Κριτήρια αναζήτησης: Moodle
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Moodle Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Distance learning in secondary education – application in the physics course for high school students [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-9-2024 Συγγραφέας: ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ) Περίληψη (Abstract): Σε αυτή τη διπλωματική εργασία θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε την εξ αποστάσεως ασύγχρονη μάθηση, με αφορμή τη δημιουργία ενός μαθήματος που εξυπηρετεί τους σκοπούς της υλοποίησης των εκπαιδευτικών τηλεσκοπίων Helycon.Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση από μόνη της αποτελεί μια πρόκληση για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, η χρησιμότητα της οποίας τονίστηκε παγκόσμια και μετά από την περίοδο της πανδημ...
Ημερομηνία: 22-9-2024 Συγγραφέας: ΟΛΓΑ ΓΚΟΣΙΟΥ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία τεσσάρων, αυτοτελών εξ αποστάσεωςμαθημάτων στο Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Moodle. Κύριος σκοπός των μαθημάτωνείναι η ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςκαι συγκεκριμένα σε παιδιά που φοιτούν στις τρεις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.Δευτερεύον στόχος της παρούσης ΔΕ είναι να αποτελέσει ένα βοηθητικό εργαλείο σταχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Instructional Design and Development of Data Science Course. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Πατεράκη, Ελευθερία Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αφορά στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό ενός μαθήματος και την ανάπτυξή του με χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης Moodle. Το μάθημα αφορά στην Επιστήμη των Δεδομένων, περιλαμβάνει υλικό σε διάφορες μορφές και έχει αναπτυχθεί αξιοποιώντας σύγχρονες εκπαιδευτικές τεχνολογίες. Τα μαθήματα δομούνται βάσει του Εκπαιδευτικού Συγγράμματος των Berthold, Borgelt, Hoppner, Klawonn, & Sil...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MOOC development for learning Data Structures and Algorithms (DSA) in an e-learning environment using Java. Research on the use of principles of differentiated instruction using the learning activities management system LAMS. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Γιαννακόπουλος, Θεμιστοκλής Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η Διπλωματική Εργασία έγινε με στόχο την ανάπτυξη ενός MOOC σε περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης για την διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων «Δομές Δεδομένων» και «Αλγόριθμοι». Το MOOC σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο LMS Moodle και απευθύνεται σε τελειόφοιτους Λυκείου και προπτυχιακούς φοιτητές που βρίσκονται στα πρώτα έτη των σπουδών τους. Αποτελείται από 12 ενότητες οι οποίες περιλαμβάνουν θεωρί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development and evaluation of an e-Learning system for Software Quality Assurance [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γουρνάκης, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, τα τελευταία χρόνια, έχει συμβάλει σε σπουδαίες αλλαγές τις οποίες βιώνει ο άνθρωπος σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς του. Στην εκπαίδευση, η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ) έχει εδραιώσει την κυρίαρχη θέση της στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς συμβάλει στην αποτελεσματικότερη και, ομολογουμένως, πιο ευχάριστη μάθηση. Επιπλέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Interactive course in software technology [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Σακελλαρόπουλος, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Τα παραδοσιακά εκπαιδευτικά συστήματα εκπαίδευσης θέτουν μία σειρά από περιορισμούς στην πρόσβαση των εκπαιδευομένων σε αυτά. Οι περιορισμοί αυτοί είναι τόσο χρονικοί όσο και χωρικοί, λόγω της αδυναμίας εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων να βρίσκονται σε συγκεκριμένο φυσικό χώρο την ίδια χρονική στιγμή, καθώς η εκπαίδευση αφορά άτομα διαφορετικών ηλικιών, βιοτικών επιπέδων, χώρου διαμονής κλπ. Του...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ENHANCING MOTIVATION AND PERFORMANCE ON VOCABULARY THROUGH MOODLE GAMING IN A GREEK STATE PRIMARY SCHOOL [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΖΑΧΑΡΗ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): In the past decade, the composite character of contemporary multicultural, multilingual society paired with the fast development of information technology led to Internet usage integration in all aspects of human life, and has established a new era in education. In particular, in the field of foreign language teaching and learning, the World Wide Web seems to be a promising delivery tool, as its m...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Moodling General English Learning in a Secondary Vocational context [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Kati, Aikaterini Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present study investigated the purposes and frequency of ICT and web applications use in the Greek EFL context along with the teachers’ perceptions and attitudes concerning the implementation of Blended learning as realized by the Moodle Course Management System. Moreover, the participants were requested to make suggestions upon the design of a Moodle platform in relation to the topics, the mo...