Κριτήρια αναζήτησης: Μαθητές
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μαθητές Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Secondary education teachers’ perceptions of the Regional Directorate of Education of Western Greece for their readiness to manage the cultural diversity in their classrooms [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Σκιαδαρέση, Μαριάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια είναι γεγονός ότι οι σχολικές τάξεις λόγω των μεταβαλλόμενων κοινωνικοοικονομικών συνθηκών και των μετακινήσεων των πληθυσμών χαρακτηρίζονται όλο και περισσότερο από πολιτισμική ανομοιογένεια με αποτέλεσμα να δοκιμάζεται η ετοιμότητα του σύγχρονου εκπαιδευτικού να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των νέων συνθηκών διδασκαλίας. Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τις αν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of High School students' attitudes and behaviors in the area of Attica in relation to coronavirus [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μαύρου, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακήρυξε την COVID-19 πανδημία στις 11 Μαρτίου 2020, όταν σε παγκόσμιο επίπεδο τα κρούσματα ανέρχονταν σε 125000 και οι θάνατοι σε 5000. Καθώς αυξήθηκαν με ραγδαίο ρυθμό και ελλείψει αποτελεσματικής θεραπείας ή εμβολίου, το σύνολο της ανθρωπότητας βρέθηκε αντιμέτωπο με πρωτόγνωρα για τις πρόσφατες γενιές μέτρα προσαρμογής στην νέα πραγματικότητα, όπως οι κοινωνικές ...
Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μαγκανά, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα Μουσεία σήμερα έχουν διαφοροποιήσει το ρόλο τους από το παραδοσιακό μοντέλο της απλής παρουσίασης εκθεμάτων. Έχουν αποκτήσει τη δύναμη να ψυχαγωγούν, να διδάσκουν και να διαφωτίζουν τον κόσμο. Σε αυτές τις νέες προκλήσεις καλούνται να ανταποκριθούν εξίσου τα Πανεπιστημιακά Μουσεία ακολουθώντας τις απαιτήσεις της κοινωνίας υπό το πρίσμα των ιδιαιτεροτήτων τους. Τα δείγματα και οι συλλογές τους π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE ROLE OF SECONDARY SCHOOL TEACHERS IN THE IDENTIFICATION AND MANAGEMENT OF PUPILS' MENTAL HEALTH PROBLEMS [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΡΟΥΤΣΗΣ, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση των στάσεων, γνώσεων, αντιλήψεων, της ετοιμότητας και της πρόθεσης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αναγνώριση και παραπομπή μαθητών με προβλήματα ψυχικής υγείας. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Πρόκειται για μια αναλυτική συγχρονική μελέτη. Στη μελέτη συμμετείχαν 182 εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Δράμας. Για τη συλλογή...
Ημερομηνία: 8-2004 [2004] Συγγραφέας: ΠούταςΣ Στέφανος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αυτή αναλύονται 24 κείµενα µαθητών που φοιτούν στη Β΄ τάξη του Ενιαίου Λυκείου µιας επαρχιακής κωµόπολης στην Κεντρική Ελλάδα. Στα κείµενα αυτά παρουσιάζονται οι αντιλήψεις των µαθητών για το ηλεκτρικό ρεύµα σε ένα απλό ηλεκτρικό κύκλωµα. Το πλαίσιο ανάλυσης των κειµένων περιλαµβάνει τους εξής δύο άξονες: Α) την Λεξικογραµµατική ανάλυση, η οποία αναφέρεται στην Τυπικότητα του γλωσσικο...
Ημερομηνία: 5-2004 [2004] Συγγραφέας: Αγγελακοπούλου Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία διεξάχθηκε στο πλαίσιο µιας έρευνας σχετικά µε το θέµα: "Αναγνώριση των γλωσσικών και επικοινωνιακών αναγκών για τους υποψηφίους που στοχεύουν στην επιτυχία των εξετάσεων για την είσοδο τους στο τµήµα της γαλλικής φιλολογίας". Το κύριο µέρος της έρευνάς µου, θα είναι εστιασµένο γύρω από ένα πεδίο παρατηρήσεων σχετικό µε τα θέµατα των εξετάσεων και των επίσηµων προγραµµάτων (ΦΕΚ 78 κ...
Ημερομηνία: 9-2003 [2003] Συγγραφέας: Γεωργία Γιαννακοπούλου Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): rs. ΠΕΡΙΛΗΨΗ Στόχος αυτής της διατριβής είναι να ερευνηθεί η αποτελεσματικότητα της ‘ανατροφοδότησης των συμμαθητών’ (peer feedback) στο γραπτό λόγο παιδιών που μαθαίνουν την Αγγλική ως ξένη γλώσσα, εστιάζοντας σε τρεις τομείς: γλωσσικό, γνωστικό και συναισθηματικό. Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε σε μια τάξη Αγγλικών ενός Ελληνικού ιδιωτικού δημοτικού σχολείου στην Αθήνα και σε αυτή συμμετείχαν 20 μαθ...