Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Lifelong learning
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Does Foreign Language Learning Lead to Advanced Cognitive and Social-Health Levels for Late Bilinguals?: The Effects of Foreign Language Learning on Adult Learners [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Θωμαΐδου, Στυλιανή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This study intended to investigate the effects of foreign language learning on older adult learners (50+) late bilinguals, in terms of their cognitive skills and their self-perceived social wellbeing. For this purpose, ten older adults, native speakers of Greek, were recruited and divided into two equal groups of five, one receiving L2 English instruction and one not attending an L2 course. The le...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital literacy of the cultural organizations’ staff in view of contemporary technological challenges: mapping and evaluation of the practical orientation of relevant educational programs. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Σουβλάκης, Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση έχει επιφέρει σημαντικούς μετασχηματισμούς σε όλες τις πτυχές του σύγχρονου πολιτισμού, διαμορφώνοντας νέα δεδομένα, υποδομές και δυνατότητες και προϋποθέτοντας διευρυμένες δεξιότητες για την ανάπτυξη και ευημερία του «Homo virtualis» του 21ου αιώνα. Στον πολιτιστικό κλάδο και ειδικότερα στα μουσεία, οι ψηφιακές τεχνολογίες συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της λειτουρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Connectivism in teacher education: The web as a means of connecting with colleagues towards professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Σταματίου, Παγώνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, the Internet is part of the daily lives of people, altering the way they think, communicate and learn. In this fast-paced digital age, teachers are challenged to constantly develop as professionals so as to cater to the ever-changing needs of their students. Addressing the educational needs of the current era, the theory of Connectivism suggests that knowledge can be produced within digi...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ELF Teachers' Education: A survey exploring the transformative potential of a distance learning postgraduate program in TESOL [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation falls within the field of Teacher Education (TE) in ELT, and more specifically, within the field of Teachers’ Continuous Professional Development (CPD). Its main aim is to explore the transformative potential of the distance learning (DL) postgraduate course in TESOL, offered by the Hellenic Open University (HOU), on Greek EFL teachers coming from different teaching contex...
Ημερομηνία:
20-09-2018 [2018-09-20]
Κωνσταντινάκης, Δαυίδ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η βελτίωση των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών αποτελεί μείζον ζήτημα όχι μόνο σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κομβικός ρόλος τους στην ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών, και γενικότερα στην κοινωνία και την οικονομία μακροπρόθεσμα, έχει αναγνωριστεί και γι’ αυτό γίνονται ενέργειες, αφενός για τον προσδιορισμό των αναγκών τους και την ανάλογη κάλυψή τους, αφετέρου γι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Historical Review of the Institution of the Centers of Life Long Learning for the Environment and Sustainability (CLLES): Incentives and Obstacles in Adult (Educators’) Participation in the Training Courses Organized by CLLES [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Βισβάρδης, Αναστάσιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο σχεδιασμός και η προσφορά του θεσμού των Κέντρων Διά Βίου Μάθησης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΔΒΜΠΑ) βρίσκεται στο επίκεντρο της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας. Επιδιώκεται ιστορική αναδρομή στο θεσμό των ΚΔΒΜΠΑ ή αλλιώς των κέντρων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (ΚΠΕ) μέσω της προσφοράς τους στην περιβαλλοντική εκπαίδευση. Αναζητείται το προ 25ετίας θεσμικό πλαίσιο, πάνω στο οποίο στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Motivations, obstacles and conceptions of secondary school teachers in Prefecture of Ilia for their participation in training programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Στασινός, Μηνάς
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ανέκαθεν αποτελούσε προτεραιότητα για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Στη σημερινή εποχή που τα χαρακτηριστικά της διαμορφώνονται από την παγκοσμιοποίηση, την κοινωνία της πληροφορίας και του επιστημονικού και τεχνολογικού πολιτισμού, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών συνδέεται κυρίως με την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Multimedia educational software development for the developing and evaluation of e-commerce services [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΟΥΤΟΒΑ, ΘΕΟΠΙΣΤΗ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο όρος «δια βίου μάθηση» χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη διαδικασία της εκπαίδευσης, ως μια μακροχρόνια διαδικασία που ξεκινάει από τη γέννηση του ανθρώπου και συνεχίζει σε όλη τη διάρκεια της ζωής του. Η ανάγκη για εξειδίκευση και απόκτηση συνεχώς νέων δεξιοτήτων και προσόντων, ώθησε τους ανθρώπους να επιμορφώνονται και πέραν της τυπικής μάθησης, στα πλαίσια της άτυπης μάθησης. Η ηλεκτρονική...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
RESEARCH ON THE OPINIONS OF TRAINEES IN SECOND CHANCE SCHOOLS OF THE REGION OF ATTICA REGARDING THE ROLE OF THE CONSULTANT PSYCHOLOGIST [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η λειτουργία των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) συνδέεται με την ευρύτερη πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εξάλειψη του κοινωνικού αποκλεισμού των πολιτών που για διάφορους λόγους είχαν εγκαταλείψει πρόωρα το σχολείο. Τα Σ.Δ.Ε. έχουν ως βασικό σκοπό να βοηθήσουν τους πολίτες να αναπτύσσουν την ικανότητα να “μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν”, επιτρέποντάς τους να προσαρμόζονται στις συνεχόμεν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Adult education difficulties in the implementation of participatory educational techniques in educational practice. The case of the lifelong learning centers in the prefectures of Rethimno. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
Μάλλιου, Ελεονώρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνώνται οι δυσκολίες των εκπαιδευτών των Κέντρων διά βίου μάθησης στην εφαρμογή των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στο εκπαιδευτικό τους έργο. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε, ότι στο σύνολο τους οι εκπαιδευτές χρησιμοποιούν τις συμμετοχικές τεχνικές και κατανοούν τα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν από τη συμμετοχική μάθηση στους ενήλικες εκπαιδευομέ...