Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
δια βίου μάθηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring adult inmates' perceptions regarding their participation in Lifelong Learning programs. The case of Chios Detention Center [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-9-2023
ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΡΙΚΑΝΙΑΔΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι πολιτικές της δια βίου μάθησης αποτελούν σήμερα προτεραιότητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς στοχεύουν στην αύξηση της απασχόλησης, στην οικονομική ευημερία και στην ενεργό συμμετοχή του πολίτη στην κοινωνία. Επιπλέον, κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα σε ποιοτική και χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση, κατάρτιση και δια βίου μάθηση. Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό τη διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευόμενων...
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΛΙΑΡΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): . Η επαγγελματική ιδιότητα του εκπαιδευτή ενηλίκων σε Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) είναι επιφορτισμένη με απαιτητικά και πολύπλευρα καθήκοντα. Το εκπαιδευτικό κοινό των ΔΙΕΚ είναι ετερόκλητο, ενήλικες, προερχόμενο από έντονα διαφοροποιημένο εκπαιδευτικό και/ ή πολιτισμικό περιβάλλον και προσέρχονται με υψηλές απαιτήσεις και εκπαιδευτικές ανάγκες, ώστε ν’ ανταποκριθούν με επά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The new role of adult educator and the methods of assessing the competencies and skills of the participants in lifelong learning programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΠΛΑΚΑΝΤΩΝΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ποιότητα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων συνδέεται με τις ικανότητες των εκπαιδευτών ενηλίκων και την αξιολόγηση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων που αποκτούν οι εκπαιδευόμενοι.
Πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση και ποιοτική ερευνητική στρατηγική, για τη διερεύνηση του σύγχρονου ρόλου του εκπαιδευτή/τριας ενηλίκων και την καταγραφή των μεθόδων που αξιοποιεί ο εκπαιδ...
Διερεύνηση Εκπαιδευτικών Αναγκών των Εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αττικής
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of Educational Needs of Teachers of Secondary Education of the Prefecture of Attica [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Κώνστας, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται και αναδεικνύει τις ανάγκες κατάρτισης των καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τις συσχετίζει, με τα δημογραφικά τους στοιχεία. Η πρωτοτυπία της έρευνας έγκειται στο γεγονός ότι για πρώτη φορά συγκεκριμενοποιούνται οι αιτίες (φύλο/έτη προϋπηρεσίας) που οδηγούν στην επιλογή συγκεκριμένων επιμορφωτικών προγραμμάτων.
Επιλέχθηκε η ποσοτική έρευνα που υλοποιήθηκε ...
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τα προσωπικά περιβάλλοντα μάθησης ως μορφή της άτυπης εκπαίδευσής τους
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teacher’s perceptions of personal learning environments as a form of informal learning [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μαλαμίδου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σημαντική πλευρά της μάθησης, ιδιαίτερα όσον αφορά την εκπαίδευση ενηλίκων, αποτελεί η αυτορυθμιζόμενη μάθηση, οι διαδικασίες εκείνες, δηλαδή, μέσα από τις οποίες το άτομο καθορίζει μόνο του το περιεχόμενο, το χρόνο, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θέλει να μαθαίνει. Λαμβάνοντας υπόψιν τη διαρκή ανάγκη του ατόμου για αυτό-μάθηση, η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την έννοια των προσωπικών πε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
European Program Erasmus+ in Secondary Vocational Education. Research of the effectiveness of the program in relation to its objectives, according to the views of the participating pupils and accompanying teachers, on mobility projects in Preveza Prefecture [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Τζίμα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ προέρχεται από τις εκπαιδευτικές πολιτικές και δράσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αφορά τον τομέα της εκπαίδευσης, της επαγγελματικής κατάρτισης, της νεολαίας και του αθλητισμού. Κυρίαρχος στόχος του είναι η ανάπτυξη και η ενίσχυση των συνεργειών τόσο μεταξύ εκπαιδευτικών οργανισμών όσο και μεταξύ αυτών και φορέων της αγοράς εργασίας. Μέσω της διαδικασίας της κινητικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
