Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 19 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επικοινωνιακή στρατηγική
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The Natural History Museum of Lesvos Petrified Forest". The Museum communication policy as a managing entity of Lesvos island -UNESCO Global Geopark [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2024
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΣΙΚΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ παρούσα διπλωματική εργασία σκοπό έχει να παρουσιάσει με σαφήνεια και καθαρότητα την επικοινωνιακή πολιτική και τις δυνατότητες ανάπτυξης ενός περιφερειακού πολιτισμικού οργανισμού, πολύ σημαντικού για την τοπική κοινωνία που διαθέτει συγχρόνως πανελλαδική αλλά και παγκόσμια απήχηση, λόγω της μοναδικότητας της φύσεως των συλλογών του. Πιο συγκεκριμένα επιχειρεί να διαπιστώσει αν στην επο...
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Ρίζου, Βικτώρια-Μαρίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής παγκοσμιοποίησης, η έκταση της πληροφορίας έχει παγκόσμια διάσταση. Πλέον, εκτιμάται ολοένα και περισσότερο η σπουδαιότητα της επικοινωνίας για την ορθή λειτουργία των πολιτιστικών οργανισμών. Η έρευνα στο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας προήλθε από την ανάγκη ελέγχου της αποτελεσματικότητας στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, της διαφήμισης κλπ.
Η παρούσα διπλωματι...
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Παπαγεωργίου, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνιακή στρατηγική αποτελεί θεμέλιο της προβολής των πολιτιστικών φορέων, της ουσιαστικής επικοινωνίας τους με το κοινό και της μετάδοσης του πολιτισμού. Ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνείται μια πολιτιστική δράση στηρίζεται στην οργανωμένη προσπάθεια δημιουργίας ενός αποδοτικού σχεδίου στρατηγικής επικοινωνίας, ανταποκρινόμενο στους στόχους και στις δυνατότητες του οργανισμού, στις προσδοκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Communication strategy and cultural activities of public libraries. Municipal Library of Katerini" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Φουρλάν, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνία αποτελεί μια από τις σημαντικότερες διαστάσεις της λειτουργίας επιχειρήσεων και οργανισμών, ιδίως σε εποχές όπως η παρούσα που το διαδίκτυο αποτελεί το πιο σημαντικό εργαλείο για την αλληλεπίδραση οργανισμών και επιχειρήσεων με την κοινωνία. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί προκειμένου να λειτουργήσουν αποτελεσματικά θα πρέπει να υιοθετούν πρακτικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που να προσε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of an integrated communication strategy with the assistance of modern technologies. Case study: THORIKIA Festival of the Municipality of Lavreotiki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Παπαδοπούλου, Ευσεβία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα φεστιβάλ των δημοτικών πολιτιστικών οργανισμών (Δ.Π.Ο.) αναζητούν την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και κατ’ επέκταση της επισκεψιμότητας τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (S.M.) διαδραματίζουν σήμερα καθοριστικό ρόλο στην στρατηγική επικοινωνίας που πρέπει να υιοθετούν οι Δ.Π.Ο.
