Κριτήρια αναζήτησης: πολιτιστική επικοινωνία
Βρέθηκαν 40 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 40 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 2.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πολιτιστική επικοινωνία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural communication and small, self-managed cultural organisations. The communication strategy of the independent cultural organization "1927 Art Space" in Athens [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2024 Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνία έχει εξελιχθεί μέσα στα χρόνια ραγδαία ως επιστημονικός κλάδος. Την ίδια στιγμή, αποτελεί ένα βασικό στοιχείο της λειτουργίας όλων των κερδοσκοπικών οργανισμών, κάτι που έχει επεκταθεί και στους μη κερδοσκοπικούς με τους πολιτισμικούς οργανισμούς να μην αποτελούν εξαίρεση από τον κανόνα. Όταν όμως γίνεται λόγος για πολιτιστική επικοινωνία, εντοπίζονται σημαντικές διαφορές ανάμεσα στι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The educational programmes' role in the communication of cultural organizations with children and young people. Case study of the educational programme “STEM & ART” of the B. & M. Theocharakis Foundation for the Fine Arts & Music. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2024 Συγγραφέας: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΧΑΛΚΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εξετάζεται η έννοια της πολιτιστικής επικοινωνίας και αναλύεται η εκπαιδευτική λειτουργία των πολιτιστικών οργανισμών ως μία εκ των βασικών λειτουργιών τους. Επιπλέον, ερευνάται ο ρόλος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην επικοινωνία των πολιτιστικών οργανισμών με το παιδικό και νεανικό κοινό και στην ενίσχυση της κουλτούρας πολιτισμού. Σκοπός της εργασίας είνα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contemporary archaeological museum as a communication tool and as a resource for sustainable development. A comparative study of the communication policy between archaeological museums of the periphery [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΡΕΜΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διαπραγματεύεται ζητήματα επικοινωνίας και αειφόρου ανάπτυξης στον πολιτιστικό τομέα, ειδικότερα, τον μουσειακό. Σκοπός της έρευνας είναι η ανάδειξη της σημασίας του σύγχρονου αρχαιολογικού μουσείου ως μοχλού επικοινωνίας, φορέα εκδημοκρατικοποίησης, ποικιλομορφίας και κοινωνικής συνοχής, θεματοφύλακα της ταυτότητας και μνήμης, φροντιστή της εθνικής ιστορίας, πολιτιστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of new technologies and the contribution of digital communication in the promotion of cultural activities: The case of the Jacobite Public Central Library - Lixouri Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΡΕΓΓΙΝΑ ΜΠΑΛΤΣΑΒΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονες οικονομικές, υγειονομικές και πολιτιστικές υφέσεις επηρεάζουν τον πολιτισμό και τους πολιτιστικούς θεσμούς. Η τεχνητή νοημοσύνη και ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για την επεξεργασία των δραστηριοτήτων τους. Η ψηφιοποίηση αλλάζει ραγδαία την πολιτιστική πολιτική. Αυτό το φαινόμενο μεταμόρφωσε την παραγωγή, διαχείριση και προώθηση πολιτιστικών αγαθών αναπτύσσοντας κα...
Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Ρίζου, Βικτώρια-Μαρίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής παγκοσμιοποίησης, η έκταση της πληροφορίας έχει παγκόσμια διάσταση. Πλέον, εκτιμάται ολοένα και περισσότερο η σπουδαιότητα της επικοινωνίας για την ορθή λειτουργία των πολιτιστικών οργανισμών. Η έρευνα στο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας προήλθε από την ανάγκη ελέγχου της αποτελεσματικότητας στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, της διαφήμισης κλπ. Η παρούσα διπλωματι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Promotion and preservation of the cultural capital of Pontian Hellenism. The case of the Museum of Pontian Hellenism [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Σταυροπούλου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία είναι οργανισμοί, οι οποίοι συντηρούν, διαχειρίζονται και προβάλουν το πολιτιστικό κεφάλαιο ενώ συμβάλουν στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης. Για να πραγματοποιηθεί η εκτέλεση των πολιτιστικών, εκπαιδευτικών και επιστημονικών τους σκοπών , θεωρείται αναγκαίο να εξασφαλιστεί η πολιτιστική τους ανάπτυξη και η οικονομική τους βιωσιμότητα. Τα μοντέλα διοικητικής ανάπτυξης των επιχει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural mediations and publication culture: The case of the periodical (The) Tram [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Παλαιού, Ματρώνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται το λογοτεχνικό περιοδικό (Το) Τραμ (Θεσσαλονίκη, 1971-1972, 1976-1979, 1987-1991, 1996), το οποίο δίνει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τις εξελίξεις στο πολιτισμικό πεδίο για μια περίοδο που ξεκινά από τη δικτατορία και φτάνει έως την Τρίτη Ελληνική Δημοκρατία. Στόχος της μελέτης είναι η παρουσίαση των συνθηκών δημιουργίας και ανάπτυξης του περιοδικού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural Heritage of Amorgos: Communication design and communication project in digital environment [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 Συγγραφέας: ΕΙΡΗΝΗ-ΜΟΣΧΑ ΓΑΒΑΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σε μια κοινωνία που συνεχώς εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, η πολιτιστική κληρονομιά καλείται να προσαρμοστεί να δεδομένα της νέας αυτής εποχής καθώς βρίσκεται στο επίκεντρο του ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι νέες τεχνολογίες έχουν δημιουργήσει τα δεδομένα μιας πλέον ψηφιακής εποχής, παρέχοντας συνεχώς νέες δυνατότητες στον τομέα του πολιτισμού. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ψη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Alternative forms of cultural actions during the pandemic phenomenon (Covid-19). Accessibility and the role of digital technology. Case Study the height activities of Greek cultural institutions. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Συρίου, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πρωτίστως επιδιώκει να εξάρει την έννοια του όρου πολιτισμός ως απαραίτητο κοινωνικό αγαθό και κατόπιν να εστιάσει στην καθαυτό λειτουργία του ως μία αστείρευτη πηγή πνοής και δημιουργίας για την εξέλιξη του ανθρώπου. Βασική προϋπόθεση για την πραγμάτωση αυτής της λειτουργίας αποτελούν οι ποικίλες μορφές πολιτιστικών δράσεων, οι οποίες με τη συμβολή των σύγχρονων μέσων της ψηφιακ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication policy and communication strategies of summer cinemas in Greece in the period 1990-2020 [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΠΑΝΤΑΖΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει να παρουσιάσει τον θεσμό των θερινών κινηματογράφων στην Ελλάδα, την περίοδο 1990-2020, τα χαρακτηριστικά τους ως χώρων πολιτιστικής επικοινωνίας καθώς επίσης και τις πολιτιστικές πολιτικές που εφαρμόστηκαν τη συγκεκριμένη περίοδο για την κινηματογραφική αίθουσα, με επίκεντρο εκείνες τις στρατηγικές που επηρέασαν τους θερινούς κινηματογράφους. Η εργασία ξεκινά με τη θ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital museums, management and communication strategies. Case study [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Χουλιάρα, Ξανθή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία είναι σημαντικοί και καθοριστικοί πυλώνες μάθησης και πολιτισμού, αρκεί να υποστηρίζονται από ανάλογη επικοινωνιακή πολιτική και στρατηγική, καθώς και νέες τεχνολογίες. Φιλοξενούν εκείνα τα στοιχεία του παρελθόντος αλλά και του παρόντος που χαρακτηρίζουν ένα έθνος και διαμορφώνουν την πολιτιστική του ταυτότητα. Σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο υπάρχουν πολλές αξιόλογες πρακ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Cultural Institutions in Local Government. The Theater and the Carnival of the Municipality of Moschato - Tavros" [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η εξέταση των πολιτιστικών θεσμών που λειτουργούν στο πλαίσιο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εστιάζοντας στην πολιτιστική επικοινωνία και το city branding, αλλά και στη σύνδεσή τους με την τοπική ανάπτυξη. Το θεατρικό εργαστήρι «Εν Δράσει» και το Καρναβάλι του Δήμου Μοσχάτου - Ταύρου επιλέχθηκαν ως μελέτη περίπτωσης. Η μεθοδολογική προσέγγιση που α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural centers, local community and Rebranding: An integrated proposal for the creation of a Cultural Center in the Municipality of Fyli. