Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πρόγραμμα σπουδών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Παρίσης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η αξιολόγηση των Προγραμμάτων Σπουδών (ΠΣ) του εκπαιδευτικού προγράμματος της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) «Μεταλυκειακό έτος – τάξη Μαθητείας» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ), ως προς τη συνεισφορά των μαθησιακών αποτελεσμάτων (ΜΑ) στην ομαλή ένταξη των μαθητευομένων στην αγορά εργασίας και στην επίδρασή τους στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L’enseignement/apprentissage du français langue étrangère dans un milieu anglophone : une approche globale des représentations du français chez les apprenants d’une école anglaise [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2021 [2021-09-11]
ΣΤΕΡΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος αυτής της Διπλωματικής εργασίας είναι να κατανοήσει τις αναπαραστάσεις της γαλλικής ως ξένης γλώσσας μεταξύ των αγγλόφωνων μαθητών σε ένα σχολείο στο Λονδίνο.
Μια βιβλιογραφική έρευνα σε συνδυασμό με μια ποιοτική έρευνα οδήγησε στο συμπέρασμα ότι αυτές οι αναπαραστάσεις σχετίζονται με στάσεις υπέρ της μονογλωσσίας, που συνδέονται αφενός με τη θέση της αγγλικής γλώσσας σε όλο τον κόσμο, καθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The New Curriculum for the Modern Greek Language of the 3rd grade of high school and the new textbook: Views of teachers and students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
ΖΑΠΡΟΥΔΗΣ, ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Το 2019 εκδόθηκε ένα νέο πρόγραμμα σπουδών για τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Γ΄ τάξη του Ενιαίου λυκείου, βασιζόμενη στον κριτικό γραμματισμό. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης των απόψεων των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τιών σχετικά με το πρόγραμμα αυτό και το νέο διδακτικό εγχειρίδιο που διανεμήθηκε στα σχολεία την ίδια χρονιά, για να υποστηρίξει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The intercultural dimension of teaching Social Sciences in High School. From curriculum to everyday teaching practice [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΚΑΤΣΑΡΟΥ, ΞΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Η διαπολιτισμική διάσταση της διδασκαλίας των Κοινωνικών Επιστημών στο Λύκειο. Από το Πρόγραμμα Σπουδών στην καθημερινή διδακτική πράξη» έχει ως στόχο να διερευνήσει τις
αντιλήψεις των διδασκόντων κοινωνικών επιστημών σχετικά με τη θέση των κοινωνικών επιστημών στο Λύκειο και τη διαπολιτισμική διάσταση της διδασκαλίας του μαθήματος «Σύγχρονος Κόσμος. Πολίτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical Analysis of the New Curriculum for Language Teaching in High School. Teaching Intervention in the Critical Literacy Framework [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-03-2020 [2020-03-15]
Παπαγεωργίου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Κατά τη σχολική χρονιά 2019-20 άρχισε να εφαρμόζεται στη Γ΄ Λυκείου ένα νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας, το οποίο δίνει έμφαση στον κριτικό γραμματισμό. Η εφαρμογή, όμως, του κριτικού γραμματισμού στο ελληνικό σχολείο δεν είναι εύκολη υπόθεση, κυρίως (αλλά όχι μόνο) για λόγους που αφορούν το σχολικό συγκείμενο. Ωστόσο, ο κριτικός γραμματισμός μπορεί να απαντήσει στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Psycholinguistics and cognitive development of the child: parameters to consider in a Greek program fle early education for an audience of 4 to 6 years." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η Διπλωματική Εργασία αυτή εκπονήθηκε με σκοπό να παρουσιάσει, σε μια θεωρητική βάση, τι περιλαμβάνει μια διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας σε ένα κοινό προσχολικής ηλικίας, ειδικότερα σε ένα κοινό από 4 έως 6 ετών.
Στο θεωρητικό μέρος της, αρχικά προσεγγίσαμε τις θεωρίες μερικών μεγάλων παιδαγωγών και φιλοσόφων οι οποίοι έβαλαν το παιδί και τις ανάγκες του στο κέντρο κάθε διδασκαλίας. Στη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Aspects of otherness in the religious education of Primary Education in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΑΧΙΝΟΓΛΟΥ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ)
Περίληψη (Abstract): Η έννοια της ετερότητας είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένη με την έννοια της ταυτότητας, καθώς δεν νοείται ετερότητα χωρίς την ύπαρξη συγκεκριμένης ταυτότητας, όπως δεν δομείται και δεν συνειδητοποιείται ταυτότητα χωρίς την ύπαρξη του διαφορετικού. Σήμερα στην εποχή της μετανεωτερικότητας οι άνθρωποι διαφορετικών εθνικών, θρησκευτικών και πολιτισμικών ταυτοτήτων βρίσκονται σε στενή επαφή και επικοινωνί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Student Population Evolution Scenarios’ study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2016 [2016-09-25]
ΧΗΡΟΠΑΙΔΗΣ, ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Είναι προφανές ότι σε μια εποχή που τα πάντα αυτοματοποιούνται, ενώ και σε κάθε τομέα της καθημερινότητάς μας επιζητούμε να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση της όποιας διαδικασίας χρησιμοποιούμε, δε θα μπορούσε να μείνει εκτός αυτής της λογικής και ο τομέας της εκπαίδευσης.
Ένας τομέας ιδιαίτερα «νευραλγικός» για κάθε προηγμένη κοινωνία.
Και επειδή, όπως και στους περισσότερους τομείς της ζωής μας,...