Για το λόγο αυτό υποστηρίζεται ότι οι οργανισμοί πρέπει να συντονίζουν τις ενέργειές τους και τις επικοινωνιακές το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication policies and strategies with the public: The case of the Chamber of Fine Arts of Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
ΑΚΤΣΕΛΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός αποτελούσε και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων ανεξάρτητα από το μέρος, την κοινωνική θέση, την οικονομική ή πολιτική κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Με τον όρο ¨πολιτισμό ¨ εννοούμε κάθε τι που σχετίζεται με τα υλικά, πνευματικά και τεχνικά επιτεύγματα του ανθρώπου μέσα στο χρόνο ως αποτέλεσμα των δυνατοτήτων του τα οποία και εκφράζονται με διαφορετικούς τρόπους σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Storytelling as a communicative practice in the Greek Museum Context [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
ΣΙΝΝΗ, ΧΡΥΣΑΦΩ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της εντατικοποίησης του εγχειρήματος των σύγχρονων μουσειακών οργανισμών παγκοσμίως για τον ολιστικό ψηφιακό μετασχηματισμό τους και μέσα στον κυκεώνα των σαρωτικών ανακατατάξεων, εξαιτίας της πρόσφατης πανδημίας του COVID-19, η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει, αφενός στην ανάδειξη της χρησιμότητας της Ψηφιακής Αφήγησης ως επικοινωνιακού εργαλείου για τη διασύνδεση των ελληνικών μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication Strategy of Museums and the Utilization of Traditional and New Digital Media. The Kotsanas Museum of Ancient Greek Technology [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μπάρλα, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να αναδείξει τα στάδια της εξέλιξης των μουσείων, με την καταγραφή της ιστορικής αναδρομής του θεσμού των μουσείων, μέχρι να φτάσουμε στο σημερινό διευρυμένο και πολυδιάστατο ρόλο τους, στον οποίο καλούνται να ανταποκριθούν στη σύγχρονη εποχή. Οι νέες τάσεις προσανατολίζονται σε μία περισσότερο ανθρωποκεντρική προσέγγιση, την οποία το σύγχρονο μουσείο υιοθετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication policy and strategy of the local Museums and their contribution to the local cultural and social development: The case of the Museum of Ancient Eleutherna, Retymno Crete. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΔΗΜΑΚΗ, ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες τα μουσεία έχουν επαναπροσδιορίσει το ρόλο και τις λειτουργίες τους. Εκτός από τον παραδοσιακό ρόλο τους που αφορά στη συλλογή, φύλαξη, συντήρηση, μελέτη και έκθεση αντικειμένων, τα σύγχρονα μουσεία διαδραματίζουν επίσης ψυχαγωγικό, εκπαιδευτικό και κοινωνικό ρόλο. Στο κέντρο του ενδιαφέροντος πλέον βρίσκεται το κοινό. Στόχος των σύγχρονων μουσείων είναι η λειτουργία του...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Management and communication strategy of the Culture and Sport Place WE of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Περιστεριανού, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στον Πολυχώρο Πολιτισμού και Αθλητισμού WE της Θεσσαλονίκης και στις δράσεις του. Μελετήθηκε η στρατηγική διαχείρισης του και η επικοινωνιακή του στρατηγική. Γίνεται παρουσίαση του Πολυχώρο, της εταιρείας ALPIKA Α.Ε., η οποία βρίσκεται πίσω από αυτό το εγχείρημα, οι ποικιλόμορφες δραστηριότητες του WE και το εύρος των ομάδων κοινού του. Ο συγκεκριμένος Πολυ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategy of the cultural organizations and the use of social media to attract audience. The cases of B&M Theocharakis Foundation for the Fine Arts and Music and The Image Gallery Amalias 36 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Τραϊφόρου, Αδαμαντία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι ποικίλες αλλαγές που έχουν σημειωθεί, τα τελευταία χρόνια, σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης ζωής έχουν οδηγήσει στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και στην εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων. Το ενδιαφέρον εστιάζεται στον τομέα της επικοινωνίας που πλέον καλείται να αξιοποιήσει σύγχρονες πρακτικές για να υλοποιήσει τους διάφορους στόχους της.
Ιδιαίτερα σημαντικές θεωρούνται οι αλλαγές, οι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategy of a "home grown'' Music Festival that turned into a "big bang". The case of Los Almiros Festival. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Χουλιαρά, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει τη σημαντικότητα της επικοινωνιακής στρατηγικής για την
ανάδειξη και προβολή των πολιτιστικών Φεστιβάλ. Καταγράφει τα εργαλεία εκείνα και τις
μεθόδους που επιστρατεύουν οι πολιτιστικοί διαχειριστές για να προβάλλουν τα Φεστιβάλ και
να προσεγγίσουν το κοινό προσκαλώντας το σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία.
