Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
εκπαίδευση προσφύγων
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Συμπεριληπτική εκπαίδευση και καινοτόμες πρακτικές: Σχολείο χωρίς αποκλεισμούς για πρόσφυγες μαθητές
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Inclusive education and innovative practices: School without exclusions for refugee students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Κοντογιάννη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εκπαιδευτική πολιτική για την ένταξη των προσφύγων μαθητών, που εφαρμόστηκε από το 2016 στην Ελλάδα, δεν έφερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Ειδικότερα την περίοδο της πανδημίας Covid-19, η πρόσβαση των προσφυγόπουλων στην εκπαιδευτική διαδικασία ήταν ανεπαρκής και η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης δεν ήταν ισότιμη με των άλλων μαθητών, γεγονός που συνέτεινε στον αποκλεισμό τους, αλλά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers’ perceptions of using games in teaching Greek as a second language to refugee students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
03-09-2022 [2022-09-03]
Τζικούλη, Μαριάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The present research is an attempt to shed more light into Game-based learning in correlation to the formal refugee education in Greece. As refugee education in Greece after the refugee crisis is still evolving, this study focuses in two axis. First, the research aims to explore Greek teachers’ perception in regard to using games, either digital or not, in their teaching procedures in the context...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intercultural education for refugees in Thessaloniki: The challenge of cultural inclusion and the role of public and non-profit organizations [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Βογιατζή, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αφορά στο ζήτημα της εκπαίδευσης του προσφυγικού πληθυσμού στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας τη δράση και το έργο φορέων και οργανισμών δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου από την περιοχή της Θεσσαλονίκης. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αναλύει την έννοια της διαπολιτιστικής εκπαίδευσης, που αποτελεί τη βάση κάθε προσπάθειας για την παροχή εκπαίδευσης στους πρόσφυγες. Η διαπολιτιστική εκπαί...
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Μουργελά, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2021 σε 109 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν σε μαθητές προσφυγικής προέλευσης. Ο στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθεί ο ρόλος των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία γλωσσικά και πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών όπως είναι οι πρόσφυγες, σχετικά με τις θεσμικές διαστάσεις της σχολικής πράξης (ενσωμάτωσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Refugee students’ integration to the educational environment of Secondary Education in the region of Drama. An investigation of teachers’ points of view» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Πασχαλίδου, Αντωνία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη διεξαγωγή ημι-δομημένων συνεντεύξεων και αναλύει τις απόψεις 23 εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Δράμας για την επίτευξη της ένταξης των προσφύγων μαθητών καθώς και το ρόλο των ιδίων και των γονέων των μαθητών στην ένταξή τους. Ως κριτήριο της ένταξης τίθεται η αλληλεπίδραση των προσφύγων μαθητών με τα άτομα του σχολικού περιβάλλοντο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Refugee Education Coordinators: their role in the Greek educational context as mediators among refugee camps, the school and the educational authorities [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-07-2020 [2020-07-26]
Τσιούπης, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): In Greece, the program for the integration of school-aged refugee children in public education has been implemented since 2016. An innovation established by the Greek Ministry of Education to facilitate refugee children’s access to public school was the institution of the Refugee Education Coordinator (REC). The main aim of the study is to explore how the institution of REC has worked as a facilit...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intercultural education and social inclusion of adult immigrants and refugees. Perceptions of immigrant and refugee trainers from the region of Thessaly [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΦΛΩΡΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η νέα διαμορφωθείσα κοινωνική πραγματικότητα έπειτα από την ανασύσταση των κοινωνικών δεδομένων της κάθε χώρας από τις μετακινήσεις ή τη διέλευση μεταναστών και προσφύγων έχει αναδείξει έναν αριθμό νέων αναγκών. Στο πλαίσιο της υποδοχής και της εγκατάστασης μεταναστών και προσφύγων σε διάφορες χώρες κρίνεται απαραίτητη η ανάληψη δράσεων για την παροχή κατάλληλης εκπαίδευσης με στόχο την πολιτισμικ...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΜΗΤΣΑΚΗ, ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Από το καλοκαίρι του 2015 η Ελλάδα αντιμετωπίζει το φαινόμενο της άφιξης στο έδαφός της μεγάλου αριθμού προσφύγων από τη Μέση Ανατολή, οι οποίοι, ξεριζωμένοι από την πατρίδα τους λόγω πολέμων και διώξεων, ευελπιστούν για μια νέα αρχή και ένα καλύτερο μέλλον στις χώρες της Ευρώπης. Από την πρώτη κιόλας στιγμή, αλλά ιδιαίτερα μετά το κλείσιμο των συνόρων, τη συμφωνία Ευρωπαϊκής Ένωσης – Τουρκίας τον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Issues of education and integration of refugee and asylum seekers children in Greek schools: Content analysis of the printed press of Thessaloniki prefecture (September 2016 - November 2016) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Ζάρα, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η μελέτη της ένταξης και εκπαίδευσης προσφύγων μαθητών/τριών στα ελληνικά σχολεία. Στόχος είναι η ανάδειξη των θεμάτων που αφορούν το συγκεκριμένο θέμα, όπως αυτά αποτυπώνονται στον έντυπο Τύπο του νομού Θεσσαλονίκης κατά την περίοδο Σεπτέμβριος έως Νοέμβριος 2016. Το ερευνητικό ερώτημα της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι «Ποια είναι τα κυριότερα...