Κριτήρια αναζήτησης: Adult Learners
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Adult Learners Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the views of the adult trainees in the Public I.E.K. on the effect of active-participatory teaching techniques on the learning process. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Τασιάδη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία διερεύνησε τις απόψεις των ενήλικων εκπαιδευόμενων των Δημοσίων ΙΕΚ σε σχέση με την επίδραση που δέχονται σε γνωστικό και ψυχοκοινωνικό επίπεδο με την εμπλοκή τους σε συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διδασκαλίας. Ουσιαστικά, έθεσε τα ερωτήματα πώς η βιωματική μάθηση επηρεάζει τους ενήλικες εκπαιδευόμενους των Δημοσίων ΙΕΚ και τι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: EDUCATORS' PERSPECTIVES ON ADULT REFUGEE AND MIGRANT STUDENTS’ LANGUAGE LEARNING STRATEGIES [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-07-2019 [2019-07-20] Συγγραφέας: Psaroudakis, Stavros Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): This project’s aim is to claim a critical research and theoretical space for understanding Language Learning Strategies (LLS) in the context of non-formal education contexts offering Greek language courses in urban Athens. Interviews with language educators served as joint, broad exploration of the LLS construct and its relevance for students’ learning, as well for teaching. The potential of LL...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τhe perceptions of graduate students of the EAP on the role of adult educator in shaping their relations. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Τσακελίδου, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η πορεία που καλείται να ακολουθήσει ο ενήλικος εκπαιδευόμενος προκειμένου να οδηγηθεί στη μάθηση είναι πολύπλοκη και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Ένας από αυτούς είναι και η σχέση που θα αναπτύξει με τον εκπαιδευτή ενηλίκων. Επομένως ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων στη διαμόρφωση των σχέσεων με τους εκπαιδευόμενους είναι ιδιαίτερα σημαντικός και καθοριστικός για την πορεία της μάθησης των ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the views of learners in SDE Nafplion as to the use of ICT in the educational process [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΑΤΑΡΙΔΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Οι νέες τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ) αποτελούν προτεραιότητα της εκπαιδευτικής πολιτικής σε πολλές ανεπτυγμένες χώρες. Εκπαιδευτικοί φορείς επενδύουν στην αξιοποίησή τους σε μια προσπάθεια να καταστήσουν διαθέσιμη την εκπαίδευση σε όλα τα στάδια της ζωής του ατόμου. Παρότι λοιπόν, παρουσιάζεται ιδιαίτερο πολιτικό, οικονομικό και εκπαιδευτικό ενδιαφέρον ο ρόλος των ΤΠΕ στην εκπαίδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: DESIGNING AN ESP TEXTBOOK FOR THE MUSEUM GUARDING COURSE AT PUBLIC VOCATIONAL INSTITUTES [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2016 [2016-10-01] Συγγραφέας: ΞΥΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation paper aims at designing an English textbook suitable for the course of Museum Guards in Greek Public Vocational Institutes. Using a needs analysis questionnaire and personal interviews, the suitable type of teaching materials for the adult learners has been identified. Based on the relevant theory of course design and adult learning and the results of the needs analysis, a sample...