Ερευνάται η επικοινωνιακή στρατηγική του LosAlmirosFestival, κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τhe ways to increase city branding of the regional unit of the southern sector of Athens through the communication strategy and marketing in order to achieve a higher level of visitors. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-05-2019 [2019-05-11]
Γούπιου, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την μελέτη της Περιφερειακής Ενότητας του Νοτίου τομέα της Αττικής με σκοπό να προσεγγίσει την επικοινωνιακή στρατηγική και το μάρκετινγκ που χρειάζεται να εφαρμοστεί προκειμένου να υπάρξει αύξηση της επισκεψιμότητας (city branding). Για αυτό το λόγο μελετώνται οι βασικές αρχές του City Branding καθώς και του City Marketing και στη συνέχεια εξετάζεται η Μελέτη Περίπτ...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
ΠΟΛΙΤΑΚΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αποτιμήσει τη συνεισφορά των πολιτιστικών ιδρυμάτων στην τοπική και βιώσιμη ανάπτυξη. Για την πληρότητα της έρευνας επελέγη το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος που αποτελεί και τη μελέτη περίπτωσης της εργασίας. Συγκεκριμένα η εν λόγω διπλωματική φιλοδοξεί να μελετήσει τη συνεισφορά του ΚΠΙΣΝ στην τοπική κοινωνία και πιο συγκεκριμένα στο Δήμο Καλλιθέα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Cultural Management and the Adaptive Reuse of Historic Buildings: The Archaeological Museum of Pyrgos” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Κουτσουμπελίτη, Νικολίτσα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες της σύγχρονης Ελλάδας οδήγησαν στην αλλαγή χρήσης των ιστορικών κτηρίων και μνημείων ως ένα μέσο πρακτικής διάσωσης και διατήρησής τους. Συγκεκριμένα, η μετατροπή των κτηρίων αυτών σε μουσεία αποτελεί μια πιο εξειδικευμένη και δύσκολη περίπτωση, καθώς πρέπει να συνδυαστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η αποκατάσταση του μνημείου και η δημιουργία ενός χώρου στον οποί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Audience engagement: a crucial ingredient in a modern museum’s Communication Strategy. The case of Rijksmuseum in Amsterdam. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-05-2017 [2017-05-13]
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής είναι να αποδείξει τη βαρύνουσα σημασία της ενεργής συμμετοχής του κοινού ενός μουσείου στην επικοινωνιακή του στρατηγική, κοινού το οποίο είναι πλέον ενεργός και ευαισθητοποιημένος κριτής. Πρόκειται για διαδικασία η οποία μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση πιστότητας του κοινού, εξασφαλίζοντας την ανάπτυξη μιας αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του μουσείου και του κοινού κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE ROLE OF CULTURAL ORGANISATIONS IN THE SOCIAL INCLUSION OF IMMIGRANT GROUPS - THE INTERCULTURAL ACTIONS OF BYZANTINE AND JEWISH MUSEUM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΞΟΥΡΙΔΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Θέμα αυτής της εργασίας αποτελεί ο ρόλος και η συμβολή του πολιτισμού και συγκεκριμένα των πολιτιστικών οργανισμών στην κοινωνική ένταξη των μεταναστών. O όρος ‘κοινωνική ένταξη των μεταναστών/-τριών’ σημαίνει τον καθορισμό των κοινωνικών, πολιτικών, οικονομικών και πολιτισμικών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων τους με ισότιμους όρους με τους γηγενείς ώστε να εξασφαλίζεται η εύρυθμη και δημοκρατική λει...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΤΑΜΕΛΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Είναι πολύ σημαντικό σε μια περίοδο έντονης αβεβαιότητας, με το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης να επηρεάζει την καθημερινότητα των ανθρώπων σε κάθε σημείο του πλανήτη, οι Έλληνες να διατηρήσουν την ταυτότητά τους. Σημαίνοντα ρόλο στη συνειδητοποίηση του δεσμού της κοινωνίας με το παρελθόν και τη συνέχειά της μέσα στον τόπο και τον χρόνο διαδραματίζει ο λαϊκός πολιτισμός και , κυρίως, μια πολύ σημα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the communication strategy for cultural organisations: case study of "Fougaro", cultural multi-functional centre in Nafplio, as a leverage for the local cultural development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-02-2016 [2016-02-26]
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η μελέτη που ακολουθεί διερευνά τον ρόλο που διαδραματίζει η επικοινωνία στο πεδίο του πολιτισμού. Το σύνθετο περιβάλλον μέσα στο οποίο καλούνται οι πολιτιστικοί οργανισμοί να επιτελέσουν τον κοινωνικό και παιδευτικό ρόλο τους επιβάλλει τον σχεδιασμό επικοινωνιακής στρατηγικής μέσω της οποίας θα προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό – στόχο τους. Ειδικά στο δυναμικό τοπίο της Κοινωνίας της Πληροφορ...