Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Digital Marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα των μεταμοσχεύσεων μαλλιών [Ελληνική]
Ημερομηνία:
19-05-2024
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΩΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This work will examine the issue of the application of digital marketing in the field of hair transplants. This dissertation aims at analyzing the broader landscape of digital marketing in the field of the cosmetic surgeries, identifying applications of digital marketing in the industry of hair transplants and exploring the literature and studies regarding hair transplants and digital marketing. T...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Παραγωγή Μαύρης σταφίδας στην Ελλάδα: Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και νέες ευκαιρίες. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
09-09-2023
ΙΩΑΝΝΑ ΣΤΑΥΡΙΔΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In today's increasingly dynamic and hypercompetitive environments, the branch of Greek producers' Black Raisin instead of prospering, exploiting the growing demand of the market , suffers by observing the vertical drop in the price of their product, which in the past was a source of wealth, for their producers as well as for the region where the operated. Local co-operatives and intermediaries hav...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Non-Profit Organizations & Digital Marketing. Holistic Digital Approach of Organizations of the Regional Unit of Corinthia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-5-2023
ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΚΙΤΖΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διατριβή στοχεύει να διερευνήσει και να παρουσιάσει τον ρόλο και τη συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Θα προσεγγιστεί ολιστικά η ψηφιακή παρουσία, οι ανάγκες και προτάσεις προς βελτίωση για τους 4 Οργανισμούς της ΠΕ Κορινθίας (Αρχαιολογικό Μουσείο Αρχαίας Κορίνθου, Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας, Ιστορικό-Λαογραφικό Μουσείο Κορί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Analysis, design and development of an online store (eshop) with integration and application of search engine optimization tools & techniques (SEO)) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Χηνιτιδης, Νικήτας
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια και κυρίως κατά την covid εποχή τα ηλεκτρονικά καταστήματα σημείωσαν ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις τους, οπότε και θεωρήθηκε ένας τομέας στον οποίο αξίζει να επενδύσει κάποιος σε χρόνο και γνώση. Εδώ λοιπόν θα περιγράφει η μελέτη και η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και συγκεκριμένα ενός eshop πώλησης οικολογικών τσαντών φαγητού και θηκών για laptop από kraft-ex και ύφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Tourism and Digital Marketing/ Contribution of Digital Marketing regarding the Acropolis Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Γουναλάκη, Ιωάννα- Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να αναδείξει τη σπουδαιότητα του πολιτιστικού τουρισμού ως μέρος της τουριστικής ανάπτυξης του τόπου μας λόγω της εισροής χρημάτων που προκύπτουν μέσα από τον τουρισμό και δη τον πολιτιστικό τουρισμό και προσφέρουν στη χώρα μας πολλές θέσεις εργασίας που βοηθούν να επιβιώνουν πολλές ελληνικές οικογένειες. Οφείλουμε να κατανοήσουμε ότι το μοντέλο τουρισμού ήλιος, θάλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Marketing and comparative analysis between inbound and outbound tactics of marketing. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Δρεμούσης, Παντελής
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The aim of this dissertation is to present the fundamental principles of marketing and digital marketing. As the Internet has played a revolutionary role in consumer and supplier communication and as a large percentage of Digital Marketing takes place, the most common digital marketing techniques and how they help marketers achieve their goals will be presented. There will be an extensive report o...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of Digital Marketing to point out and promote the tourist destination of Lefkada [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-07-2021 [2021-07-20]
Γεωργάκη, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα που εξετάζεται στην παρούσα διπλωματική εργασία και έρευνα, είναι ο χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ και πως αυτό μπορεί να βοηθήσει στην ανάδειξη και προώθηση τουριστικών προορισμών. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιείται μια μελέτη περίπτωσης της Περιφερειακής Ενότητας Λευκάδας ως τουριστικός προορισμός. Βασικοί στόχοι της έρευνας είναι να διαπιστωθεί η σχέση των ατόμων με το διαδίκτυο σε κάθε ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
New media and digital applications in the service of communication strategy for cultural audiences development. A case study of municipal and regional theatres in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Θωμά, Λυδία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η συμβολή των νέων μέσων της ψηφιακής τεχνολογίας στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του επικοινωνιακού προγραμματισμού αποδεικνύεται ουσιαστικός αρωγός στην προσπάθεια των πολιτιστικών οργανισμών να επιτύχουν τους τιθέμενους στόχους της προβολής και της επικοινωνίας τους με το κοινό, τόσο για τη διατήρηση του υπάρχοντος κοινού, όσο και για την αύξηση της προσέλκυσης νέου. Η βιβλιογραφική και η διαδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TOURISM BUSINESSES΄ DIGITAL MARKETING Investigation of gaps between tourists online behaviour and providers estimate of tourists' online behaviour [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Στρατουδάκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το ψηφιακό τουριστικό μάρκετινγκ στοχεύει στην τοποθέτηση των τουριστικών προϊόντων στην αγορά ώστε να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των τουριστών και να επέλθει το μέγιστο κέρδος για τους επαγγελματίες αντικαθιστώντας παραδοσιακές προσεγγίσεις μάρκετινγκ λόγω της ανάπτυξης των ψηφιακών μέσων και της ταχείας μετάδοσης πληροφοριών και επικοινωνίας.
