Κριτήρια αναζήτησης: Ποιότητα υπηρεσιών
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ποιότητα υπηρεσιών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “Factors that contribute to the satisfaction of the beneficiaries of the services provided by the Centers for the Prevention of Addictions and the Promotion of Psychosocial Health” [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-5-2025 Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΑ ΖΟΡΜΠΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός:Πρωτεύων στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εκτίμηση του βαθμού ικανοποίησης των ωφελούμενων από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας «Καλλίπολις». Δευτερεύων στόχος είναι η διερεύνηση της συσχέτισης του βαθμού ικανοποίησης με τα κοινωνικοδημογραφικά και άλλα χαρακτηριστικά των ωφελούμενων.Μ...
Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: ΤΖΩΤΖΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, ο τραπεζικός κλάδος αντιμετωπίζει την πρόκληση να διευκολύνει τη μεταφορά των συναλλαγών του σε νέα εναλλακτικά, υποβοηθούμενα από τεχνολογία, κανάλια διανομής τραπεζικών υπηρεσιών . Σκοπός της παρούσας εργασίας θα είναι η διερεύνηση του κατά πόσο οι διαστάσεις ποιότητας της ηλεκτρονικής τραπεζικής όπως αυτές αξιολογούνται απο το μοντέλο SERVQUAL (Αποδοτικότητα, Αξιοπιστία, Ασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Investigating Army Stores Customer Satisfaction. Application on the Army Store of Rhodes» [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Γκόβαρης, Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή κάθε επιχείρηση προκειμένου να επιβιώσει οικονομικά, αλλά και για να αυξήσει την συμμετοχή της στην αγοραστική «πίτα» ή στην καλύτερη περίπτωση να διατηρήσει την ήδη υπάρχουσα πρέπει να έχει σαν σκοπό την ικανοποίηση των πελατών – καταναλωτών της, η οποία αποτελεί και το σημαντικότερο στοιχείο, αφού οι πελάτες αποτελούν την πνοή μιας επιχείρησης. Η μέτρηση της ικανοποίησης του π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Labour conflicts, withdrawals, service quality. Case study on Greek seasonal hotels. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Σωτηρίου, Άγγελος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Λόγω των αρνητικών επιπτώσεων των αποχωρήσεων, η ικανότητα διατήρησης εποχιακών υπαλλήλων υψηλής ποιότητας είναι σημαντική για τα εποχιακά ξενοδοχεία. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί κατά πόσο υπάρχει επίδραση της συχνότητας εμφάνισης εργασιακών συγκρούσεων και του τρόπου διαχείρισης αυτών στις αποχωρήσεις και ποια είναι η επίδραση των αποχωρήσεων στην ποιότητα των παρεχόμενων υπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Analysis of critical quality factors for the study and design of the Instrument Landing System (ILS) [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-09-2020 [2020-09-13] Συγγραφέας: Καρφής, Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως βασικό στόχο την διερεύνηση των δεικτών ποιότητας για το Σύστημα Ενόργανης Προσγείωσης (ILS), το οποίο αποτελεί απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή προσγείωση των αεροσκαφών στον αερολιμένα «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. Κύριος σκοπός της παρούσας ερευνητικής προσπάθειας είναι η εξέταση των δεικτών ποιότητας για το Σύστημα Ενόργανης Προσγείωσης (ILS), το οποίο απο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic management processes for the business development of entertainment halls in Greece. The importance of service quality [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2020 [2020-09-05] Συγγραφέας: Μάλφας, Άγγελος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The last decades we have seen significant changes in the world of business. The availability of information, the speed of communication and the technological progress had as a result the competition to grow and to be one of the most important issues for the companies today. The competition is intense even at local level. Therefore, companies which manage entertainment halls which we can say that t...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Sharing economy accommodation : the case of Airbnb in Rhodes island, Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Μαχαιράκης Ιωάννης, Maherakis Ioannis Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η έρευνα αυτή, αναλύει το φαινόμενο της διαμονής σε πλατφόρμες οικονομίας διαμοιρασμού στη Ρόδο, έναν από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της Μεσογείου. Εστιάζει συγκεκριμένα στην πλατφόρμα της Airbnb, που είναι η περισσότερο διαδεδομένη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα peer to peer φιλοξενίας και στο επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών όπως το αντιλαμβάνονται οι επισκέπτες. Προκει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Application of statistical tools for service quality control in a tax office [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-09-2017 [2017-09-16] Συγγραφέας: Καμπέρης, Βασίλειος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες η συνεχής ανάπτυξη του τομέα υπηρεσιών «αναγκάζει» επιχειρήσεις και οργανισμούς να εστιάσουν στον πελάτη. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία διοίκησης και προσέγγισης της ποιότητας μπορεί να είναι καθοριστικής σημασίας για την επιβίωση ενός οργανισμού και την ανάδειξη του στο ανταγωνιστικό πλαίσιο της αγοράς. Επιπλέον ήδη από την δεκαετία του 1990 η ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρε...
Ημερομηνία: 10-09-2017 [2017-09-10] Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΡΕΒΕΚΚΑ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας αποτελεί η έρευνα και αξιολόγηση της ικανοποίησης των επιβατών του Μετρό από τη χρήση του. Πιο συγκεκριμένα γίνεται έρευνα για την εκτίμηση της αντιληπτής ποιότητας των παρεχόμενων από το Μετρό υπηρεσιών. Στο πλαίσιο της εργασίας αυτής πραγματοποιήθηκε έρευνα ικανοποίησης επιβατών του Μετρό Αθηνών. Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της ικαν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: East Macedonia and Thrace hotels service quality as a factor of gaining loyal and satisfied customers [Αγγλική] Ημερομηνία: 9-2016 [2016-9] Συγγραφέας: ΓΚΟΥΛΙΩΤΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η ζήτηση για ξενοδοχειακές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στην Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης ενισχύθηκε σημαντικά ακολουθώντας την αντίστοιχη αυξητική πορεία των εισερχόμενων τουριστικών ροών από τις αναπτυσσόμενες γειτονικές χώρες της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας και της Τουρκίας. Με τον εσωτερικό τουρισμό να παραμένει σε υφεσιακή πορεία, οι προσδοκίες των ξενοδοχειακών επιχει...