Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Παιχνίδι
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Negotiation for peer rejection / acceptance in preschool children’s play» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Γκανάτσιου Καραγιάννη, Στεργιανή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι με συνομηλίκους αναμφίβολα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Η αίσθηση αποδοχής μέσω των διαπροσωπικών σχέσεων είναι θεμελιώδης για την ευημερία των παιδιών. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τα παιδιά διαπραγματεύονται τη συμμετοχή άλλων συνομηλίκων στο παιχνίδι. Στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης τα παιδιά αξιοποιούν τους κανόνες των ενηλίκων και του...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
BASIC PRINCIPLES OF PLAYGROUND DESIGN [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΣΤΑΘΟΥΛΙΑ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση Τεχνικών Έργων (ΔΧΤ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία έχει ως σκοπό τη συλλογή των βασικών αρχών του σχεδιασμού, της κατασκευής, της συντήρησης και της πιστοποίησης των παιδικών χαρών, την παρουσίαση των τεχνικών προδιαγραφών και προτύπων ασφαλείας που ισχύουν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με στόχο την κατανόηση των βασικών αρχών του σχεδιασμού μιας παιδικής χαράς ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία της....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Game influences in children’ s socio- emotional development: An investigation of Greek Elementary school teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΚΟΥΜΑΝΤΟΥ, ΜΥΡΤΩ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία έτη, έχει παρατηρηθεί ένας σημαντικός αριθμός ερευνών οι οποίες ισχυρίζονται ότι η ενσωμάτωση του παιχνιδιού στη διδασκαλία έχει θετική επίδραση στην ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων. Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το ρόλο του παιχνιδιού στην κοινωνικό-συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών, η στάση ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Kindergarten teachers’ views about the contribution of theatrical play to the development of preschool children’s social competencies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Χαριτίδου, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει την επίδραση του θεατρικού παιχνιδιού στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής ηλικίας στο ελληνικό πλαίσιο μέσα από απόψεις νηπιαγωγών, τη νοηματοδότηση του δικού τους ρόλου σε αυτό καθώς και προτάσεις για υποστήριξη. Επιλέχθηκε η ποιοτική μέθοδος ως η πλέον κατάλληλη για να μελετηθεί το θέμα σε βάθος μέσα από την οπτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The approach of the child-viewer as a consumer by TV toy commercials during the financial crisis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-03-2019 [2019-03-16]
Ευσταθιάδου, Κυριακή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζεται το παιδί-καταναλωτής από τους δημιουργούς των τηλεοπτικών διαφημίσεων παιδικών παιχνιδιών στο χρονικό διάστημα της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Ειδικότερα, θα μελετηθεί η περίοδος 2015-2017 κατά την οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία τής ΕΛ.ΣΤΑΤ., κατεγράφη η χαμηλότερη τελική καταναλωτική δαπάνη των ελληνικών νοικοκυρι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Preschool teachers' beliefs about their role in children' s play during the educational process [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΚΑΝΙΟΥΡΑ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι αποτελεί μία βασική δραστηριότητα για τα παιδιά και έναν από τους σημαντικότερους τρόπους μάθησης. Έρευνες έχουν δείξει πως συμβάλλει σημαντικά στην κοινωνική, συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξή τους. Μέσα από το παιχνίδι τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν πληροφορίες μέσα από μία συνεχή διάδραση. Παράλληλα, τους δίνεται η δυνατότητα να λύ...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
Τσελεκίδου, Μαρία, Δαρατσιανού
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Το διδακτικό παιχνίδι αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της διδασκαλίας και είναι μια μέθοδος η οποία φέρει πολλά πλεονεκτήματα. Υπόσχεται την αποτελεσματική εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας και χαρακτηρίζεται ως μια σύγχρονη μορφή άσκησης. Εναλλαγή, δημιουργικότητα, φαντασία, επικοινωνία, κινητικότητα, περιέργεια και ετοιμότητα ενισχύονται με τη βοήθεια του παιχνιδιού. Το παιχνίδι ελκύει τον μαθητή...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Creating a mobile game designed to teach foreign languages [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΦΡΑΓΚΙΟΥΔΑΚΗ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική αυτή εργασία, εκπονήθηκε στα πλαίσια του τμήματος «Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα» της σχολής εφαρμοσμένων τεχνών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, υπό την επίβλεψη της κας Σοκόλη Σταυρούλας. Στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού για κινητά τηλέφωνα, με στόχο την εκμάθηση ξένων γλωσσών και συγκεκριμένα της αγγλικής γλώσσας. Η διπλωματική αυτή διακρίνεται σε δύο μέρη, σ...