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: LA CREATION DES REL CONFORMES A L'APPROCHE ACTIONNELLE : UN NOUVEAU DEFI POUR L'ENSEIGNANT DE FLE EN CONTEXTE HELLENIQUE. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Βλασσοπούλου, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί Γαλλικών στο Γυμνάσιο έχοντας να αντιμετωπίσουν την έλλειψη του εγχειριδίου Action.fr-gr 2 πρέπει να αναζητήσουν διδακτικό υλικό για να διασφαλίσουν το πέρασμα από το εγχειρίδιο Action.fr-gr 1 στο εγχειρίδιο Action.fr-gr 3. Προκειμένου να τους διευκολύνουμε στην αναζήτηση του υλικού αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια διδακτική ενότητα και να την ανεβάσουμε στην πλατφόρμα Moodle κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A Systemic Approach of HOU’s E-platform [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΡΙΓΓΑΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το ΕΑΠ υιοθετεί την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και τις Αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων του. Στο περιβάλλον αυτό εμπλέκονται φοιτητές, καθηγητές σύμβουλοι, το εκπαιδευτικό ίδρυμα και οι υπηρεσίες του ενώ ακόμη συμμετέχουν πάροχοι εξωτερικών υπηρεσιών και πάροχοι εκπαιδευτικού περιεχόμενου. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΕΑΠ αποτελεί τον βασικό φορέα που συνδέει τους...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Μετρικές Μάθησης: Βελτιστοποιώντας τη μαθησιακή διαδικασία - Μια διοικητική οπτική εστιάζοντας στη μείωση της φοιτητικής διαρροής και στα οικονομικά πλεονεκτήματα [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The analytics are being used extensively in the business world for evidenced based decision making. In the Education field though they are not being used in the extent they could. This seems to change due to the increased demand for greater accountability, especially in the area of student success. The analytics focusing in the improvement of student performance are called Learning Analytics and i...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The implementation of the educational process at the Hellenic Open University through the utilization of the service "Electronic Educational Process Areas": Views of the module’s “Educational Research in Practice” students. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΦΡΟΝΙΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Οι δυνατότητες που προσφέρουν οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών σε συνδυασμό με το διαδίκτυο αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, κάνοντας αισθητή την παρουσία τους σε ολοένα και περισσότερες εκφάνσεις της καθημερινότητας των ανθρώπων. Ο εκπαιδευτικός χώρος δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος και ιδιαίτερα ένα από τα πλέον καινοτόμα συστήματα του, αυτό της Ανοικτής μάθησης και εξ Αποστάσεω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of Information and Communication Technologies in Adult Education. The use of Moodle Learning Management System in teacher training programs [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΤΙΤΗΣ, ΑΓΓΕΛΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική μελέτη επιδιώκει να διερευνήσει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης Moodle στην επιμόρφωσή τους και την αποδοχή του ως εκπαιδευτικό εργαλείο μέσω μίας τροποποιημένης έκδοσης του Μοντέλου Αποδοχής Τεχνολογίας (ΤΑΜ) με ενσωμάτωση εξωτερικών παραγόντων όπως η συμβατότητα του Moodle με την επιμόρφωση, η τάση για καινοτομία και η εμπε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development and evaluation of an e-learning environment for the Unified Modeling Language [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2016 [2016-09-24] Συγγραφέας: ΣΤΑΣΙΝΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η ενοποιημένη γλώσσα μοντελοποίησης (UML) είναι σήμερα η επικρατούσα γλώσσα μοντελοποίησης πληροφοριακών συστημάτων, η οποία αναπαριστά με αφηρημένο και οπτικό τρόπο στοιχεία από τον κόσμο μας, πραγματικά ή φανταστικά (συστήματα, σχέδια κ.λπ.). Λόγω της ύπαρξης πολλών διαφορετικών τύπων διαγραμμάτων αλλά και πολλών αφηρημένων εννοιών, παρουσιάζονται αρκετά προβλήματα στην κατανόησή τους από τους φ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of open and distance learning by trainers of Public Vocational Training Institutes [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2012 [2012-07-31] Συγγραφέας: Γωγάκη, Ηλιάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία μελετά τη δυνατότητα ανάπτυξης ενός μοντέλου παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από τα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.). Συγκεκριμένα μελετά την ένταξη της μικτής εκπαίδευσης στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), η οποία τα τελευταία χρόνια αξιοποιείτε, με στόχο την ανάπτυξη επικοινωνίας και καθοδήγησης για τους σπουδαστές και τις σπουδάστ...