Κριτήρια αναζήτησης: έρευνα δράσης
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: έρευνα δράσης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The pedagogical environment of a flipped classroom- An action research in third grade [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Καπαγερίδου, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η μέθοδος της ανεστραμμένης τάξης αποτελεί ένα μεικτό μοντέλο διδασκαλίας που ελκύει το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για μια νέα μέθοδο όπου μεταφέρει την παράδοση του μαθήματος στο σπίτι με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και απελευθερώνει πολύτιμο χρόνο μέσα στην τάξη για την υλοποίηση μαθητοκεντρικών και ομαδοσυνεργατικών δραστηριοτήτων. Η εξέλιξη της τεχνολογίας, οι ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Enhancing students’ self-expression in Reception Classes: Conducting action research to foster writing skills though the construction of identity texts [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Παπαθανάκη, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The integration of vulnerable social groups into the school is a challenging issue that the Greek State attempts to address over the last decades. Students’ underachievement is inextricably intertwined with school dropout. To support students, schools should adapt their practices and embrace the linguistic and cultural capital that bilingual and low socioeconomic status students bring with them. T...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Experiential peer-to-peer learning), «ανάρτηση»(uploading), μετάφραση,: benefits for th) καθώς ηe education of Social and Solidarity Economy initiatives. Evaluation of a practical application [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Γαλανός, Χρυσόστομος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνούμε τα αποτελέσματα μιας εφαρμογής βιωματικής μάθησης μεταξύ μελών Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων (Κοιν.Σ.Επ) σε πλαίσιο ομοτιμίας, και τα οφέλη που έχει μια τέτοια προσέγγιση για τους φορείς Κ.ΑΛ.Ο και το πεδίο εν γένει. Για το σκοπό αυτό σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που συμπεριλάμβανε εισαγωγικό σεμινάριο, συνάντηση γνωρι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Design of interactive multifaceted educational material for Complementary distance education. An action research in Vocational High School. For the teaching of the course "Computer Networks" [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Στεργίου, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση εφαρμόζεται για να καλύψει κενά και ανεπάρκειες του παραδοσιακού εκπαιδευτικού συστήματος, παρέχοντας βελτίωση των δεξιοτήτων των μαθητών. Το πολυμορφικό εκπαιδευτικό υλικό έχει πρωταρχική σημασία σε αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία διότι προσφέρει αποτελεσματική αλληλεπίδραση με τους μαθητές. Ο σκοπός της έρευνας δράσης ήταν ο σχεδιασμός, η ανάπτυ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Conceptual Approaches of Synergatismos and Its Prefigurative Dimension [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-09-2020 [2020-09-15] Συγγραφέας: Μελισσουργός, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθεί να διερευνήσει τόσο την έννοια του συνεργατισμού ως το μη μεταφράσιμο από το νομοθέτη τμήματος της Κοινωνικής Αλληλέγγυας Οικονομίας (ΚΑΛΟ) όσο και τις προεικονιστικές πολιτικές του. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός δια-επιστημονικού και αποαποικιακού πρίσματος και μίας μορφής γραφής που εμπνέεται από το απόσπασμα. Συγκεκριμένα, η έρευνα αυτή επιλέγει να συνομιλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring the Impact of Blending Differentiated Instruction with Linguistically Appropriate Practice Towards a Culturally and Linguistically Responsive Pedagogy: An Action Research in a Reception Class [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-07-2019 [2019-07-20] Συγγραφέας: Δημαδη, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): This qualitative action research study discusses the impact of the blending of two inclusive approaches to teaching: Differentiated Instruction is supplemented by Linguistically Appropriate Practice in order to investigate how this combination impacts on culturally and linguistically diverse students. More precisely, it examines the impact the two practices have on students’ current low engagement...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Preserving the cultural heritage, through the teaching of Greek Traditional Dances, under the Adult Education Perspective: Applying the Method of Recognition, Acceptance, Revision of the Truth NART. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Σταύρου, Αρχοντία - Δανάη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στη προσπάθεια για ανάδειξη των λαογραφικών ζητημάτων αλλά και των ζητημάτων που απασχολούν τον κλάδο της εκπαίδευσης ενηλίκων, συντάχθηκε η παρούσα διπλωματική εργασία. Μέσα από σχετική έρευνα στα δύο αυτά πεδία αναζήτησης διαπιστώθηκε ότι κρίνεται σκόπιμο να ερευνηθεί η σχέση που έχει η εκμάθηση ελληνικών παραδοσιακών χορών στη διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς, υπό το πρίσμα της Εκπαίδευση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Complementary distance education education of pupils in Primary Schools. An Action Research on Home Study [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Παπανικολάου, Κυβέλη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Στην σημερινή εποχή που έχει χαρακτηριστεί εποχή της «Κοινωνίας της γνώσης», όλοι οι εμπλεκόμενοι με την εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να προβληματιστούν, αναφορικά με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που παρέχει το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα κι αν αυτές οι γνώσεις είναι επαρκής για τον αυριανό πολίτη. Η συσσώρευση της γνώσης είναι πια παρελθόν, ο μελλοντικός πολίτης πρέπει να έχει κρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Learning through play in the first grade of primary school: The use of play in educational process. An action research. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Αγγέλη, Ανδρομάχη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και αξιολόγηση μιας διδακτικής παρέμβασης στο πλαίσιο των μαθημάτων της Γλώσσας και των Μαθηματικών της Α’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου και βασίζεται στη συστηματική αξιοποίηση του παιχνιδιού ως διδακτικού μέσου, προκειμένου οι μαθητές να αποκομίσουν οφέλη, τα οποία θα οδηγήσουν στη βέλτιστη επίδοση, συμμετοχή και συνεργασία του...