Αρχικά, διεξάγεται δευτερογενής έρευνα με βάση τη διε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Structure of the Digital Marketing Strategy for Athens’ Touristic Promotion [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Ntouska, Vasiliki
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ευρεία διάδοση του διαδικτύου και οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις άλλαξαν ριζικά τον τρόπο ζωής του ανθρώπου. Πιο συγκεκριμένα, το διαδίκτυο επηρέασε τον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους, που αναζητούν και συλλέγουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και γενικότερα που οδηγούνται στη λήψη αποφάσεων. Οι αλλαγές αυτές, δε γινόταν να μην επηρεάσουν την τουριστική βιομηχανία και φυσικά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Methods of Promotion and Usage of Advertisement in Social Media Networks [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ασαργιωτάκη, Ανδρονίκη
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη του web 2.0 και η εμφάνιση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα τους και το βαθμό επιρροής του καταναλωτή, ο οποίος διαδραματίζει πλέον ενεργό και συνεργατικό ρόλο στις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η δυνατότητα τους να απευθύνονται εκθετικά σε ένα πολυάριθμο κοινό τα καθιστά σημαντικά εργαλεία για ολοκληρωμένες...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital marketing and its impact in the consumer market through social media: The case of Instagram [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2019 [2019-09]
Κανελλάκη, Μαριάνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The term “Social Media” was first introduced in 2004 when LinkedIn created the first social networking application. This application was primarily an online technology tool that allowed people to communicate easily using the Internet and to publish and share information and personal experiences.
Traditional media, such as newspapers, television, radio and magazines, provide one-way communication....
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως παράγοντας διαχείρισης της εταιρικής φήμης ξενοδοχειακών μονάδων 5*
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media as a factor of Corporate Reputation Management in 5* hotels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΝΙΑΣΚΟΥ, ΗΛΙΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα Social Μedia έχουν καθιερωθεί ως το πλέον αποδοτικό εργαλείο του Digital Marketing στην τουριστική βιομηχανία, μία βιομηχανία εντάσεως πληροφόρησης, ενώ οι άυλες τουριστικές υπηρεσίες κι η αδυναμία αξιολόγησης τους προ κατανάλωσης, δικαιολογούν τον επηρεασμό των χρηστών από σχόλια και προσωπικές συστάσεις πριν την λήψη των αποφάσεων τους.
Συνεπώς, η ευρεία χρήση τους, τόσο για ενημέρωση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The evolution of AD's in Greece, from 1960 to the era of digital Marketing; The case of “SOCIALAB” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΟΒΑΤΖΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The Internet, with its undisputed advantages, is still in its infancy in Greece, in contrast to the situation in advanced Western Economies. That being said, the amount of information exchanged through the Internet, and the rapidly rising number of people seeking information through it on a daily basis, clearly confirm its importance.
Therefore, utilizing all these unprecedented technological dev...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Understanding the value of digital marketing towards business performance, growth and development. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
9-2016 [2016-9]
ΜΠΕΣΙΡΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Internet nowadays plays an important and vital role in everyone’s life, as it encourages selling products or services through electronic markets (e-shops) which is more convenient for consumers.
This study tries to analyze how internet marketing can help the effectiveness of business and the impact on other businesses. This dissertation presents and analyzes the advantages and disadvantages of e-...