Βρέθηκαν 82 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 3.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tourism
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital nomads and their contribution to sustainable tourism development in Crete [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2024
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΑΜΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί το φαινόμενο του ψηφιακού νομαδισμού στην Περιφέρεια Κρήτης, η υφιστάμενη έκταση και ένταση του φαινομένου, καθώς και οι δυνατότητες περαιτέρω ενίσχυσής του, προκειμένου να αποτελέσει έναν επιπρόσθετο μηχανισμό επίτευξης της αειφόρου ανάπτυξης. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει επιχειρηθεί μία εμπειρική μελέτη, με τη χρήση δομημένων συνεντεύξεων,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Development of a Regenerative Tourism Marketing Campaign for Kos Island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-9-2024
ΕΥΡΥΚΛΕΙΑ ΛΙΟΝΤΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι μια ισχυρή δύναμη στην παγκόσμια οικονομία, συμβάλλοντας σημαντικά στη δημιουργία θέσεων εργασίας, την οικονομική ανάπτυξη και τη διεθνή κατανόηση. Ωστόσο, το παραδοσιακό τουριστικό μοντέλο, που χαρακτηρίζεται από μαζικά ταξίδια και την εστίασή του στη μεγιστοποίηση του αριθμού των επισκεπτών και των κερδών, έχει οδηγήσει σε μια σειρά αρνητικών επιπτώσεων τόσο στο περιβάλλον όσο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation on whether travel bloggers/influencers are a means of influencing people's choice of a holiday travel destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-9-2023
ΜΑΡΙΝΑ ΚΕΛΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι μέρος του μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Το θέμα διερεύνησης είναι το κατά πόσο οι travel bloggers/influencers αποτελούν μέσο επηρεασμού των ανθρώπων ως προς την επιλογή ενός ταξιδιωτικού προορισμού για διακοπές.Είναι μεγάλη η δημοτικότητα αυτών των ανθρώπων κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Accessible Cultural Tourism for People with Disabilities and Generally for People with Vulnerabilites. Case Study: Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2023
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΕΛΛΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο πολιτιστικός τουρισμός προσφέρει ένα συναρπαστικό ταξίδι στην καρδιά της κληρονομιάς ενός προορισμού. Επιτρέπει στους ταξιδιώτες να βυθιστούν σε διάφορες παραδόσεις, τέχνη, κουζίνα και ιστορία. Η εξερεύνηση αρχαίων ερειπίων, η επίσκεψη σε μουσεία, η παρακολούθηση φεστιβάλ και η αλληλεπίδραση με τους ντόπιους παρέχουν εμπλουτισμένες εμπειρίες που εμβαθύνουν την κατανόηση και την εκτίμηση των διαφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Οικονομοτεχνική μελέτη για την ίδρυση νέας ξενοδοχειακής μονάδας στην Ελλάδα υπό το πρίσμα του Νέου Αναπτυξιακού Νόμου [Ελληνική]
Ημερομηνία:
09-09-2023
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is to write a case study of an investment project concerning the establishment and operation of a 4-star hotel unit in the region of Western Greece. More specifically, it is an investment with a total value of €1,607,430.87 that will take place in the Municipality of Aktio-Vonitsa in the regional unit of Aetolia- Acarnania. According to the scenario, the investment...
Η επίδραση της πανδημίας Covid-19 στη συμπεριφορά του τουρίστα. Η περίπτωση του Νομού Θεσσαλονίκης
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of Covid-19 pandemic on tourist behavior. The case of the Prefecture of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
9-11-2022
Κορσαββίδου, Χαρά
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Είναι ευρέως αποδεκτό, ότι η εξάπλωση της πανδημίας και η λήψη μέτρων για τον περιορισμό της, έχει προκαλέσει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις σε πολλούς τομείς της οικονομίας. Η τουριστική βιομηχανία, είναι αυτή που φάνηκε να μην μπορεί να αντιδράσει σε αυτή τη συνθήκη, με αποτέλεσμα να μειωθεί κατακόρυφα η προσφορά αλλά και η ζήτηση λόγω των περιορισμών που επιβλήθηκαν (π.χ. κλείσιμο συνόρων των ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of the Covid - 19 pandemic on cultural event tourism: Τhe case of the Rethymno Carnival [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Παπαδάκης, Μιχάλης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί ένα από τους σημαντικότερους πυλώνες για τους προορισμούς στους οποίους απευθύνεται με πολλαπλά οφέλη τόσο σε οικονομικό- κοινωνικό και πολιτιστικό επίπεδο όσο και στην ίδια την χώρα με την προβολή και αναγνώριση της σε παγκόσμιο επίπεδο. Με την εμφάνιση της COVID-19 όμως, οι τουριστικές τάσεις άλλαξαν και το τουριστικό προιόν ήταν ευάλωτο στις αλλαγές αυτές. Οι ενναλακτικές μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
How Internet of Things technologies can help shape the cultural Industry through the development of a location-based platform: Case Study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2022 [2022-09-09]
Kalampokis, Konstantinos
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This Case study will examine, how the use of state-of-the-art technologies such as Internet of Things, smart devices and other modern tools and systems can help disrupt and revitalize how visits occur and conducted in areas of cultural interest.
