Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέντορας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of Μέντορινγκ in the education & development of primary school teachers and the improvement of the school culture [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Αποστόλου, Στέφανος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να εντοπιστούν οι γνώσεις των εκπαιδευτικών
πρωτοβάθμιας για το θεσμό του Μέντορινγκ και το ρόλο του Μέντορα, να εξεταστούν οι
αντιλήψεις τους σχετικά με τη συμβολή του Μέντορινγκ στην προσωπική τους ανάπτυξη
και επαγγελματική εκπαίδευση, καθώς και να εξεταστεί η συμβολή του Μέντορινγκ στην
ανάπτυξη ισχυρής κουλτούρας συνεργασίας και ομαδικότητας στη σχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
'The mentor's contribution to the training and the inclusion of the new teacher in the climate and culture of the school unit. Exploring teachers' views Secondary education" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΤΖΟΥΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα διερευνώνται οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη σημασία της υιοθέτησης της εφαρμογής του θεσμού του μέντορα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, με στόχο τη στήριξη σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο του νεοεισερχόμενου εκπαιδευτικού, ώστε να ενταχθεί στο κλίμα και στην κουλτούρα της σχολικής μονάδας και να βελτιωθεί η εκπαιδευτική διαδικασία.
Οι επιμέρους στόχοι της έρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The head of the kindergarten in the role of mentor for the professional development of teachers in their first years of work. Exploring the views of kindergarten teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μπαλάσκα, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι απόψεις των νηπιαγωγών για την αναγκαιότητα εφαρμογής του μεντορικού θεσμού στα πρώτα χρόνια εργασίας τους και αν η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου θα μπορούσε να αναλάβει το ρόλο αυτό. Εξετάστηκαν επίσης τα χαρακτηριστικά, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο μέντορας ώστε να τους βοηθήσει να αναπτυχθούν επαγγελματικά, καθώς επίσης τα οφέλη που θα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mentoring in the Greek Educational System. Perceptions of Primary Education Teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Σεδίκος, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας με τίτλο «Ο θεσμός του μέντορα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με τη συμβολή των προγραμμάτων mentoring στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Ειδικότερα αυτό που επιδιώχθηκε να διαφανεί μέσα από την έρευνα είναι το κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the Views of Physical Education Teachers on the Use of Mentoring in the Exercise of their Educational Work [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
Μητρογιάννη, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η λέξη μέντορας έχει ελληνική προέλευση, η χρήση όμως του όρου στα πλαίσια της ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας βρίσκεται σε αρχικό και άτυπο στάδιο. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής σχετικά με τον θεσμό του μέντορα καθώς και η αναγκαιότητα εφαρμογής της διαδικασίας του mentoring στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου τους. Ειδικότερα, η...
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΓΑΛΑΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΤΟΝ 9/2022.
Οι νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις και δυσκολίες κατά τα πρώτα χρόνια εισόδου τους σε μια σχολική μονάδα. Αναγκαία, λοιπόν, είναι η ύπαρξη ενός μηχανισμού υποστήριξής τους. Τον ρόλο του μηχανισμού αυτού καλείται να πάρει ο θεσμός του Μέντορα με στόχο την επαγγελματική ενσωμάτωση και ανάπτυξη των αρχάριων εκπαιδευτικών κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Contribution of the Mentor Institution to the Professional Development of Teachers. Opinions of Primary Education Teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Κυριακάκης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη χρησιμότητα της εφαρμογής του Θεσμού του Μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση, τις δεξιότητες, τον ρόλο του καθώς και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ο εκπαιδευόμενος από την εφαρμογή του θεσμού. Ως αφορμή για τη συγκεκριμένη έρευνα στάθηκε η θέσπιση του νόμου 3848/2010 σύμφωνα με τον οποίο έχει ...
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Βούλγαρη, Περσεφόνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, αποτελεί ο θεσμός του Μέντορα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με την αναγκαιότητα εφαρμογής του θεσμού, στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο. Επιπρόσθετα διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά: α) με τις δυσκολίες και τις ανάγκες των νεοεισερχόμενων στην εκπαίδευση εκπαιδευ...
