο στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθεί ο ρόλος των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία γλωσσικά και πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών όπως είναι οι πρόσφυγες, σχετικά με τις θεσμικές διαστάσεις της σχολικής πράξης (ενσωμάτωσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «The views of secondary school teachers on the teaching strategies used in the language course in the context of a diverse student population» [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Μπάκουλα, Καλλιόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή παρουσιάζει μία ερευνητική απόπειρα που διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις στρατηγικές που εφαρμόζονται στην διδασκαλία του μαθήματος της Γλώσσας και την αποτελεσματικότητα τους. Διερευνώνται έτσι, με ιδιαίτερη έμφαση οι πολιτικές γραμματισμού με δεδομένο την ύπαρξη ενός διαφοροποιημένου εθνολογικά και κοινωνικά. μαθητικού πληθυσμού. Για τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The education of the Roma in Greek as a second language [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Anastasiou, Alexandros Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση του επιπέδου προσφερόμενης εκπαίδευσης της Ελληνικής γλώσσας στους μαθητές Ρομά. Γίνεται αναφορά στους τρόπους διδασκαλίας των δίγλωσσων μαθητών για την καλύτερη κατανόηση και εξοικείωση με την δεύτερη γλώσσα (την ελληνική) καθώς και στις δυσκολίες εκμάθησης της. Έπειτα, επιχειρείται μία σκιαγράφηση του μαθησιακού προφίλ των μαθητών Ρομά και καταγράφο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: From teacher-centered education to student-centered education. An overview of the views of Kythera teachers belonging to different generations. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: Σγούρου, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική εργασία, ερευνά από τις αλλαγές σε εκπαιδευτικές διαδικασίες, το πέρασμα από την εκπαίδευση με κέντρο τον εκπαιδευτικό, σε αυτό της εκπαίδευσης με κέντρο τον μαθητή. Αναλυτικά, η έρευνα φέρνει στην επιφάνεια τις απόψεις έντεκα (11) εκπαιδευτικών, που υπηρέτησαν ή υπηρετούν (4 συνταξιούχοι και 7 εν ενεργεία) στα Κύθηρα, από άλλη εστίαση αυτή της διαχρονικότητας με σκοπό να ανα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Occupational Well-being and Factors Affecting It - Perceptions of Permanent and Substitute Primary Education Teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κουρκούνη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τα επίπεδα επαγγελματικής ευημερίας μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που εργάζονται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη τέσσερις από τις πέντε διαστάσεις της επαγγελματικής ευημερίας(γνωστική, συναισθηματική, εργασιακή, κοινωνική) που οριοθετούνται από το μοντέλο της Horn κ. συν. (2004). Ειδικότερα, μέσω της ποσοτικής έρευνας επιχειρείται η...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Vies of primary school teachers on effectiveness of implementation and exploitation of student΄s transition facilitation programmes fron elementary to high school. The case of Kozani΄s prevention centre. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη μετάβαση των μαθητών από το δημοτικό στο γυμνάσιο, μέσα από τη ματιά των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν εφαρμόσει πρόγραμμα πρόληψης και διευκόλυνσης της μετάβασης των μαθητών και μαθητριών της Στ΄ τάξης. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αναφορικά με τη χρησιμότητα των...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Explore training needs of teachers of Physical Education of Primary Education in relation to the motives that have led them and the obstacles encountered during their education [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Τσαρμπόπουλος, Κυριάκος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαίδευση πρέπει να στοχεύει προς την ενίσχυση του ακαδημαϊκού επιπέδου των εκπαιδευτικών, αλλά και της εκπαιδευτικής τους ικανότητας, ούτως ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υψηλές απαιτήσεις του εκπαιδευτικού κλάδου. Η προσέγγιση της διδασκαλίας απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή ενώ με την εφαρμογή λεπτών χειρισμών μπορεί να επιτευχθεί η ορθή πραγματοποίησή της. Για την κάλυψη των υψηλών αναγκών ...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΜΠΛΕΤΣΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων των Διευθυντών και των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ρεθύμνου, σχετικά με τις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ τους μέσα στο σχολικό πλαίσιο και κατά πόσο αυτές προάγουν ή όχι την αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας και των μελών της. Παράλληλα, θα διερευνηθεί ο ρόλος του Διευθυντή τόσο στη δημιουργία κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ''Τhe role of formal and informal education and training in the construction of different types of teachers’ professional identity '' [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Ιατράκη, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά τον ρόλο των τυπικών και άτυπων μορφών εκπαίδευσης και επιμόρφωσης στη συγκρότηση διαφορετικών τύπων επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, μέσα από την ανάλυση των βιωμάτων τους και του λόγου τους, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανοούν τον ρόλο τους και λειτουργούν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.
Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού τους έργου. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την αναβάθμιση των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων τους, στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών συνδέεται με την αναβάθμιση των υφιστάμενων και την απόκτηση νέων γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων. Η αναγκαιότητα της επαγγελματι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Innovative introduction to primary school education: essentials and prerequisites for success [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2017 [2017-09] Συγγραφέας: Γεωργοπούλου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την πρόκληση της εκπαιδευτικής καινοτομίας. Φιλοδοξεί να αναδείξει, υπό το πρίσμα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και με την αξιοποίηση της σχετικής βιβλιογραφίας, την αναγκαιότητα της εκπαιδευτικής καινοτομίας στη σχολική μονάδα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μέσα από την ποσοτική έρευνα που διενεργήθηκε, αναδεικνύονται οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Ηλιού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τhe professional stress of permanent and substitute teachers of Primary Education and actions on coping with it [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2017 [2017-09] Συγγραφέας: Τζούβα, Σπυριδούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το επαγγελματικό άγχος των εκπαιδευτικών αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί ένα θέμα κύριας ανησυχίας παγκοσμίως. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταγράψει το επίπεδο επαγγελματικού άγχους που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί, τις πηγές αυτού του άγχους και να αποκαλύψει τις στρατηγικές-ενέργειες αντιμετώπισής του τόσο των μόνιμων όσο και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των ν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: L’enseignant/acculturateur devant le défi de la classe multiculturelle: les problèmes de formation, de motivation, de moyens. Étude de cas du français et de l’espagnol comme langues étrangères, au premier cycle du secondaire en Grèce, en Espagne et au Por¬tugal. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΑΤΕΡΙΑΝΑΚΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονες ευρωπαϊκές κοινωνίες χαρακτηρίζονται από μία αυξάνουσα πολυπολιτισμικότητα. Αυτή η πολιτισμική διαφορετικότητα είναι εμφανής στην σχολική τάξη. Στα πλαίσια της δημόσιας εκπαίδευσης, ο καθηγητής ξένων γλωσσών καλείται ν’ αναλάβει τον ρόλο του «προσπολιτιστή», προκειμένου να διασφαλίσει τον διαπολιτισμικό διάλογο, να κινήσει στους μαθητές το ενδιαφέρον για τη διαφορετικότητα, να εκμηδεν...