Βρέθηκαν 14 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Branding
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Visual identity (branding) as a means of self-identification, distinction, recognition and communication of cultural organisations: The Anniversary Program "Revolution'21Reframed" presented by the National Historical Museum on the occasion of the bicentennial of the Greek war of Independence. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-5-2023
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η οικεία σήμερα έννοια του brand άρχισε να αναπτύσσεται σταδιακά στις ΗΠΑ μετά το τέλος του Β΄ΠΠ, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών. Για να προσεγγίσουν το κοινό και να εδραιωθούν στην αγορά οι κερδοσκοπικές επιχειρήσεις δημιούργησαν μια αναγνωρίσιμη εικόνα, ικανή να εντυπωθεί εύκολα στη μνήμη του. Ως έννοια προσδιορίζει επιχειρήσεις, οργανισμούς, αγαθά και, πλέον, φυσικά πρόσωπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Branding and communication platform for an ancient modern art form - the Greek Craftsmanship [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Γεωργιάδη, Ντιάνα
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η τρέχουσα εικόνα της Ελληνικής χειροτεχνίας είναι θολή. Μοιράζεται ανάμεσα σε κάθε λογής -δεξιοτεχνικές αποδόσεις και κακές απομιμήσεις- της τεράστιας πολιτιστικής μας κληρονομιάς και σε ποικίλες (από άποψη αξίας και αυθεντικότητας) εκδηλώσεις προσωπικής δημιουργικότητας πολλών τεχνουργών μας. Τώρα, που είμαστε κυριολεκτικά ένα κλικ μακριά από την παγκόσμια αγορά, αυτή η εικόνα πρέπει να γίνει ξε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors affecting the branding and exporting of olive oil. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
Matis, Georgios
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The Mediterranean Diet recognized as an Intangible Cultural Heritage of Humanity by UNESCO. The primary ingredient in this type of diet is the olive oil, and the area of the Mediterranean Sea is the major world producer and has great quality of the product.
In this dissertation, we will discuss the ways of branding and exporting olive oil to other European countries. This title Comes from the ina...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategy for the promotion of the archaeological site of the temple of Avlideia Artemis and its utilization as a lever for the development of Avlida area in Evia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2022 [2022-05-15]
Σαλεμή, Νίκη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία εξετάζει τις δυνατότητες αξιοποίησης του ναού της Αυλίδειας Αρτέμιδος ως μοχλό για την πολιτιστική, τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής της Αυλίδας Ευβοίας μέσα από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μίας οργανωμένης και ορθής επικοινωνιακής στρατηγικής, η οποία μπορεί να συντελέσει στην ανάδειξη και ανάπτυξη του αρχαιολογικού χώρου σε τοπικό, εθνικό ή ακόμα και σε δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural identity and clothing. Greek local costumes as a language of communication and as a brand. Museum object or living organism? [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΛΑΛΙΩΤΗ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το 2017 ο οίκος υψηλής ραπτικής Dior, παρουσίασε μια συλλογή που θύμιζε πολύ παραδοσιακές ενδυμασίες της κοινότητας Bihor της Ρουμανίας. Με έναυσμα το γεγονός αυτό, οι κάτοικοι της δημιούργησαν το ΒrandBihor Couture, από το οποίο μπορούν να πωλούν αυθεντικά παραδοσιακά ενδύματα σε πολύ χαμηλότερες τιμές, με τα έσοδα να πηγαίνουν σε αυτούς που τα κατασκευάζουν. Με αφορμή το ΒrandBihor Couture τέθηκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Branding, museums and cultural tourism. Case study: Archaeological museum of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Φέσσα, Άννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στις σημαντικές έννοιες brand, branding και πολιτιστικός τουρισμός. Περιγράφονται τα κύρια χαρακτηριστικά των εννοιών και παρουσιάζονται τα δεδομένα που προέρχονται από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Οι διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της σύγχρονης εποχής με τη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων και του διαδικτύου που παρέχουν πολλ...
