Κριτήρια αναζήτησης: επαγγελματικό άγχος
Βρέθηκαν 14 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 14 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: επαγγελματικό άγχος Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers' perceptions of the role that the school's organizational climate plays in their professional stress [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Κιούση, Ασπασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η περιγραφή των αντιλήψεων του εκπαιδευτικού δυναμικού της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Β΄ Αθήνας, που αφορά το επαγγελματικό άγχος που μπορεί να προκληθεί από τη μαθητική συμπεριφορά, τις συναδελφικές σχέσεις και το ηγετικό προφίλ του διευθυντή, ως κύριες συνιστώσες που συνθέτουν το σχολικό κλίμα. Επιπρόσθετα, διερευνά την άποψη των εκπαιδευτικών για τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of the evaluation of school educational work on the work- related stress of the primary education teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Στάχτιαρης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στον ελληνικό χώρο αποτελεί μείζον εκπαιδευτικό ζήτημα. Παρά τη θεωρητική αποδοχή της βελτιωτικής της λειτουργίας, οι παθογένειες του ελληνικού συγκεντρωτικού εκπαιδευτικού συστήματος και η σύνδεση της διαχρονικά με τον έλεγχο και τον παρεμβατισμό, έχουν δημιουργήσει ένα κλίμα καχυποψίας στην εκπαιδευτική κοινότητα, με αποτέλεσμα η εφαρμογή της να αποτελεί σημε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Work stress of Teachers I.I.E.K, in the Perfecture of Herakleion [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Φλουρή, Μαρίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ένας κλάδος που βιώνει έντονα το αίσθημα του άγχους είναι οι Εκπαιδευτές Ενηλίκων στα Ιδιωτικά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ι.Ε.Κ.). Οι εκπαιδευτικές δομές των Ι.Ε.Κ. απασχολούν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών που καλούνται να προετοιμάσουν τους ενήλικες εκπαιδευομένους να καταρτιστούν, με στόχο την ομαλή ένταξή τους στην αγορά εργασίας. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι σε θέση να...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teacher stress and burnout fifteen months after the onset of the COVID-19 pandemic: Predictors [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Καραγκούνης, Παναγιώτης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Για το μισό σχολικό έτος 2020-2021, τα σχολεία στην Ελλάδα λειτούργησαν με εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ) εναλλασσόμενα με την διά ζώσης, λόγω των μέτρων για την αντιμετώπιση του COVID-19. Σε αυτό το πλαίσιο λειτουργίας η παρούσα έρευνα εξέτασε ένα δείγμα 80 εκπαιδευτικών από σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας, καθοδηγούμενη από την ανάγκη να εξεταστούν τα επίπεδα του επα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers’ burnout in Music Schools of Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Ριμπάς, Χαράλαμπος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας έρευνας αποτελεί η διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε Μουσικά Σχολεία της Ελλάδας σχετικά με τις πηγές του επαγγελματικού τους άγχους και την επαγγελματική τους εξουθένωση. Ειδικότερα, διερευνήθηκαν στρεσογόνοι παράγοντες που εντοπίζουν οι εν λόγω εκπαιδευτικοί στον επαγγελματικό τους χώρο και σχετίζονται με α) ενδοσχολικούς και εξωσχολικούς παράγοντες που ε...