The development of an easy-to-use interactive platform that will allow tours by providing personalized real-time information based on the location of the...
Ημερομηνία:
05-06-2022 [2022-06-05]
Iωαννίδου, Κατερίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο Ελληνικός τουρισμός αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους και ταχύτερα αναπτυσσόμενους οικονομικούς τομείς που συμβάλλει στην πρόοδο και την οικονομική ευημερία της Ελλάδας. Η διασπορά των τουριστικών προορισμών ανά την χώρα και η ποικίλη προσφορά εναλλακτικών μορφών τουρισμού συνεισφέρει στην διαμόρφωση του εισοδήματος των τοπικών κοινωνιών. Ένας από τους πιο ταχέως αναπτυσσόμενους τομείς είναι ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The regional unit of Drama as a tourist destination. Measurement and evaluation of the information and satisfaction of the visitors [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-05-2022 [2022-05-22]
Τσεϊνέ, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η προκείμενη διπλωματική εργασία έχει ως βασικό στόχο να παρουσιάσει την σπουδαιότητα της συλλογής των δεδομένων στην διεξαγωγή της έρευνας. Μέσω του θέματος παρουσιάζουμε τις μεθόδους συλλογής δεδομένων, αναλύουμε την τεχνική του ερωτηματολογίου και προβάλουμε τις τουριστικές δραστηριότητες που προσφέρει η περιφερειακή ενότητα της Δράμας. Επίσης, γίνεται χρήση του στατιστικού πακέτου Minitab, όπο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Sustainable tourism development and Social Welfare in Rhodes Island: Τrends and prospects [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Ηλιάδης, Σταύρος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τη βιωσιμότητα της τουριστικής ανάπτυξης στο νησί της Ρόδου μέσω της αποδοχής της από την τοπική κοινωνία. Αρχικά γίνεται βιβλιογραφική επισκόπηση ώστε να αποσαφηνισθούν οι έννοιες της βιωσιμότητας, της τουριστικής βιώσιμης ανάπτυξης, της τοπικής κοινωνίας αλλά και των παραμέτρων της ευημερίας. Στη συνέχεια ακολουθεί μια SWOT ανάλυση όπου αποτυπώνονται η πλεονεκτική θέση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of Social Media in the promotion of the tourism product [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΚΛΑΔΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΥΣΕΒΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές επιλογές των δυνητικών τουριστών λαμβάνοντας υπόψη την επιρροή που δέχονται οι χρήστες τους από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Για την διεκπεραίωση του σκοπού αυτού χρησιμοποιήθηκε τόσο πρωτογενής όσο και δευτερογενής ανάλυση. Επίσης, γίνεται διάκριση της εργασίας σε θεωρητικό και ερευν...
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Κουρή, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Οι θεωρίες σχετικά με τη διαχείριση προορισμών, την ηγεσία προορισμού
και τη διακυβέρνηση προορισμού έχουν συμβάλει αξιοσημείωτα στην πρόοδο της
τουριστικής έρευνας. Ωστόσο, η τρέχουσα παγκόσμια δυναμική όσον αφορά την
περίπτωση των Millennials απαιτεί αναθεώρηση των παραδοσιακών μεθόδων και
μέσων ανάπτυξης προορισμών.
Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των απόψε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of human resources training in the sustainable development of tourism. Case study of the Hotel "Grecotel Olympia Resort" in Kyllini Ilias [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Κακούρη, Αθανασία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες της Ελλάδας. Λειτουργεί ως καταλύτης για την περιφερειακή ανάπτυξη και δημιουργεί επιπλέον απασχόληση. Ο αειφόρος τουρισμός αναπτύσσει δράσεις περιορίζοντας τις επιπτώσεις και βελτιώνοντας το επίπεδο της κοινωνικής και οικονομικής ευημερίας του τοπικού πληθυσμού στις αγροτικές και αστικές περιοχές προσφέροντας ευκαιρίες οι οποίες ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Alternative Tourism in Greece Institutional and Development Framework [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Καλλιαμπέτσου, Σπυριδούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί το βαρύ πυλώνα ανάπτυξης αρκετών οικονομιών σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ των οποίων και της Ελλάδας. Η χώρα ως τουριστικός προορισμός διακρίνεται για τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά του αλλά και τις δυνατότητες ανάπτυξης που διαθέτει. Ωστόσο, το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το μαζικό τουρισμό και συνεπώς με το φαινόμενο της εποχικότητα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism 2020. The new reality in Europe [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Φουρνόδαυλου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο κλάδος του τουρισμού είναι στις μέρες μας, μια από τις μεγαλύτερες οικονομικές δραστηριότητες, πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα ταξίδια και ο τουρισμός είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους ψυχαγωγίας, ενώ συνάμα είναι μια σημαντική πηγή εσόδων για πολλές χώρες. Όμως από τις αρχές του 2020, ο κόσμος παγκοσμίως αντιμετωπίζει μια άνευ προηγουμένου κατάσταση έκτακτης ανάγκης και μια κρίση στο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Wellness & Luxury Tourism: Strategic Marketing Plan for a 5 star boutique hotel in Santorini [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Χαλκιαδάκη, Μαριγιάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Κατά τις τελευταίες δεκαετίες ο τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας εξελίσσεται ταχύτατα σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Ειδικότερα στην Ελλάδα, η ανάπτυξή του βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετά πολυτελή ξενοδοχεία τα οποία προσφέρουν υπηρεσίες ευεξίας. Παρόλα αυτά όμως, αυτή η τάση η οποία βρίσκεται υπό διαμόρφωση δημιουργεί αισιοδοξία ως προς το μέλλον της συγκεκριμέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Planning and tourist Development of a Cultural Route on the Subject of the Prehistoric Settlements of Achaia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κουμπούρας, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Κατά την σημερινή συγκυρία της πολυεπίπεδης (οικονομικής, κοινωνικής, πολιτιστικής, περιβαλλοντικής και υγειονομικής) κρίσης, η ανάγκη για ένα νέο τουριστικό αναπτυξιακό σχεδιασμό με όρους αειφορίας προβάλλει επιτακτικότερη από ποτέ. Ο τουρισμός ο οποίος τις τελευταίες δεκαετίες αποτελούσε έναν από τους σπουδαιότερους κλάδους της εγχώριας οικονομίας, σήμερα βρίσκεται αντιμέτωπος τόσο με την παγκόσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism and Financing of Development Investments. The case of Amorgos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μαύρου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία μελετάει το ζήτημα του τουρισμού και της χρηματοδότησης επενδύσεων που συμβάλλουν στην ανάπτυξη, εξετάζοντας τη μελέτη της περίπτωσης της Αμοργού. Αρχικά, γίνεται βιβλιογραφική επισκόπηση που περιλαμβάνει μία αναφορά στις επενδύσεις στον τομέα του τουρισμού στη νησιωτική Ελλάδα, αναφερόμενοι στις μεθόδους ανάλυσης Pestel και S.W.O.T., σχετικά με την αποτύπωση της υφισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The tax framework of tourist accommodation in Greece and the case of AirBnb [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
ΔΡΟΣΣΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός τα τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει δυναμική ανάπτυξη και αποτελεί έναν σημαντικό τομέα που συμβάλλει στην ανάπτυξη της οικονομίας των χωρών. Η διατήρηση της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από ένα υποστηρικτικό ρυθμιστικό περιβάλλον και η φορολογία αποτελεί βασικό στοιχείο του. Σκοπός της εργασίας είναι να εξεταστεί το φορολογικό πλαίσιο των τουριστικών κατ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Blockchain Technology and its impact on hospitality industry in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2021 [2021-09-05]
ΠΑΠΑΔΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Η τεχνολογία blockchain αποτελεί αναμφισβήτητα δύναμη αλλαγής που σαρώνει πολλούς τομείς της οικονομίας. Η ραγδαία ανάπτυξη της τα τελευταία χρόνια και η ταχύτατη εξέλιξη της επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον που καταδεικνύουν και τους πόρους που επενδύουν σε αυτήν, επιχειρήσεις, κυβερνήσεις και ακαδημαϊκοί.