Ημερομηνία:
17-07-2021 [2021-07-17]
Βέργη, Λαμπρινή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Μία πολυτελής μάρκα μόδας συνίσταται στον συνδυασμό των γενικών χαρακτηριστικών που την καθιστούν «πολυτελή» και των ειδικότερων γνωρισμάτων της προσωπικότητάς της και των αξιών που πρεσβεύει. Η παρούσα εργασία εξετάζει τον ρόλο του branding στον προσδιορισμό της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της προσωπικότητάς της, και εν συνεχεία τον ρόλο της διαφήμισης ως προς αυτό. Η μελέτη εμβαθύνει στον τρόπο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Hiking Routes as a Foundation for Cultural and Tourism Development and Branding: The Case of the Andros Routes and the Andros Trail Race [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Μπενά, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): O πεζοπορικός τουρισμός αποτελεί μία ειδική κατηγορία πολιτιστικού τουρισμού η οποία παρουσιάζει πολλές προοπτικές και ευκαιρίες ανάπτυξης για τον τουρισμό της Ελλάδας. Στην παρούσα διπλωματική χρησιμοποιήσαμε στοιχεία από την ελληνική και τη διεθνή βιβλιογραφία για να παρουσιάσουμε τις πρωτοβουλίες που αναπτύσσονται σε εθνικό ή περιφερειακό επίπεδο γύρω από τον πεζοπορικό τουρισμό, το ιστορικό πλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Branding of buildings with historical heritage. Case study “Manos Hadjidaki’s House” in the Old Town of Xanthi [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Βραχλιώτη, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία καταβάλλεται προσπάθεια παρουσίασης της σημασίας της πολιτιστικής κληρονομίας στη δημιουργία μιας ισχυρής Brand ταυτότητας, ώστε να καταστήσουν την ξεχωριστή παρουσία τους και να αναπτύξουν μια ιδιαίτερη σχέση με το κοινό τους. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στο κτίριο στο οποίο γεννήθηκε ο Μάνος Χατζιδάκις, στην Οικία του Μάνου Χατζιδάκι, στη γενέτειρά του, την Παλιά Πόλ...
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Τσίχλη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή:Ο τουριστικός κλάδος αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους τουριστικούς προορισμούς. Η ανάπτυξη του τουρισμού οφείλεται τόσο στην εξέλιξη και αύξηση της προσφοράς, δηλαδή στη δημιουργία νέων προορισμών, στην ανάπτυξη της τεχνολογίας, όσο και στην παγκόσμια οικονομική κρίση, που συνέβαλε στην αναζήτηση νέων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Image creation and branding of folk tradition museums. The case study of National Museum of the American Indian» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία, και ειδικότερα τα μουσεία λαϊκής παράδοσης (ΜΛΠ), ως πολιτιστικοί οργανισμοί, έχουν κληθεί να αναλάβουν πολλαπλούς και διαφορετικούς ρόλους κατά το πέρασμα των ετών. Ιδιαίτερα τον 21ο αιώνα που διανύουμε και λόγω των ποικίλλων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν, είναι αναγκαίο να αναλάβουν τον εκτεταμένο ρόλο ενός πολυσύνθετου πολιτιστικού οργανισμού. Ειδικότερα τα ΜΛΠ καλούνται να αναδείξ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
How effective advertisement and proper branding can impact the success of retail business: The case of LOUX company. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
PAPASTERGIOU, IOANNIS
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Advertising and branding are two of the most important tools for any kind of business. From very small to very large companies use advertising and branding strategies that will bring profit and growth. The main purpose of advertising is to attract prospective customers. The fundamental objectives of effective advertising are to ensure customers with highly available products. Branding is used by o...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Branding as a Marketing Tool for Hotel Development: Case Study 5 * Hotels of Attica Regional Unit. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-05-2018 [2018-05-13]
Καρβέλης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το μάρκετινγκ αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς. Η φιλοσοφία που βασίζονταν στην πώληση χωρίς να ληφθούν υπόψη οι ανάγκες των καταναλωτών έχει αντιστραφεί. Το μάρκετινγκ πλέον βασίζεται στην ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή με κερδοφόρο για την επιχείρηση τρόπο. Σύμφωνα με τον Room(1998) κατά τον 19ο αι. και συγκεκριμένα λόγω της βιομηχανικής επανάστασης τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική η α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism Marketing and Tourism Destinations. «Case study - The city of Athens». [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Ντάκα, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη διερεύνηση δυνατότητας της πόλης για ανάπτυξη τουρισμού πόλης, όπως και της άποψης που σχηματίζουν οι επισκέπτες για την Αθήνα. Η εργασία είναι δομημένη σε δύο μέρη με το πρώτο να αποτελείται από την δευτερογενή έρευνα η οποία βασίστηκε σε βιβλιογραφία ελληνική αλλά και ξενόγλωσση όπως επίσης και σε επιστημονικά άρθρα, δημοσιευμένες εκθέσει...