Κριτήρια αναζήτησης: Νηπιαγωγείο
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Νηπιαγωγείο Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Interactive Digital Story, “Witch Rococo and Emotions.” A pedagogical approach for cultivating emotional literacy through art in early childhood. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-7-2024 Συγγραφέας: ΑΝΝΑ ΟΥΖΟΥΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Πώς συνδυάζεται η χρήση της ψηφιακής αφήγησης και των ΤΠΕ (Τεχνολογία πληροφορίας και επικοινωνίας) με τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας στην εκπαίδευση των μικρών παιδιών; Πώς συνδέεται η τέχνη με το συναισθηματικό εγγραμματισμό; Πώς μια διαδραστική ψηφιακή ιστορία λειτουργεί ως ερέθισμα για περαιτέρω δράσεις και διερεύνηση; Πώς τα παιδιά αντιλαμβάνονται την τέχνη; Τι συναισθήματα αντλούν από...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital stories with eShadow, as teaching resources for kindergarten [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-07-2024 Συγγραφέας: ΝΙΚΗ ΜΠΑΤΣΙΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στο θεωρητικό μέρος η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία παρουσιάζει το ψηφιακό θέατρο σκιών eShadow. Διερευνά, μέσα από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση και με πλαίσιο τα προγράμματα σπουδών, τη χρησιμότητα και την καταλληλόλητα του, ως ένας διδακτικός πόρος για το νηπιαγωγείο. Ξεκινά με τη γενική επισκόπηση των όρων του θεάτρου και της παιδείας και  συνεχίζει με την ιστορική αναδρομή του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Use of Creative Writing and Digital Storytelling to Develop Language and Digital Literacy in Kindergarten: Suggested Activities [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2023 Συγγραφέας: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΖΕΝΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να τονίσει τη χρησιμότητα της Δημιουργικής Γραφής και της Ψηφιακής αφήγησης ως δύο καινοτόμα, διδακτικά εργαλεία ήδη από την προσχολική εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, επιδιώκει να αναδείξει την αξιοποίηση τους για την ανάπτυξη των γλωσσικών και ψηφιακών δεξιοτήτων. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, το θεωρητικό, πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική ανασκόπησ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The value of cinema to the transformation of kindergarten educators' opinions about bullying in the school environment. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Γεωργιάδου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία αποτελεί μια μελέτη περίπτωσης, η οποία διερευνά την αξία του κινηματογράφου ως μέσο που συμβάλλει στην ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού σε μια συγκεκριμένη ομάδα νηπιαγωγών και οδηγεί στο μετασχηματισμό των δυσλειτουργικών απόψεών τους σχετικά με το σχολικό εκφοβισμό. Το θεωρητικό πλαίσιο, που αποτελεί το πρώτο μέρος της εργασίας, στηρίζεται στην θεωρία Μετασχηματισμο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptions of kindergarten teachers in the prefecture of Ilia on the development of skills in pre-school training and education of Roma students in relation to non-Roma students. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Δημακοπούλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η διερεύνηση της ανάπτυξης των δεξιοτήτων στην προσχολική αγωγή και την εκπαίδευση των Ρομά μαθητών σε σχέση με τους μη Ρομά μαθητές είναι το θέμα που απασχόλησε την παρούσα έρευνα. Οι μαθητές αυτοί, σύμφωνα με τη θεωρία του ελλείμματος, κατέχουν ένα «ελλειμματικό» γλωσσικό και μορφωτικό κεφάλαιο, που θα πρέπει να εξομοιωθεί με εκείνο των υπόλοιπων μαθητών, γι’ αυτό και παρατηρείται ένας πιο αργός...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The promotion and management of multilingualism in kindergarten. Theory and action [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2022 [2022-07-31] Συγγραφέας: Κασσωτάκη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η σύγχρονη ελληνική κοινωνία χαρακτηρίζεται από πολυπολιτισμικότητα, λόγω της εθνικής ετερογένειας, που δημιούργησαν τα τεράστια μεταναστευτικά ρεύματα των τελευταίων χρόνων, η οποία απηχείτε εντός του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, με τη σχολική πραγματικότητα να χαρακτηρίζεται ως πολυγλωσσική. Λόγω των συνθηκών αυτών, γίνονται προσπάθειες για παροχή καθολικής εκπαίδευσης, κατάλληλης για ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilizing Creative Writing and Digital Storytelling for Personal and Social Development in Kindergarten - Teaching Approaches [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Καραζώη, Ευτυχία Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη διδασκαλία της «Κοινωνικής και Προσωπικής Ανάπτυξης» των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Συγκεκριμένα στοχεύει στην αποδοχή της