Η παρούσα διατριβή παρέχει μια αναλυτική περιγραφή της τεχνολογίας blockchain, του τρόπου λειτο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Tourism Marketing Plan: the case of Prefecture of Preveza [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κωλέτση, Αμαλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο Νομός Πρέβεζας παρουσιάζει διαρκή τουριστική ανάπτυξη τα τελευταία έτη με αρκετά μεγάλη αύξηση των τουριστών που την επισκέπτονται. Παρά ταύτα, υπάρχουν ακόμα αρκετά περιθώρια βελτίωσης τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην παροχή ολοκληρωμένων τουριστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο την συλλογή πληροφοριών που θα οδηγήσουν στον σχηματισμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role and the impacts of internet technology on the tourism services sector by travel agents and the development of e-travel in Greece. The example of an e-travel agency, development strategies and promotional actions in the Greek market [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Αλεκτορίδης, Ευάγγελος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη, θα παρουσιαστεί η επίδραση της τεχνολογίας του internet στον τομέα της παροχής των τουριστικών υπηρεσιών,. Μετά την παρουσίαση των ανωτέρω θεμάτων θα επιχειρηθεί η εφαρμογή των προαναφερθέντων πληροφοριών, γνώσεων και τεχνικών, για την δημιουργία ενός τουριστικού πρακτορείου το οποίο θα παρέχει τις υπηρεσίες του, μέσα από το διαδίκτυο. Μέσα από αυτήν την πορεία θα διερευνηθεί ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Sustainable practices by Greek hotels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Χατζηαθανασίου, Σάρα - Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ετυμολογία της λέξης τουρισμός αναφέρεται στη μετακίνηση των ανθρώπων. Αναλύοντας τη μας δίνει την έννοια του γυρνάω από το ένα μέρος στο άλλο. Η ιστορία του τουρισμού ξεκινάει από το 3000 π. Χ. με τις μετακινήσεις να πραγματοποιούνται για εξερευνηθούν νέα μέρη που θα καλύψουν βιοποριστικές ανάγκες και θα ενισχύσουν τις επιστημονικές αναζητήσεις. Στην αρχαία εποχή οι περιοχές με έντονη θρησκευτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Treatment of taxation in hotel business sector during Greek financial crisis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κλειτσιώτη, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διαπραγματεύεται το φλέγον ζήτημα της υπέρμετρης φορολογίας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην ελληνική επικράτεια, κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Απαρτίζεται από δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος επιχειρείται μέσω της θεωρητικής προσέγγισης, η καταγραφή και η ανάλυση των κύριων άμεσων και έμμεσων φόρων που έχουν επιβληθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for the development of Cultural Tourism in the Prefecture of Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κυριακόπουλος, Παναγιώτης-Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί παγκοσμίως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία και τον σημαντικότερο παράγοντα για την ευημερία των προορισμών, καθώς ως οικονομική δραστηριότητα είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Αυτό έχει ως συνέπεια τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των προορισμών οι οποίοι κάνουν προσπάθειες για να ξεχωρίσουν και να γίνουν ελκυστικοί μέσα από τη δημιουργία τη δικής τους διακριτής εικόνας και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE TOURISM PRODUCT IN THE REGIONAL UNIT OF TRIKALA AND ITS ENRICHMENT WITH SPECIAL ALTERNATIVE FORMS TOURISM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Σωτηριάδης, Σωτήριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Δεδομένου ότι ο τουρισμός συνιστά ένα από τους σημαντικότερους παράγοντες ανάπτυξης ενός τόπου, λήφθηκε η απόφαση να πραγματοποιηθεί η παρούσα εργασία προκειμένου να αναδειχθεί ο σημαντικός ρόλος των εναλλακτικών μορφών τουρισμού στην τουριστική προβολή ενός προορισμού. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων καθιστούν τις τεχνικές και τα εργαλεία προώθησης του τουριστικού ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of information and communication technologies in hotel selection. Consumer opinions [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Πετροπούλου, Νικολίτσα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο να διερευνήσει την επίδραση που έχουν οι νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ανάπτυξη και προώθηση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων καθώς και την επίδραση τους στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η επιλογή των ξενοδοχείων από τους καταναλωτές. Στοχεύει επίσης, να καταγράψει μέσω έρευνας τη στάση και συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα όσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for a Tourism Destination. Case Study: Prefecture of Ioannina [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μπόλωση, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): H παρούσα εργασία στοχεύει στην εξέταση της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων, την ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης και την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου Τουριστικού Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, έχει ως στόχο να προβάλει αναλυτικά τα στοιχεία που κάνουν την Π.Ε. Ιωαννίνων ξεχωριστή ως προορισμό αλλά και να εξετάσει την άποψη των επισκεπτών της σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τα δυνατά καθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Fur production in Kastoria: Opportunities for the development of a thematic tourism product [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Γρηγοριάν, Ρόζα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει να μελετήσει την ιστορία του κλάδου της γουνοποιίας στην Καστοριά και τις δυνατότητες ανάδειξης του σε ένα θεματικό τουριστικό προϊόν της πόλης.
Αναμφισβήτητα ο κλάδος της γούνας αποτελεί τομέα ανάπτυξης και ευημερίας για την πόλη της Καστοριάς διότι επί δεκαετίες συνιστά το κυριότερο κέντρο επεξεργασίας γούνας στην Ελλάδα. Ο κλάδος της γουνοποιίας ακολουθ...