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Πλατσούκα, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί πέρα από τις νέες προκλήσεις που προκύπτουν από τις μεταβαλλόμενες συνθήκες της κοινωνίας, έχουν να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που απορρέουν από την πρώτη τους επαφή με το επάγγελμα. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την αναγκαιότητα στήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών μέσω του θεσμού του Μέντορα, και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Educational institutions supportive of teachers and their instructive work in Greece (Hermeneutic analysis of law, 1982-2018) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Αντωνιάδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την οπτική της ελληνικής πολιτείας σχετικά με τους θεσμούς που υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό τους έργο στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τις τελευταίες δεκαετίες (από τη δεκαετία του 1980 έως και σήμερα). Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, επιχειρείται η μελέτη των αυθεντικών εκφραστών της βούλησης της πολιτείας, των νομοθετη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The concept of mentoring during the support of newcomers teachers. Beliefs and attitudes of secondary school teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Συγγενιώτη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Έντονο και πάντα επίκαιρο είναι το ενδιαφέρον στους εκπαιδευτικούς κύκλους σχετικά με τους τρόπους υποστήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών, με τον θεσμό του mentoring να προκρίνεται συχνά, σε διεθνές επίπεδο, ως μέσο πρόσφορο και αποτελεσματικό. Ωστόσο στην Ελλάδα ο θεσμός αυτός είναι ακόμη όχι μόνο ανεφάρμοστος, αλλά και σχετικά άγνωστος στους κύκλους των εκπαιδευτικών. Η παρούσα θεωρητική ...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Τσερέκας, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις των διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με το θεσμό του Μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση και το ρόλο του διευθυντή ως μέντορα μέσα σε αυτό. Αφορμή για την πραγμάτωση της εργασίας αυτής στάθηκε η θέσπιση του ν.3848/2010, με τον οποίο εισήχθει ο θεσμός του Μέντορα στο ελληνικό σχολείο και ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην πράξη, με αποτέλεσμα τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mentorship of Special Education Teachers: Secondary School Special Education Teachers' views on mentoring. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Περιστέρη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα έχει ως θέμα τη διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, της Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου, σχετικά με το θεσμό του μέντορα. Οι δυσκολίες που έχουν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης είναι πολλές, όπως φαίνεται και από τα αποτελέσματα της έρευνας: ετερόκλητες και πολυπληθείς τάξεις,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating special educators views on the utilization of mentoring in the context of their educational work. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-09-2018 [2018-09-15]
ΔΗΜΑΚΗΣ, ΜΑΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Παρά το γεγονός ότι η λέξη μέντορας έχει ελληνική καταγωγή, η χρήση του όρου στο πλαίσιο της εγχώριας εκπαιδευτικής πολιτικής βρίσκεται σε πρώιμο και άτυπο στάδιο. Μια προσπάθεια εισαγωγής και οριοθέτησης του θεσμού του mentoring για την καθοδήγηση/υποστήριξη του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού στη σχολική μονάδα έγινε με το Ν. 3848/2010, όμως, λόγω του δύσκολου πολιτικού κλίματος και των κοινωνικοοικο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mentoring in tourism enterprises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΤΟΥΡΑΜΑΝΟΓΛΟΥ, ΕΛΙΖΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική αποτελεί μια προσπάθεια εννοιολογικής προσέγγισης της ενδοεπιχειρησιακής συμβουλευτικής, ως μια πρακτική ανάπτυξης των ανθρώπινων πόρων. Πρωταρχικός στόχος ήταν η διερεύνηση των παραμέτρων που διέπουν τις συμβουλευτικές σχέσεις και διαμορφώνουν τα εκπορευόμενα αποτελέσματα. Επιπροσθέτως της βιβλιογραφικής έρευνας, πραγματοποιήθηκε εμπειρική μελέτη, με 121 συμμετοχές ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of Primary Education teachers regarding the contribution of the mentor institution to their professional development. A case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Γεωργοπούλου, Χρυσούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τη συμβολή του θεσμού του Μέντορα στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Αφορμή για την εργασία αυτή στάθηκε η θέσπιση του ν.3848/2010 για την εισαγωγή του θεσμού του Μέντορα στην εκπαίδευση, o οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην πράξη. Πραγματοποιήθηκε μια ποιοτική έρευνα μελέτης περίπτωσης και ως εργαλεί...
TEACHER TRAINING AND MENTORING: INVESTIGATING THE EXISTING MODELS, METHODS AND ATTITUDES ΙΝ GREECE
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών και Εξατομικευμένη Καθοδήγηση: Διερεύνηση των υπαρχόντων μοντέλων και μεθόδων και η θέση των καθηγητών. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2016 [2016-09-24]
ΒΛΑΧΟΥ, ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, Vlachou, Spiridoula
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is to examine to what extent teachers are aware of the concepts of teacher training and mentoring, their existing models and principles and their implementation. Its aim is the investigation of the teachers’ predisposition towards them and their willingness to get informed on and participate in such programs. Through research, data was gathered concerning teachers’...