EU and National policies for filelong learning. The case of unemployed training via voucher and community service programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΤΣΙΑΜΟΥΡΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεχής εκπαίδευση αναφέρεται σε μια ποικιλία μορφών συσσώρευσης ανθρώπινου κεφαλαίου, που συμβαίνουν μετά την παύση της πρώτης περιόδου συνεχούς εκπαίδευσης ενός ατόμου. Είναι ένας τομέας που απασχολεί όλο και περισσότερο την Ε.Ε. και τους αρμόδιους θεσμούς, και συνεπώς έχει κάνει ισχυρή την εμφάνιση της και στη χώρα μας. Η παρούσα έρευνα έχει ως τελικό στόχο τη χαρτογράφηση των ευρωπαϊκών και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The motivation of adult participation in lifelong learning. The case of the Hellenic Open University. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Ζένιου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η γνώση των κινήτρων που ωθούν τους ενηλίκους στην εκπαίδευση συμβάλλει στον αποτελεσματικότερο σχεδιασμό Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων ή στη βελτίωσή τους. Επιπροσθέτως, βοηθά στη διαμόρφωση κατάλληλων διδακτικών στρατηγικών εκπαίδευσης ενηλίκων ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες τους, με στόχο την επίτευξη όσο το δυνατόν καλύτερων μαθησιακών αποτελεσμάτων. Το γεγονός αυτό καθιστά τη δ...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
ΠΕΡΔΙΚΗ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνώνται σε βάθος θέματα που σχετίζονται με τη δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των ενηλίκων σε οργανωμένα μαθήματα Γενικής Εκπαίδευσης στον Δήμο Μονεμβασίας του νομού Λακωνίας. Κατά γενική ομολογία, ο ελεύθερος χρόνος αποτελεί μία από τις πτυχές της ζωής του ανθρώπου και συνδέεται άρρηκτα με τον εργασιακό χρόνο των ανθρώπων, μια που η ένταση, η διά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Characteristics, motives and obstacles for learners at the Level 2 Lifelong Learning Centers of the Laconia region [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΠΕΡΔΙΚΑΡΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η καταγραφή των χαρακτηριστικών, κινήτρων και εμποδίων των εκπαιδευομένων στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο της περιφερειακής ενότητας Ν. Λακωνίας.
Στην Περιφερειακή ενότητα Λακωνίας δεν έχει πραγματοποιηθεί έρευνα σχετικά με τη δια βίου μάθησης. Κρίνεται έτσι αναγκαίο να διεξαχθεί η παρούσα έρευνα ώστε να εμπλουτιστεί η σχετική βιβλιογραφία με τα αποτελέσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Optimiser l'enseignement/apprentissage d'un public adulte à travers des activités ludiques en classe de FLE: le cas des adultes des Centres de Formation. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Κοτσοβόλη, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι ως παιδαγωγικό εργαλείο στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών χρησιμοποιείται συχνά με παιδιά αλλά όχι με ενήλικες. Η εργασία αυτή μελετά το ενδιαφέρον του παιχνιδιού σε ενήλικες μαθητές στα πλαίσια της άτυπης εκπαίδευσης. Ο στόχος είναι να εξετάσουμε την πιθανή επίδραση του παιχνιδιού στη διαδικασία της διδασκαλίας και της εκμάθησης της γαλλικής ως ξένη γλώσσα.
Η μελέτη παρουσιάζει τα κύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Analysis of the implementation specifications for an operational program in Education in terms of quality [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2016 [2016-10-01]
ΣΟΥΜΕΛΙΔΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παγκοσμιοποίηση, ο ανταγωνισμός σε συνδυασμό με τις ραγδαίες μεταβολές στον επιστημονικό, τεχνολογικό, κοινωνικό, οικονομικό και πολιτιστικό τομέα προβάλλουν επιτακτική την ανάγκη για επικαιροποίηση και συνεχή αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των πολιτών, προκειμένου να ανταποκριθούν στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις της προσωπικής και εργασιακής τους ζωής τους. Η ταχύτατη αύξηση των γνώσ...