Κριτήρια αναζήτησης: Customer Satisfaction
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Customer Satisfaction Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Πρωταρχικοί Παράγοντες που καθορίζουν την Πιστότητα και Διατήρηση των Πελατών στον Τομέα των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών Σταθερής [Ελληνική] Ημερομηνία: 09-09-2023 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΡΔΙΚΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Telecommunications are the cornerstone of the contemporary societies. Rapid technological developments have been made feasible due to the seamless information flow over modern telecommunication networks. COVID pandemic emphasized the importance of telecommunications in our lives and more specifically the vitality of high-quality services. Due to the high demand for high-speed Internet services by ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer Experience in Digital Transformation era within greek Telecommunication Industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Δερέμπεη, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Η εμπειρία πελάτη στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού στην ελληνική αγορά των τηλεπικοινωνιών» διερευνά τον βαθμό που η ποιότητα των ψηφιακών υπηρεσιών επηρεάζει την εμπειρία πελάτη και την πιστότητα του απέναντι σε μια μάρκα. Η περίπτωση συγκεκριμένα που θα εξεταστεί είναι μιας εταιρείας τηλεπικοινωνιών από τις τρεις μεγαλύτερες που δραστηριοποιούνται στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “Customer Relationship Management in the Retail Sector. How can customer satisfaction be enhanced? The case of meat purchases from supermarket retailers” [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2022 [2022-09-11] Συγγραφέας: Michalopoulou, Maria-Eleni Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In the ever-changing times we live in, acquiring more and more knowledge about customers is one of the most important assets of a company towards profitability and achieving optimal results. Companies can obtain information of great importance through their customers where they can use it to improve and develop practices through which greater satisfaction and growth can be reached. This dissertati...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic drivers of customer loyalty and retention in the supermarket industry: The Customer Satisfaction Index as a Strategy Tool [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΟΥΚΑΡΗ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The objective of this thesis is to analyze the strategic drivers of the shopping experience in supermarket industry and to demonstrate the significance of implementation a Customer Satisfaction Index. By identifying the attributes which lead to high levels of customer satisfaction, a supermarket retailer can implement a customer-oriented strategy in order to improve the customer experience and ac...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: E-banking and Customer Satisfaction: The Quality Dimension [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-05-2020 [2020-05-16] Συγγραφέας: Πιτυχούτης, Συμεών Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό. Αυτό έχει οδηγήσει στο να είναι σε μια διαρκή προσπάθεια να παρέχουν όλο και πιο ικανοποιητικές υπηρεσίες προς τον πελάτη ιδιαιτέρως σε ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον το οποίο τους έχει δώσει τη δυνατότητα να έρχονται σε επαφή με ένα εκτεταμένο πελατολόγιο. Ειδικότερα, ο τραπεζικός τομέας προσπαθεί να έχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Patients' perceived service quality, satisfaction and loyalty in private Healthcare organizations in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-05-2020 [2020-05-16] Συγγραφέας: Χατζησιδερή, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The present study is an attempt to identify the factors that affect customer satisfaction and customer loyalty in private health institutions on Greece. The empirical part consists of a questionnaire-based survey applying a conceptual SERVQUAL model as proposed by the relevant literature review. The results indicate that there are negative quality gaps and customer loyalty is affected positively...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customers satisfaction evaluation of food services catering that applying the International Food Safety Standard ISO 22000: 2018 [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Μπαλάσκα, Νικολέττα Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): «Φάρμακο ας γίνει η τροφή σας και η τροφή σας ας γίνει φάρμακό σας.» έλεγε ο Ιπποκράτης ο οποίος θεωρούσε πως η διατροφή μας είναι το σημαντικότερο πράγμα για την σωματική και ψυχική υγεία, και πως τα καλύτερα φάρμακα μας τα προσφέρει η ίδια η φύση απλόχερα. Στις μέρες μας όλο και περισσότερος κόσμος επιλέγει υγιεινή διατροφή και προϊόντα που έχουν παραχθεί κατά το πλείστον με φυσικό τρόπο και έχο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Corporate Social Responsibility: Its application to tourism businesses and its impact on the potential tourist [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Βιτζηλαίου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και της εφαρμογής της στις τουριστικές επιχειρήσεις. Μετά από την μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας, διαπιστώθηκε ότι εμφανίζει ενδιαφέρον η εξέταση του θέματος από την πλευρά του δυνητικού τουρίστα και συγκεκριμένα η επίδραση που ασκεί η υλοποίηση δράσεων ΕΚΕ από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην απόφασή το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Business Strategies and Customer Satisfaction in the Greek Online Food and Beverage Home Delivery Industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Κουλακιώτης, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The Greek online food and beverage ordering industry is expected to rise within the next years since it is easy to use and any uncertainty in goods order placement is avoided. The extensive use of digital technology over the past five years (i.e. smartphone applications, easy and immediate internet access through high bandwidth mobile networks) has reshaped the industry bringing this market segmen...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer Satisfaction of Telecom Operators in Greece towards innovative e-services provided. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Kritselis, Andreas Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In today's highly complex and highly competitive business environment, it has become imperative for businesses to achieve high customer satisfaction for their long-term sustainable survival and growth. Just as in companies in other business sectors, so in the telecommunications industry, building customer relationships is seen as the most important means of achieving it. The purpose of this disser...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer Satisfaction Survey in Greek Social Security Institute (IKA) [Αγγλική] Ημερομηνία: 03-09-2017 [2017-09-03] Συγγραφέας: Γουλτίδου, Αιμιλία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In the present study we are trying to measure the level of satisfaction of the citizens regarding the quality of the services of the Greek Social Insurance Institute IKA. In order to achieve this, it was initially studied the relevant literature found in the international academic community and it was subsequently decided to use the SERVQUAL method. This method constitutes the most common in measu...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development and Implementation of Quality System at the Advanced Ceramics and Composites Materials Laboratory of the Institute Nanoscience and Nanotechnology of NCSR "Demokritos" Αccording to the International Standard ELOT EN ISO/IEC 17025. [Αγγλική] Ημερομηνία: 2016 [2016] Συγγραφέας: ΤΣΙΦΤΙΔΕΛΗ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Το πρώτο μέρος αρχικά εισάγει τον αναγνώστη σε γενικά θέματα όπως η δημιουργία και η εξέλιξη των συστημάτων ποιότητας, έπειτα τονίζει την ανάγκη ύπαρξης των προτύπων, διευκρινίζει την έννοια της διαπίστευσης και τη διαφοροποιεί από τη πιστοποίηση ενώ καταγράφει τα κόστη και τα οφέλη που συνεπάγεται η διαπίστευση. Το πρώτο μέρος τελειώνει με μια συνοπτική περιγραφή των τεχνικών και διαχειριστικών ...