Κριτήρια αναζήτησης: μέντορας
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μέντορας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of mentoring in professional development of primary education teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Καρακατσάνη, Αριστέα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Εισαγωγή:Ο θεσμός του μέντορα αποτελεί διεθνώς μια από τις πλέον διαδεδομένες στρατηγικέςεμψύχωσης, υποστήριξης, κοινωνικοποίησηςκαι καθοδήγησης των εκπαιδευτικών, που ενθαρρύνει την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη και συνδράμει στην παροχή υψηλής ποιότητας διδακτικού και παιδαγωγικού έργου. Σκοπός: Η διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mentoring as a tool for personal and collective professional development: views of teachers and principals at primary level [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Τσίλιου, Μερόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σε μια εποχή που οι συνθήκες στην εκπαίδευση γίνονται όλο και πιο απαιτητικές και δύσκολες για τους εκπαιδευτικούς και τους διευθυντές, καθίσταται απαραίτητη η στήριξη και η επαγγελματική ανάπτυξη των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στο πλαίσιο της εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής των σχολικών μονάδων το μέντορινγκ μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό μέσο στήριξης, επιμόρφωσης και επαγγελματική...
Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΣΟΥΖΑΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά τις απόψεις των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα χαρακτηριστικά της μεντορικής σχέσης και τη συμβολή του μέντορα στην επαγγελματική ανάπτυξη, την ψυχολογική υποστήριξη και τη μοντελοποίηση ρόλων. Επιπλέον, διερευνώνται οι δυσκολίες στο έργο, στις σχέσεις με τους συναδέλφους και στον φόρτο εργασίας για τους νέους εκπαιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MECHANISMS OF INTEGRATION AND SUPPORT OF SUBSTITUTE TEACHERS OF PRIMARY EDUCATION IN THE GREEK EDUCATION SYSTEM. THE ROLE OF THE D.O.E. AND TEACHERS 'ASSOCIATIONS [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ, ΗΛΕΚΤΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η πρώτη φορά που ένας εκπαιδευτικός καλείται να διδάξει σε μία σχολική τάξη είναι ζωτικής σημασίας. Υπάρχει μεγάλη χαρά που επιτέλους θα κάνει πράξη όσα έμαθε στο πανεπιστήμιο , αλλά και μεγάλος φόβος για το αν θα μπορέσει να φανεί αντάξιος των προσδοκιών τόσο του ίδιου όσο και των μαθητών του. Γι’ αυτό χρειάζεται μέριμνα από τη μεριά της πολιτείας και των συνδικαλιστικών οργανώσεων με σκοπό να εν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Mentoring" and its implementation in primary education according to the perceptions of private and public education teachers in the prefecture of Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: ΣΟΥΛΤΟΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η έναρξη της επαγγελματικής πορείας ενός εκπαιδευτικού συνοδεύεται από πολλές δυσκολίες. Ο νεοεισερχόμενος εκπαιδευτικός καλείται να ανταπεξέλθει όχι μόνο στα επαγγελματικά του καθήκοντα, αλλά και να διαχειριστεί τα συναισθήματά του, που εκείνη τη χρονική στιγμή διακατέχονται από άγχος και φόβο. Συνεπώς, οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο νέος εκπαιδευτικός σε συνδυασμό με τις ραγδαίες τεχν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mentoring and e-mentoring as factors of teachers' professional development [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Ματσούκη, Βενετία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την αξιοποίηση του mentoring και e-mentoring ως παράγοντα επαγγελματικής ανάπτυξης στην τυπική εκπαίδευση και στην εκπαίδευση ενηλίκων καθώς και ο βαθμός ικανοποίησης των εμπλεκομένων μετά την εφαρμογή του θεσμού. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα εστιάζεται στην περίπτωση των Ράλλειων σχολείων του Πειραιά και του Ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τhe mentoring process as part of the training and the development of bank employees. Οpinions of bank employees working at Piraeus Bank [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Αντωνοπούλου, Νικολίτσα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη διαδικασία του μέντορινγκ ως μέρος εκπαίδευσης και ανάπτυξης του προσωπικού τραπεζών, ενώ παράλληλα περιγράφονται οι απόψεις τραπεζικών υπαλλήλων που εργάζονται στην τράπεζα Πειραιώς στις πόλεις της Πάτρας και της Αθήνας. Στοχεύει στη διερεύνηση των γνώσεων και των απόψεων τον τραπεζικών υπαλλήλων για το θεσμό του μέντορινγκ, στη διευκρίνιση των κατάλληλων προϋποθ...
