Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
E-learning
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of YouTube in the process of self-correction in linguistic lesson for 5th and 6th grade Greek students during e-learning. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Γκότση, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης λόγω Covid-19 έφερε στο προσκήνιο της σχολικής πραγματικότητας την τηλεκπαίδευση. Πρόκειται για διαδικασία που εγκαταστάθηκε γρήγορα και με την αξιοποίηση κάθε δυνατού μέσου τόσο σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό όσο και στον τεχνολογικό γραμματισμό εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Η τηλεκπαίδευση ανέδειξε την ανάγκη αποτελεσματικής επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-learning in times of pandemic: Using Zoom and other web tools to teach Writing to students in a private language school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μαλισιόβα, Νίκη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of the present dissertation was to investigate the effectiveness and the practicality of web 2.0 tools with regard to writing skills in an e-learning environment in times of pandemic. In particular, a case study was conducted in two groups of EFL students, whose level was B1, according to the CEFR in a private language school in Athens. Three original writing lessons based on Padlet an...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Synchronous and asynchronous e-learning: Secondary Education teachers’ attitudes towards distance learning during the quarantine period in Preveza’s Regional Unit [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Παπιγκιώτη, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η πανδημία Covid-19 και η ανάπτυξη των Νέων Τεχνολογιών διαμόρφωσαν καινούργιες καταστάσεις και προκλήσεις στον εκπαιδευτικό χώρο και καθιέρωσαν έννοιες, όπως εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ηλεκτρονική μάθηση. Έννοιες, οι οποίες συμπληρώνουν και ανανεώνουν τον παραδοσιακή εκπαίδευση, παρέχοντας περισσότερη ευελιξία στον τρόπο, το χρόνο και τον τόπο μάθησης.
Η εργασία διερευνά τις στάσεις των εκπαι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The profile and the role of instructional designers in distance e-learning programs for adults. The case of an organization that activate in distance learning. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Καρρά, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία σκοπός ήταν να διερευνηθεί το προφίλ και ο ρόλος των σχεδιαστών προγραμμάτων ηλεκτρονικής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για ενηλίκους (e-learning). Ειδικότερα, στην εργασία επιχειρήθηκε η διερεύνηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων που θα πρέπει να διαθέτει ένας σχεδιαστής προγραμμάτων ηλεκτρονικής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για ενηλίκους (e-learning), ποιες διδακτικές μεθόδο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Professional Development: E-learning versus Classroom Training- Bank Employees' Training [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Κοκκίνου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των σύγχρονων εκπαιδευτικών μεθόδων, του e-learning και της δια ζώσης εκπαίδευσης για την επιμόρφωση στελεχών, ως προς την εφαρμογή τους, τα αποτελέσματα και την αποδοτικότητα τους στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Αναλυτικότερα, η έρευνα εστιάζεται στην διερεύνηση εφαρμογής του e-learning με αντίστοιχη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων, στη σύγκριση τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ILIAS education platform in the secondary education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
Παπαλιάς, Αλέξανδρος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάγκη των σύγχρονων κοινωνιών για την ταχύτατη μεταβίβαση της γνώσης, έχει καταστήσει απαραίτητη τη δημιουργία νέων τάσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, γνωστή και ως ηλεκτρονική μάθηση, κερδίζει τα τελευταία χρόνια διαρκώς έδαφος, και με την εξέλιξη που σταδιακά γνωρίζει, φιλοδοξεί να αποτελέσει τον βασικό σύμμαχο στον αγώνα για την κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Educational Interactive Virtual Reality Environment for Environmental Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-04-2016 [2016-04-30]
ΠΑΝΕΡΗ, ΘΩΜΑΗ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι η δημιουργία ενός Εκπαιδευτικού Διαδραστικού Περιβάλλοντος Εικονικής Πραγματικότητας για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με θέμα την ρύπανση των θαλασσών και των ακτών. Αρχικά, αποσαφηνίζονται οι έννοιες της Εικονικής Πραγματικότητας, των Εικονικών Κόσμων και των Εικονικών Περιβαλλόντων και παρουσιάζεται συνοπτικά η χρήση των Εικονικών Περιβαλλόντων στον τομέα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εξερευνώντας τα Google Docs ως ηλεκτρονικό συνεργατικό εργαλείο, στα όρια του ελληνικού πλαισίου διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας, ως Ξένης Γλώσσας [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-05-2015 [2015-05-31]
ΤΣΩΛΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Based on the premise, that the power of Web 2.0 is to connect teachers, learners and resources, we set out to create and hopefully sustain a collaborative community of inquiry, aided by the new web tools (Google Docs – Google Sites) and the advantages they offer. Consequently, the educational proposal outlined here, is situated in the context of a community of learners, focused on a purposeful inq...