Κριτήρια αναζήτησης: ποιότητα υπηρεσιών
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ποιότητα υπηρεσιών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors that contribute to the satisfaction of the beneficiaries of the services provided by the Centers for the Prevention of Addictions and the Promotion of Psychosocial Health [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-5-2025 Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΑ ΖΟΡΜΠΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός:Πρωτεύων στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εκτίμηση του βαθμού ικανοποίησης των ωφελούμενων από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας «Καλλίπολις». Δευτερεύων στόχος είναι η διερεύνηση της συσχέτισης του βαθμού ικανοποίησης με τα κοινωνικοδημογραφικά και άλλα χαρακτηριστικά των ωφελούμενων.Μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing of banking products and services - Challenges and prospects: A case study of banking sector in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Στεργίου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του τραπεζικού μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών και η διερεύνηση των προκλήσεων και προοπτικών που υπάρχουν στο ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην ιστορία του τραπεζικού μάρκετινγκ στον κόσμο και στην έννοια του τραπεζικού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια αναφέρονται οι προκλήσεις του τραπεζικού μάρκετινγκ. Ακολου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Quality Evaluation in Public Healthcare Services- the case of General Hospital of Heraklion Venizelio Pananio [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Μαραζάκη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η Υγεία είναι ένα από τα σημαντικότερα αγαθά του ανθρώπου και η σύγχρονη κοινωνία προσπαθεί να την εξασφαλίσει μέσα από τα δημόσια νοσοκομεία και τη δωρεάν δημόσια υγεία σε όλους τους πολίτες. Αυτό δεν είναι αρκετό, καθώς οι υπηρεσίες υγείας πρέπει να είναι ποιοτικές και να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των ασθενών. Η ποιότητα είναι μια έννοια εξέχουσας σημασίας για τους οργανισμούς που παρέχου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Criteria of legal services client satisfaction in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: ΣΠΥΡΙΔΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The concepts of service quality and customer satisfaction are deemed extremely important to almost all kind of professional services. Legal services, which constitute a part of professional services, could not be an exception to the rule. However, in contrast with other disciplines (especially in medical field) the pertinent literature regarding the legal services sector is rather scarce. The purp...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Evaluation of tourism services quality. The case of ski centers in Greece» [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Μακρή, Αναστασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο χειμερινός αθλητικός τουρισμός, έχει λάβει ευρεία αποδοχή τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι ένας τομέας του εναλλακτικού τουρισμού ο οποίος είναι σε διαρκή ανάπτυξη και βοηθά πολύ στην επίλυση του προβλήματος της εποχικότητας που συναντάται έντονα στον Ελληνικό τουριστικό κλάδο. Βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η αξιολόγηση της ποιότητας των προσφερόμενων τουρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Internal Service Quality in Hospital Health Care Services. Exploring employees' beliefs through the application of the SERVQUAL scale. Case Study at Pella's Hospital [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Στεφανίδου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Η σημασία της εσωτερικής ποιότητας υπηρεσιών συνδέεται άρρηκτα με την προοπτική του εσωτερικού μάρκετινγκ που προσεγγίζει τους εργαζόμενους μίας επιχείρησης ως εσωτερικούς πελάτες. Η προοπτική αυτή αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της εργασιακής ικανοποίησης και μέσω αυτής στην αύξηση της αποδοτικότητας και παραγωγικότητάς της. Σκοπός, της παρούσας εργασίας είναι η αποτύπωση των πεποιθήσεων των εργαζ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Electronic Banking: The integration of new technologies as alternative channels for servicing banking transactions and how they improve the quality of service provided [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-09-2020 [2020-09-13] Συγγραφέας: Αγγελής, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τις μορφές της ηλεκτρονικής τραπεζικής στην Ελλάδα, τους παράγοντες που επηρεάζουν την χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής και διερευνά το πώς τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης, βελτιώνουν την ποιότητα της παρεχόμενης τραπεζικής υπηρεσίας. Παράλληλα, επιχειρεί να διερευνήσει εκείνες τις συνθήκες που διαμορφώνουν την ποιότητα των παρεχόμενων τραπεζικών υπηρεσιών, με τη...
Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Συστήματα Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού (ΣΔΥ) Περίληψη (Abstract): Αποτελεί αδιαμφισβήτητη παρατήρηση, ότι η ώθηση για περισσότερες και πιο προηγμένες υπηρεσίες δικτύου οδηγούν αναπόφευκτα σε μια εκθετική ανάπτυξη του όγκου της κυκλοφορίας και των απαιτήσεων υψηλότερης ποιότητας υπηρεσιών από τους χρήστες. Μοναδική λύση για την πλήρωση των σύγχρονων υπηρεσιών δικτύωσης, από τους φορείς εκμετάλλευσης, είναι η καταφυγή σε νέες τεχνολογίες και αρχιτεκτονικές δικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring efficient practices for improving the quality customer service in retail pharmacy [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Μάλλιαρη, Λουκία Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση εργαλείων, μεθόδων και τεχνικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση και τη μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τα φαρμακεία λιανικής πώλησης στην Ελλάδα. Παράλληλα, εξετάζεται η δυνατότητα και ο τρόπος εφαρμογής ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, σε αυτά. Για τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: EMPLOYEE TRAINING AND DEVELOPMENT IN THE GREEK BANKING SECTOR [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: ΦΩΤΕΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαίδευση προσωπικού αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι για κάθε επιχείρηση αφού παρέχει ένα αίσθημα ασφάλειας, παρακίνησης, παραγωγικότητας και αποδοτικότητας στο ανθρώπινο δυναμικό, καθώς και ανταγωνιστική λειτουργία για την ίδια την επιχείρηση. Ειδικότερα, στον τραπεζικό κλάδο, ο πλέον βασικός στόχος της εκπαίδευσης του προσωπικού είναι να συμβάλλει στην επιτυχία των στρατηγικών και οικονομικώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The development of conference tourism through the Greek Universities. The case of the University of Macedonia [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Κουκούτση, Δάφνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο Συνεδριακός Τουρισμός είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μορφές στην τουριστική βιομηχανία και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας υποστηρίζει την ανάπτυξη της συγκεκριμένης μορφής τουρισμού με την υλοποίηση και τη φιλοξενία επιστημονικών συνεδρίων. Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η μελέτη των συμμετεχόντων σε συνέδρια που υλοποιήθηκαν από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη. Αρχικός στόχος ήτα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The satisfaction of users of the primary health care services provided by the programmes called "Help at home", in the Municipality of Thessaloniki. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-12-2017 [2017-12-10] Συγγραφέας: Τηλκερίδης, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Το ποσοστό των ηλικιωμένων ατόμων αυξάνεται παγκόσμια παράλληλα με την αύξηση του προσδόκιμου ζωής. Το φαινόμενο αυτό αφορά και την Ελληνική κοινωνία σε μεγάλο βαθμό και με ποικίλες συνέπειες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ανάγκη για τη δημιουργία αποτελεσματικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της ικανοποίησης των χρηστών από τις υπηρεσίε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Quality assessment of mobile serivces suppliers operating in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Λιακοπούλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η ποιότητα είναι μια έννοια εξέχουσας σημασίας για τις επιχειρήσεις που προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Από την πλευρά των πελατών, η αντίληψη για την ποιότητα συνδέεται άμεσα με το επίπεδο ικανοποίησης τους από το αντίστοιχο προϊόν ή την παρεχόμενη υπηρεσία. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η μελέτη της ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας στον ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The degree of student satisfaction with the quality of the services provided in higher education: The case of TEI of Central Macedonia [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Αναστασιάδης, Αναστάσιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να περιγράψει το βαθμό ικανοποίησης των φοιτητών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και το βαθμό συσχέτισης της ικανοποίησής τους με το πρόγραμμα σπουδών, το εκπαιδευτικό προσωπικό, την υλικοτεχνική υποδομή, την υποστήριξη και το διοικητικό προσωπικό. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 321 φοιτητές του ΤΕΙ Κεντρικής...