Ημερομηνία: 13-09-2020 [2020-09-13] Συγγραφέας: Παπαβασιλείου, Σόνια Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη και η διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης, καθώς επίσης των παραγόντων και των διαστάσεων της, στους επαγγελματίες ψυχικής υγείας, που εργάζονται στις δομές ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης, σε σχέση με την φύση και το αντικείμενο της εργασίας, τις αμοιβές, τις παροχές (οικονομικές και μη), την δυνατότητα εξέλιξης τους στον εργασιακό χώρο, την επικοι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Sources of occupational stress for Second Chance School educators' in penal institutions [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Παπαχρήστου, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η διερεύνηση του εργασιακού άγχους έχει οδηγήσει πολλούς ερευνητές στο συμπέρασμα ότι επιδρά στην αποτελεσματικότητα και την ψυχοσωματική υγεία των εργαζομένων. Στην παρούσα μελέτη το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στην επαγγελματική ομάδα των εκπαιδευτικών, με την οποία το άγχος θεωρείται στενά συνδεδεμένο. Στόχο της έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση των επιπέδων εργασιακού άγχους αλλά και της σχέσης δημο...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Τζιώρα, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το επαγγελματικό άγχος και η επαγγελματική εξουθένωση αποτελούν έννοιες που εμφανίζονται στον εκπαιδευτικό κλάδο. Είναι αναγκαία η διερεύνηση των παραγόντων που τα προκαλούν προκειμένου να μειωθούν και να εξαλειφθούν για την καλύτερη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας σχετικά με τους παράγοντες και τις συνέπειε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors that contribute to the creation of burnout in the public education kindergarten teachers of the regional unit of Achaia. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Μοσχάκη, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα επιχειρήθηκε να διαπιστωθεί ο βαθμός επαγγελματικής εξουθένωσης των νηπιαγωγών και των προϊσταμένων των νηπιαγωγείων δημόσιας εκπαίδευσης της περιφερειακής ενότητας Αχαΐας. Επιπλέον, να εντοπιστούν οι πηγές επαγγελματικού άγχους, όπως τις αντιλαμβάνονται οι ίδιοι/ες οι εκπαιδευτικοί. Το δείγμα αποτέλεσαν 153 εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης. Για τη συλλογή των δεδομένων χρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Professional aspirations, professional stress and professional satisfaction of specialists, special auxiliary staff and teachers working in special education [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2018 [2018-09-21] Συγγραφέας: Καρκατζούνης, Λουκάς Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν έως σήμερα επαρκή ερευνητικά δεδομένα για τις διάφορες ειδικότητες, τους θεσμούς και τις μονάδες της ειδικής αγωγής εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε). Η εργασία αποσκοπεί στην εμπειρική διερεύνηση των επαγγελματικών προσδοκιών, της επαγγελματικής ικανοποίησης, του επαγγελματικού άγχους, των προτεινόμενων αλλαγών, καθώς και της ύπαρξης πιθανών διαφορών κυρίως ως προς το φύλο, την εργ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Job satisfaction, occupational stress and burnout of teachers working in special education structures [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2017 [2017-09-25] Συγγραφέας: Βασδάρης, Αναστάσιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος των εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, καθώς καλούνται καθημερινά να ανταποκριθούν σε πλήθος δυσκολιών στα πλαίσια της πολυσύνθετης επαγγελματικής τους ταυτότητας. Αυτό τους καθιστά ευάλωτους στο εργασιακό άγχος και την επαγγελματική εξουθένωση, με αρνητικές συνέπειες στην ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Occupational stress and burn out in Greek High School Teachers: The case of Greek Language Teachers in Chania Prefecture [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Πανάγου, Δάφνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη διερευνά για πρώτη φορά το εργασιακό άγχος και την επαγγελματική εξουθένωση της ειδικότητας των Φιλολόγων. Από τη μια στοχεύει στη μελέτη του επιπέδου και των πηγών επαγγελματικού άγχους και του βαθμού επαγγελματικής τους εξουθένωσης και από την άλλη στη συσχέτιση των δύο μεταβλητών μεταξύ τους και σε σχέση με δημογραφικά και εργασιακά χαρακτηριστικά. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τhe professional stress of permanent and substitute teachers of Primary Education and actions on coping with it [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2017 [2017-09] Συγγραφέας: Τζούβα, Σπυριδούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το επαγγελματικό άγχος των εκπαιδευτικών αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί ένα θέμα κύριας ανησυχίας παγκοσμίως. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταγράψει το επίπεδο επαγγελματικού άγχους που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί, τις πηγές αυτού του άγχους και να αποκαλύψει τις στρατηγικές-ενέργειες αντιμετώπισής του τόσο των μόνιμων όσο και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των ν...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΨΥΧΑΡΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ιδιαιτερότητα της εξΑΕ και οι πολλαπλές υποχρεώσεις των διδασκόντων συχνά τους επιφορτίζουν με ανασφάλεια και άγχος. Στην ποιοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε έλαβαν μέρος 5 ΚΣ από το ΜΠΣ ΕΚΠ και 5 ΚΣ από το ΜΠΣ ΓΤΠ του ΕΑΠ. Σκοπός ήταν να διερευνηθεί συγκριτικά για τα δύο ΜΠΣ το άγχος που βιώνουν οι ΚΣ αναφορικά με τις ΟΣΣ. Μελετήθηκαν: α) οι αντιλήψεις τους για το άγχος, β) οι πηγές άγχους σ...