Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μαζική κουλτούρα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The geographical variety of Kefalonia and Ithaca in literature and mass culture - educational extensions [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-2-2023
ΑΡΙΣΤΕΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να περιγράψει και να παρουσιάσει το ιδίωμα της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης. Μελετήθηκε η γεωγραφική γλωσσική ποικιλία των δύο νησιών και ύστερα πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σχετικά με την αξία και τη σημασία του ιδιώματος στην εκπαίδευση. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε σε βάθος η μελέτη του ιδιώματος στο πεδίο της λογοτεχνίας αλλά και στα μέσα μαζικής κουλτούρας. Παρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Linguistic errors in mass culture texts: the case of comic language [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2022 [2022-07-31]
Καλαμπάκα, Φωτεινή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την έννοια του γλωσσικού λάθους, που αξιοποιείται στα
Κείμενα Μαζικής Κουλτούρας (ΚΜΚ) με σκοπό να κατασκευαστούν κοινωνικές
ταυτότητες και να δημιουργηθεί χιούμορ. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο τρόπος με τον
οποίο αναπαρίστανται οι κοινωνικές γλωσσικές ποικιλίες σε τηλεοπτικές σειρές και
ειδικότερα στη σειρά «Το καφέ της Χαράς», εστιάζοντας στην ομιλία του Φατσέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of the Cretan dialect in current TV series: planning a didactic action through the model of multiliteracies for the first class of High School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2022 [2022-07-30]
Αγγελίδη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία θέτει πολλούς και διαφορετικούς στόχους οι οποίοι σχετίζονται με την ανάδειξη της γλωσσικής ποικιλότητας που εντοπίζεται κυρίως στη μαζική κουλτούρα , το σχολιασμό της εμφάνισης και χρήσης της, αλλά και την αξιοποίησή της από το σύγχρονο σχολείο. Πιο αναλυτικά, η εργασία εστιάζει στη χρήση γεωγραφικών ποικιλιών και συγκεκριμένα της κρητικής διαλέκτου, η οποία φαίνεται να έχει την...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Gender identities in TV advertisements. Critical analysis and didactic utilization in primary school students. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2021 [2021-07-30]
Σιούλα, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Στην εργασία αυτή μελετώ τον τρόπο με τον οποίο αναπαρίστανται τα έμφυλα
στερεότυπα μέσα σε κείμενα μαζικής κουλτούρας και επιχειρώ να αναδείξω τις ιδεολογίες
υποβόσκουσες ή μη, που αναπαράγονται σε αυτά. Στο πλαίσιο αυτό επιχειρώ τον
σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση δεδομένων προερχομένων από τα ΜΜΕ, τα
οποία στόχο έχουν να προωθήσουν την κριτική ικανότητα των μαθητών/τριώ...
Το χιούμορ ως εργαλείο στη διδασκαλία της γεωγραφικής ποικιλότητας: Μια θεωρητική διδακτική πρόταση
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Humor as a teaching tool in regional variety of language: a theoretical teaching proposal [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2021 [2021-07-30]
Αποστολίδη, Στεργιανή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Το παρόν πόνημα πρόκειται για μια βιβλιογραφική επισκόπηση των εννοιών της γεωγραφικής ποικιλότητας, των γλωσσικών στάσεων, του χιούμορ, της μαζικής κουλτούρας και του κριτικού γραμματισμού με σκοπό την κριτική τους αναθεώρηση, ώστε να προκύψουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη μιας θεωρητικής διδακτικής πρότασης που θα αξιοποιεί το χιούμορ στην κριτική διδασκαλία του διαλεκτικού λόγου....
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Ντούλου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία θα συζητηθεί η αναπαράσταση της γλωσσικής κοινωνικής ποικιλότητας στα κείμενα μαζικής κουλτούρας και η διδακτική της εφαρμογή για την ανάπτυξη κριτικού γραμματισμού σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.. Πιο συγκεκριμένα, διερευνάται και αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο οι κοινωνικές γλωσσικές ποικιλίες αναπαρίστανται σε τηλεοπτικές σειρές και ειδικότερα στη σειρά «Οι Μεν και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Sociolinguistic representations of gender stereotypes in the comedy series "The Hara’s Cafe". Comparative analysis of the two periods and their didactic use in the context of critical literacy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Αντωνοπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, κοινωνιογλωσσολογικές έρευνες έχουν δείξει ότι η κυριαρχία των
κειμένων μαζικής κουλτούρας στην καθημερινότητα των μαθητών/τριών οδήγησε στην
ανάγκη να ενταχθούν σταδιακά σε πολλά σχολικά προγράμματα ως αντικείμενο
διδασκαλίας, διότι συνδέουν την εξωσχολική εμπειρία με τη σχολική πρακτική. Οι
μαθητές/τριες, στο πλαίσιο μιας πιο σύγχρονης γλωσσοδιδακτικής προσέγγισης, του
...
Ημερομηνία:
14-03-2020 [2020-03-14]
Κουρκούδιαλου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη αντιπαρατίθενται κείμενα χιουμοριστικού περιεχομένου που ανήκουν σε τέσσερα τηλεοπτικά είδη. Εντοπίζονται οι διαφορές και οι ομοιότητές τους ως προς τον τρόπο που αναπαριστούν την ποικιλία των Κρητικών αλλά και ως προς την ιδεολογία και τα κοινωνιογλωσσικά μηνύματα που περιέχουν για αυτήν και τους ομιλητές της. Στο πρώτο κεφάλαιο βρίσκεται το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο στηρίζε...
Ημερομηνία:
15-02-2020 [2020-02-15]
Σεκερτζή, Μεταξία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια υπογραμμίζεται ολοένα και περισσότερο η ανάγκη εμπλουτισμού της
γλωσσικής διδασκαλίας με προσεγγίσεις που κινούνται στην «παιδαγωγική φιλοσοφία»
του κριτικού γραμματισμού. Βασική επιδίωξη των κριτικών αυτών προσεγγίσεων είναι η
ανάπτυξη της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης (critical language awareness) των
μαθητών/τριών και παράλληλα ο εντοπισμός σημείων διεπαφής μεταξύ των ενδ...