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of factors related to customer satisfaction from the use of electronic banking services (E-Banking) [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Μητάκος, Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των χρηστών υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής. Πραγματοποιήθηκε έρευνα μεταξύ χρηστών υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής, στα πλαίσια της Ελληνικής αγοράς, μέσω της διανομής και συλλογής δομημένου ερωτηματολογίου. Οι ερωτώμενοι αντιπροσώπευαν χρήστες διαφόρων δημογραφικών χαρακτηριστικών. Οι παράγοντες πο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Assessment of the satisfaction of customers and personnel of a local government authority using statistical methods [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Κυριακίδης, Κοσμάς Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένα θέμα που απασχολεί όχι μόνο τον ιδιωτικό, αλλά και τον δημόσιο τομέα. Στις μέρες μας οι οργανισμοί του δημόσιου τομέα αναδιοργανώνονται προκειμένου να προσφέρουν καλύτερες, ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες. Θεωρώντας τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες ως αναπόσπαστους κρίκους μιας ενιαίας αλυσίδας ποιότητας των υπηρεσιών, η μέτρηση της ικανοποίησ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Patient/user satisfaction regarding health and administrative services of Disability Certification Center in Larisa" [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2017 [2017-09-17] Συγγραφέας: ΚΑΦΑΝΕΛΗΣ, ΣΤΕΦΑΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Η διαδικασία πιστοποίησης του βαθμού αναπηρίας (σωματικής και ψυχικής) ατόμων που είναι μέλη μιας κοινωνίας, αποτελεί πρωταρχικό στόχο και βασική μέριμνα κάθε σύγχρονου και οργανωμένου κράτους. Οι μηχανισμοί και οι διαδικασίες που εφαρμόζονται κάθε φορά αντανακλούν στα επίπεδα προόδου της επιστήμης αλλά και στην πολιτική ωρίμανση και ευαισθητοποίηση της εκάστοτε κοινωνίας, σε ότι αφορά την έν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Insured Satisfaction from the Quality of Provided Service of EOPYY in the Prefecture of Drama and Proposals for Improvement [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-09-2017 [2017-09-16] Συγγραφέας: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ, ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Ο τομέας υπηρεσιών υγείας θεωρείται ως ένας από τους πιο σύνθετους τομείς μίας σύγχρονης και οργανωμένης κοινωνίας. Η ανάπτυξη του επηρεάστηκε από πολλούς παράγοντες όπως η επιστήμη και η οικονομία και σήμερα θεωρείται συνταγματικό δικαίωμα όλων των πολιτών, η ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Το αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η ικανοποίηση των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ από την ποιότητ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The quality of services in Telecommunications. The case of Vodafone [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Κοσμερίδη, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Achieving and retaining a dominant position in the sector of the telecommunications, is a major challenge, due to the increasing competition that exists. Consumer satisfaction is a necessary ingredient for the long-term success of the business. Εach business should identify customers' consumption / purchasing habits so as to satisfy them. In order to ensure consumer satisfaction, each company shou...
Ημερομηνία: 11-2016 [2016-11] Συγγραφέας: ΛΑΝΤΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στο πρώτο μέρος της, το θεωρητικό θα παρουσιάσει τις θεωρίες διοίκησης, θα ασχοληθεί κυρίως με μια σύγχρονη μορφή διοίκησης, αυτή της Ολικής Ποιότητας και θα παρουσιάσει τις εφαρμογές της στο χώρο της εκπαίδευσης.. Στο δεύτερο μέρος της που αποτελεί την έρευνα θα επιχειρήσει να εξετάσει αν και κατά πόσο είναι γνωστές οι αρχές της Διοίκησης Ολικής ποιότητας στα σχολεία της Πρωτοβά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Measurement and statistical analysis of customer satisfaction in the public sector with the use of SERVQUAL. The case of the Department of Secondary Education, Western Thessaloniki.» [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2016 [2016-03-20] Συγγραφέας: ΚΙΟΣΕΟΓΛΟΥ, ΣΥΜΕΩΝ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται μια προσπάθεια μέτρησης και ανάλυσης της ικανοποίησης των πελατών/χρηστών στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Δυτικής Θεσσαλονίκης ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο οι προσφερόμενες υπηρεσίες ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών/χρηστών. Το εργαλείο που χρησιμοποιείται είναι το μοντέλο μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών SERVQUAL. Ακολουθήθη...