Κριτήρια αναζήτησης: Critical reflection
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Critical reflection Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The transformative power of education in Second Chance Schools in prisons under the perspective of the educators of adult prisoners [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Καβάλου, Ταμάρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας είναι να να μελετήσει τις απόψεις των εκπαιδευτών/τριών ενήλικων φυλακισμένων αναφορικά με τους μετασχηματισμούς που συνεπάγεται η διάδραση μεταξύ των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται στο περιβάλλον των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας στις φυλακές (Σ.Δ.Ε.Φ.). Επιπρόσθετα, διερευνάται ο ρόλος που διαδραματίζει ο/η εκπαιδευτής/τρια ενήλικων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: From interpretive dialogue to critical reflection: Processes and applications to Literature. A didactic intervention in students of the Second Chance Adult School of Piraeus. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Μπίλλα, Πολυξένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των διαδικασιών στοχασμού στις οποίες εμπλέκονται ενήλικες εκπαιδευόμενοι μέσω του ερμηνευτικού διαλόγου. Πρόθεση είναι, αξιοποιώντας τη Λογοτεχνία, να διαπιστώσει αν ο στοχασμός αυτός είναι κριτικός, αν περιλαμβάνει αυτο-στοχαστικές διαδικασίες και αν οδηγεί σε μετασχηματισμό επί των αρχικών παραδοχών των συμμετεχόντων. Βασικός θεματικός άξονας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The function of art as a tool to transform opinions in non-formal adult education. The case of the Photographic Department of the Municipality of Zografos. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Κομνηνού, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία διερευνήθηκε ο βαθμός κριτικής συνειδητοποίησης και μετασχηματισμού παγιωμένων απόψεων, που επιτυγχάνεται με τη χρήση της τέχνης, ως εκπαιδευτικού εργαλείου, σε μια ομάδα ενηλίκων εκπαιδευομένων σε φορέα μη τυπικής εκπαίδευσης. Ως κύριοι άξονες χρησιμοποιήθηκαν οι θεωρίες των P. Freire και του J. Mezirow. Καταγράφηκαν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της χ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformative learning through the aesthetic experience: Pilot application of the method to physical education professors, in order to activate the reflection, in the context of managing the problemαtic behavior of students in the course of physical education [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Ταμπάκης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία, αφορά την αποτίμηση της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία», στο πλαίσιο της εφαρμογής της για την επιμόρφωση Καθηγητών Φυσικής Αγωγής. Η αποτίμηση του εγχειρήματος αφορά τα βιώματα των ΚΦΑ που αναδύθηκαν κατά τη διεργασία ανάπτυξης του κριτικού στοχασμού και το ενδεχόμενο μετασχηματισμού των παγιωμένων αντιλήψεων τους ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ELF Teachers' Education: A survey exploring the transformative potential of a distance learning postgraduate program in TESOL [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present dissertation falls within the field of Teacher Education (TE) in ELT, and more specifically, within the field of Teachers’ Continuous Professional Development (CPD). Its main aim is to explore the transformative potential of the distance learning (DL) postgraduate course in TESOL, offered by the Hellenic Open University (HOU), on Greek EFL teachers coming from different teaching contex...