διαφορετικότητας, την κατανόηση της αξίας της ομαδικότητας και της φιλίας. Για την πραγματοποίηση της παραπάνω διδασκαλίας, χρησιμοποιείται η Δημιουργική Γραφή και η Ψηφιακή Αφήγηση. Η Δημιουργική Γραφή συσχετίζεται ως επί το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creative Writing and Education. The Creative Writing in the Curricula for Preschool Age [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: Μοκίκα, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία επιχειρείται αρχικά η διασαφήνιση της έννοιας των Αναλυτικών Προγραμμάτων. Μέσα στο πέρασμα των χρόνων έχουν διατυπωθεί πολλοί και διαφορετικοί ορισμοί. Με βάση τον σχεδιασμό τους παρατηρείται ότι υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά που συντελούν στη δημιουργία τους. Γίνεται αναφορά στα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη για τη διαμόρφωσή τους και περιγράφονται διάφορα είδη ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE CONTRIBUTION OF MULTIMODAL TEXTS TO THE CHILDREN 'S MULTILITERACIES DEVELOPMENT IN THE PRESCHOOL CLASSROOM: A CASE STUDY RESEARCH [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: ΠΑΧΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Στο σύγχρονο πολυτροπικό επικοινωνιακό περιβάλλον όπου τα παιδιά βομβαρδίζονται από πληθώρα μηνυμάτων τα οποία συνδιαμορφώνουν ποικίλοι σημειωτικοί τρόποι επικοινωνίας, τα πολυτροπικά κείμενα και η εισαγωγή τους στα προγράμματα γλωσσικής διδασκαλίας όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης έχουν προκαλέσει το έντονο ενδιαφέρον ερευνητών/τριών και εκπαιδευτικών διεθνώς. Η ένταξή τους στο Πρόγρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Bilingualism and multilingualism in kindergarten: Investigating the views of kindergarten teachers in the Prefecture of Attica on their management in the school environment [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Παναγιωτοπούλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις απόψεις των νηπιαγωγών για τη διγλωσσία και την πολυγλωσσία και τη διαχείρισή τους στο σχολικό περιβάλλον του νηπιαγωγείου. Η πολυπολιτισμικότητα αποτελεί πλέον αναπόσπαστο στοιχείο της ελληνικής κοινωνίας, γεγονός που αντικατοπτρίζεται και στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Το νηπιαγωγείο αποτελεί την πρώτη βαθμίδα εκπαίδευσης και υποδοχής των δίγλωσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Supporting the bilingual pupils in kindergarten, Educational policy, opinions and pedagogical practices of Greek kindergarten teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κωνσταντίνου, Λευκοθέα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η προσχολική εκπαίδευση, η βάση της εκπαιδευτικής κλίμακας, μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στη γνωστική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών και να δράσει αντισταθμιστικά, περιορίζοντας τις κοινωνικές ανισότητες και προσφέροντας στα παιδιά τη δυνατότητα της κοινή γνωσιακής αφετηρίας. Για το λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να ενισχυθεί η συμβολή του νηπιαγωγείου ως προς τη στήριξη των δίγλωσσων μαθητώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ASPECTS AND ATTITUDES OF PRESCHOOL EDUCATION TEACHERS TOWARDS RELIGIOUS DIVERSITY OF REFUGEE AND IMMIGRANT STUDENTS. THE KORINTHIAN DISTRICT CASE. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΠΑΝΤΑΖΟΓΛΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Προσχολική Αγωγή, αποτελεί για το παιδί έναν σημαντικό «προθάλαμο» συναισθηματικής, κοινωνικής και γνωστικής προετοιμασίας για τη μετέπειτα σχολική και ενήλικη ζωή του. Είναι αναγκαίο τα παιδιά να νιώθουν ενταγμένα στο χώρο του νηπιαγωγείου, ώστε να εκφράσουν οποιαδήποτε υπό διαμόρφωση ταυτότητα, είτε πολιτισμική είτε πιο προσωπική. Στην σημερινή εποχή των πολυπολιτισμικών τάξεων το ζητούμενο εί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social inequalities in kindergarten. The role of the kindergarten teacher. Opinions of the Kindergarten Teachers of the Primary School Education Of The Prefecture Of Aitoloakarnania. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Τσαμαλή, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία εστιάζει στις απόψεις των Νηπιαγωγών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αιτωλοακαρνανίας, που αφορούν στο ζήτημα των κοινωνικών ανισοτήτων. Οι κοινωνικές ανισότητες εξακολουθούν και σήμερα να αποτελούν αντικείμενο πολλών ερευνών καθώς έχουν άμεση σχέση με την σχολική επιτυχία/αποτυχία. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην αντιμετώπιση και την άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring the perceptions of the pre- school teachers about the role of the Educational Leader during a Life Skills Program [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Παππά, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εποχή της ύστερης νεωτερικότητας χαρακτηρίζεται από έντονες κοινωνικές αλλαγές. Στο νεοδιαμορφωθέν αυτό πλαίσιο είναι απαραίτητο να ενισχύονται οι δεξιότητες των ατόμων καθώς και αυτοί με τη σειρά τους θα γίνουν φορείς αλλαγής στην κοινωνία. Συνεπώς είναι επιτακτική η ανάγκη ενίσχυσης της μαθησιακής διαδικασίας με καινοτόμα προγράμματα, όπως το Πρόγραμμα Δεξιοτήτων Ζωής. Καθοριστικός παράγοντας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The kindergarten as a learning organization: Research of the function of Greek kindergartens regarding the dimensions of a learning organization/community according to kindergarten teachers’ perceptions [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Τουλιοπούλου, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Διεθνείς έρευνες τις τελευταίες δεκαετίες υποστηρίζουν ότι οι οργανισμοί βελτιώνονται, όταν ενσωματώνουν στη λειτουργία τους χαρακτηριστικά οργανισμού μάθησης, όπου όλα τα μέλη διαμορφώνουν ένα κοινό όραμα, συνεργάζονται, ανταλλάσσουν γνώσεις, μαθαίνουν διαρκώς, αναπτύσσονται επαγγελματικά. Οι απόψεις αυτές άρχισαν να επηρεάζουν και την εκπαιδευτική κοινότητα, που φαίνεται σταδιακά να συνειδητοποι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of eTwinning in complementary pre-school distance education. A case study [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Αυγητίδου, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την αξιοποίηση της πλατφόρμας eTwinning στη συμπληρωματική εξ αποστάσεως προσχολική εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα μέσα από την εφαρμογή ενός συνεργατικού eTwinning προγράμματος που αφορά το γνωστικό αντικείμενο των φυσικών επιστημών μελετώνται αρχικά, οι απόψεις των ίδιων των μαθητών νηπιακής ηλικίας σχετικά με τα οφέλη που αποκομίζουν από την εφα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of parental involvement in kindergarten. Comparison of opinions between parents and teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Κουρέτα, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Είναι πλέον αποδεδειγμένο ότι η γονεϊκή εμπλοκή συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών και ωφελεί γονείς, εκπαιδευτικούς και τη σχολική μονάδα γενικότερα. Μέσα από τη συνεργασία οι σχέσεις γονέων και εκπαιδευτικών βελτιώνονται και το περιβάλλον του σχολείου εμπλουτίζεται μέσω των γνώσεων, των εμπειριών, των ταλέντων και της κουλτούρας που μεταφέρουν οι γονείς. Καθώς η γονεϊκή εμπλοκή αποτε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Bilingualism and literacy in preschool education. Kindergarten teachers’ views about the literacy of their bilingualism students [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Παπαδάτου, Γερασιμίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις απόψεις των νηπιαγωγών για την διγλωσσία και τον εγγραμματισμό των δίγλωσσων μαθητών τους. Η πολυπολιτισμικότητα αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικό της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας, γεγονός που αντανακλάται και στην εκπαίδευση. Το νηπιαγωγείο, η βάση της εκπαιδευτικής πυραμίδας και φορέας υποδοχής δίγλωσσων και μονόγλωσσων μαθητών στην εκπαιδευτική δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural Communication in Primary Education, awareness and activities in kindergarten that will promote school and museum communication [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Πουλή, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Πολιτιστική επικοινωνία, σχέση νηπιαγωγείου και μουσείου Σοφία Πουλή, Ιούλιος 2018 Η παρούσα εργασία μελετά τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ του νηπιαγωγείου και του μουσείου. Σκοπός της είναι η καταγραφή και επεξεργασία δεδομένων που αφορούν τη συνεργασία νηπιαγωγείου και μουσείου σε θέματα οργάνωσης των εκπαιδευτικών επισκέψεων και ε...
Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΤΑΣΙΟΥΛΑ, ΟΥΡΑΝΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι είναι απόλυτα συνυφασμένο και αλληλένδετο με την παιδική ηλικία. Παιδί ίσον παιχνίδι και παιχνίδι ίσον παιδί. Η προσωπικότητα του παιδιού ολοκληρώνεται με το παιχνίδι. Το παιδί πειραματίζεται, ανιχνεύει, εφευρίσκει και γνωρίζει τον κόσμο που το περιβάλλει, παίζοντας. Το παζλ του γνωστικού, συναισθηματικού και ψυχοκινητικού κομματιού του παιδιού συμπληρώνεται από το παιχνίδι. Η αξία το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Change Management in Preschool Education: The case of the use of New Technologies as a learning tool in Kindergarten. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Χατζηδημητρίου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των νηπιαγωγών της Θράκης σχετικά με τη διαχείριση αλλαγής στη σχολική μονάδα και συγκεκριμένα με την περίπτωση της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών ως διδακτικό εργαλείο στο νηπιαγωγείο. Για την εκπόνηση της παρούσας έρευνας επιλέχθηκε η ποσοτική μέθοδος και πιο ειδικά η δειγματοληπτική έρευνα. Η ερευνήτρια επέλεξε τη βολική δειγματοληψία κα...