Ημερομηνία: 14-09-2019 [2019-09-14] Συγγραφέας: Παναγοπούλου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην κοινωνία της παγκοσμιοποίησης, που χαρακτηρίζεται από ραγδαίες αλλαγές στον τομέα της Εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να ανταποκριθούν με επάρκεια στις προκλήσεις του πεδίου της γνώσης. Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων, τα οποία εισάγονται στα Προγράμματα Σπουδών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, έχουν να αντιμετωπίσουν δυσκολίες στην εφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The European Union's educational discourse and recommendations on induction and mentoring novice teachers and the Union's influence on national education policies: The study of Cyprus [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Τσινταράκη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίζει τον καθοριστικό ρόλο των πρώτων εμπειριών των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση της επαγγελματικής τους εξέλιξης και την ανάγκη μηχανισμών υποστήριξης τα πρώτα χρόνια της σταδιοδρομίας τους μέσω προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης. Ο θεσμός του μέντορα, ως μέρος της εισαγωγικής επιμόρφωσης, περιλαμβάνει επαγγελματική και προσωπική υποστήριξη των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of the mentor's mentoring to the professional identity and development of the philologist: views of philologists from the prefecture of Eastern Macedonia and Thrace [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Αλατά, Μαρίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί στη σύγχρονη εποχή καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά προκλήσεις εξαιτίας των ραγδαίων αλλαγών που συντελούνται στις κοινωνίες της γνώσης. Ειδικότερα, οι φιλόλογοι- λόγω της φύσης του επαγγέλματος και της χρόνιας αδιοριστίας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα- εμφανίζουν την ανάγκη για στήριξη και καθοδήγηση από έμπειρους φιλολόγους εκπαιδευτικούς όταν καλούνται να υπηρετήσουν ...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Ανδρίκος, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Αν και η ανεργία στις μέρες μας μαστίζει τη νέα γενιά και πολλοί από τους νέους μας φεύγουν στο εξωτερικό για αναζήτηση εργασίας, η παρούσα εργασία ασχολείται με ζητήματα που αφορούν την προσαρμογή ενός νεοεισερχόμενου εκπαιδευτικού στην εργασία και ειδικότερα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Είναι ένα κομβικό σημείο στην επαγγελματική πορεία κάθε εκπαιδευτικού. Είναι το «πέρασμα» από τη θεωρία των πα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The institution of the mentor in the Greek educational system: exploring the perceptions of participating teachers in a pilot project of the Secondary Education of Fthiotida perfecture regarding the institution" [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Καρβέλη, Αμαλία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Φθιώτιδας, αναφορικά με το θεσμό του μέντορα στο ελληνικό δημόσιο σχολείο, μέσα από την εμπειρία που βίωσαν από την πιλοτική εφαρμογή του θεσμού από τη Δ.Δ.Ε. Φθιώτιδας. Διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις μεντόρων και μεντορευομένων, οι οποίοι συμμετείχαν στο πιλοτικό πρόγραμμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views of teachers deputy for their mode of reception from their school organization. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Αρακάς, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, έχουν αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό οι προσλήψεις εκπαιδευτικών υπό το καθεστώς σύμβασης ορισμένου χρόνου. Παρόλα αυτά δεν φαίνεται να έχει υιοθετηθεί ακόμα μια συντονισμένη στρατηγική υποδοχής και υποστήριξης των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών στην πρώτη τους επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα. Μετά από μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας, πραγματοποιήθηκε ποιοτική...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Opinions of secondary school teachers regarding the institution of the mentor as a supportive structure in high school [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΓΙΑΛΑΜΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται μία εμπειρική έρευνα επισκόπησης, που διενεργήθηκε κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο του 2017, σε δείγμα 542 εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σκοπός της ποσοτικού χαρακτήρα έρευνας υπήρξε, η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή του θεσμού του μέντορα, ως υποστηρικτικής δομής στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The principal as a mentor: Views held by principals and new entrant educators [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΜΠΟΥΡΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί καλούνται να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερες δυσκολίες κατά την έναρξη του επαγγέλματός τους. Για το λόγο αυτό ο θεσμός του μέντορα είναι ιδιαίτερα σημαντικός στο πλαίσιο της προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών αυτών, μέσα από την παροχή καθοδήγησης,συμβουλευτικής, εμψύχωσης αλλά και μετάδοσης γνώσεων και εμπειριών.Το ρόλο του μέντορα μπορεί να τον...