Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Feedback
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of incentives and feedbacks on job performance and job satisfaction of generation Y, in the private sector, from the manager's perspective. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-08-2021 [2021-08-12]
ΔΟΥΦΕΞΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Job satisfaction is one of the most frequently studied variables in the field of industrial / organizational psychology and human resources management, which is associated with many different aspects of both the functioning of the person and the organization’s wellbeing. As a result, a large number of theories have been developed around its interpretation, while emphasis has also been placed on it...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Job Characteristics Model concerning employees’ Job Satisfaction in Independent Authority for Public Revenue - I.A.P.R (AADE) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-05-2021 [2021-05-16]
ΒΙΣΒΙΚΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Job satisfaction is a fundamental element and desideratum in the spectrum of Human Resource Management with recognizable importance in both private and public sector.
Many theories have been developed to study and investigate job satisfaction, examine the factors and conditions that affect it, as its association with effectiveness, efficiency and psychological health of employees is important.
T...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions of junior high school teachers for the grading of their students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2020 [2020-09-25]
Γιαννοπούλου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι καθηγητές Γυμνασίου καλούνται να ανταποκριθούν επιτυχώς σε ένα από τα σημαντικά εκπαιδευτικά τους καθήκοντα που είναι η βαθμολόγηση των μαθητών τους. Δεδομένου του προβληματισμού των καθηγητών για την εκπαιδευτική λειτουργία της βαθμολόγησης, πραγματοποιήθηκε μία ποσοτική έρευνα σε 80 εκπαιδευτικούς Γυμνασίου της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ Αθήνας.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι...
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Αναγνώστη, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ανατροφοδότηση, αποτελεί σημαντική διαδικασία σε κάθε μορφή εκπαίδευσης και ειδικότερα στην Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μία από τις βασικές λειτουργίες της, αφορά στη βελτίωση της επίδοσης και στην ενεργοποίηση του εσωτερικού κινήτρου. Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να εξεταστεί η άποψη των μεταπτυχιακών φοιτητών, του προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής» του Ε.Α.Π., αναφορικά με...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Παραθυράς, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This study examines whether teacher mentoring can be achieved in the Greek EFL teaching context, within the private sector, mainly through observation and if this could contribute to the teacher (observee) or even mentor (observer) development. The theoretical framework is based on approaches that involve a more flexible and teacher-centred cooperative environment. Observation explores everyday cl...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Student's assessment by Mathematics teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Τσακτάνης, Πέτρος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ιδιαίτερη σημασία έχει αποκτήσει η συζήτηση για το πώς το σχολείο προετοιμάζει τους μαθητές στα μαθηματικά, καθώς τα προγράμματα σπουδών αλλάζουν, όπως και οι εξετάσεις. Ο σκοπός της εκπαίδευσης των μαθηματικών είναι να βοηθήσουν τους μαθητές να γίνουν μαθηματικά εγγράμματοι. Η εργασία αυτή εστίασε σε μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους στην εκπαιδευτική διαδικασία, την αξιολόγηση του μαθητή. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
HOU postgraduates’ perceptions of feedback on their assignments and the relation between their perceptions and the levels of their self-esteem. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Ρεντίφης, Ηλίας
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σημαντικό μαθησιακό εργαλείο στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί η ανατροφοδότηση που παρέχουν στις εργασίες των φοιτητών οι καθηγητές, καθώς μπορεί να επηρεάσει συναισθηματικά τους φοιτητές, αλλά και να συμβάλλει στη βελτίωση της μαθησιακής τους πορείας. Από την άλλη η αυτοεκτίμηση αντικατοπτρίζει την προσωπική, αλλά και συναισθηματική στάση που έχουμε προς τον εαυτό μας και αποτελεί ένα σημαν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
System for Encouraging Eco-driving [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΛΥΜΠΕΡΗΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Συστήματα Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού (ΣΔΥ)
Περίληψη (Abstract): Οι τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των συστημάτων κινητού και διάχυτου υπολογισμού παρέχουν τη δυνατότητα ανάπτυξης εφαρμογών, οι οποίες μέσω της αυτόματης ανίχνευσης δραστηριοτήτων και της συλλογής καταλλήλων δεδομένων, μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των επιπτώσεων της ανθρώπινης δραστηριότητας στο φυσικό περιβάλλον.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται και εξετάζεται ένα σύστημα εν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
STRESS AND EVALUATION: THE CASE OF PROFESSOR-COUNSELLORS OF H.O.U. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εξετάζει το άγχος που πιθανόν δημιουργείται σε Καθηγητές-Συμβούλους (Κ.Σ.) που διδάσκουν από απόσταση, ιδιαίτερα στην περίπτωση που διδάσκουν στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Σπουδές στην Εκπαίδευση» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Πιο συγκεκριμένα, επιδιώκει να εντοπίσει τις πιθανές πηγές άγχους των Καθηγητών-Συμβούλων στην περίπτωση ανατροφοδότησης και αξιολόγησης...