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Βασιλοπούλου, Ευγενία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα πολιτιστικά κέντρα, ως φορείς πολιτισμού, εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών. Στη παρούσα εργασία, μελετήθηκε η συμβολή των πολιτιστικών κέντρων στην τοπική κοινωνία, παρουσιάστηκε η φυσιογνωμία και η παρούσα κατάσταση που επικρατεί στον Δήμο Φυλής, ενώ διερευνήθηκαν οι απόψεις ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using video as tool and medium of cultural communication [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Δεματά, Αθανασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το βίντεο θεωρείται ένα δυναμικό και αποτελεσματικό εργαλείο και μέσο επικοινωνίας, που εφόσον χρησιμοποιηθεί με το σωστό τρόπο και αξιοποιηθούν οι δυνατότητές του, μπορεί να αποτελέσει τον παράγοντα διαφοροποίησης ενός μουσείου από τους ανταγωνιστές του. Με τη χρήση του βίντεο ένα μουσείο έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει την προσοχή του διαδικτυακού κοινού και να αυξήσει την ενεργή εμπλοκή του· ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural communication strategy in theory and action, as a crucial factor in building a place branding: the case of Chios Municipality. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Φραγκομίχαλος, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στο πρώτο μέρος της παρούσας μελέτης, εξετάζουμε τη σημασία (αλλά και τα εννοιολογικά ζητήματα που τίθενται από τη χρήση) των όρων πολιτισμός, κουλτούρα, πολιτιστικός, πολιτισμικός, πολιτιστική ανάπτυξη, πολιτιστική βιομηχανία και αστική αναβίωση· τη σχέση του πολιτισμού με την τοπική αυτοδιοίκηση, και συγκεκριμένα την καθοριστική συμβολή του πρώτου στην πολύπλευρη ανάπτυξη μιας περιοχής, αλλά και...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γκουγκουλίδης, Μιχαήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Αρχικά, στην παρούσα εργασία επιχειρείται η θεωρητική προσέγγιση του «πολιτισμού», της «μαζικής κουλτούρας» καθώς και της «πολιτιστικής επικοινωνίας». Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εννοιολογική διαφορά των όρων πολιτισμός και κουλτούρα, ενώ παράλληλα γίνεται αναφορά στη μαζική κουλούρα. Ακολουθεί η παρουσίαση της πολιτιστικής και δημιουργικής βιομηχανίας και οι μορφές που πή...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication Strategy of Museums and the Utilization of Traditional and New Digital Media. The Kotsanas Museum of Ancient Greek Technology [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Μπάρλα, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να αναδείξει τα στάδια της εξέλιξης των μουσείων, με την καταγραφή της ιστορικής αναδρομής του θεσμού των μουσείων, μέχρι να φτάσουμε στο σημερινό διευρυμένο και πολυδιάστατο ρόλο τους, στον οποίο καλούνται να ανταποκριθούν στη σύγχρονη εποχή. Οι νέες τάσεις προσανατολίζονται σε μία περισσότερο ανθρωποκεντρική προσέγγιση, την οποία το σύγχρονο μουσείο υιοθετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communications policy, strategic communication and the exploitation of new media technologies to attract special audiences: The case study of Young People’s Stage "Mikro Ethniko" (2018-2019) of Greek National Theatre. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μπουλή, Παναγούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η σταθερά αυξανόμενη χρήση των νέων τεχνολογικών μέσων επηρεάζει ποικιλοτρόπως τη διαχείριση των πολιτιστικών οργανισμών κυρίως όσον αφορά στην επικοινωνία και προβολή των πολιτιστικών προϊόντων και δράσεων και ως προς την ανάπτυξη του κοινού τους. Η παρούσα εργασία πραγματοποιείται με σκοπό να μελετήσει την στρατηγική επικοινωνίας που χρησιμοποιεί το Εθνικό Θέατρο ως προς την ανάπτυξη του παι...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Κασούμη, Kωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με το θεσμό των φεστιβάλ και ειδικότερα με την επικοινωνιακή πολιτική και οργάνωση που ενδεχομένως να εφαρμόζουν κατά την υλοποίησή τους. Συγκεκριμένα διερευνούμε την επικοινωνιακή πολιτική και προώθηση του φεστιβάλ Ηραία-Πυθαγόρεια και του φεστιβάλ νέων Σάμου, που διεξάγονται στη Σάμο. Σκοπός της εργασίας μας είναι η μελέτη της δυναμικής των συγκεκριμένων φεστιβάλ ω...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Τρυφωνόπουλος, Πέτρος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το επάγγελμα του ξεναγού, με τους ρόλους που αυτός καλείται να παίξει στα πλαίσια της εργασίας του, αλλά και το νέο ρόλο που διαδραματίζει, αυτόν του ξεναγού-ερμηνευτή. Στο προσκήνιο μιας εποχής που χαρακτηρίζεται εξ’ολοκλήρου από την ραγδαία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, ο ξεναγός καλείται να προσαρμοστεί στις κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις και ν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural Communication in Modern Cultural Organizations (Strategies and Tactics). Case study: The Silversmithing Museum of the Piraeus Bank Group Cultural Foundation (PIOP) [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Πλεύρης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται αρχικά να καταγραφούν μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης οι διαφοροποιήσεις που παρατηρούνται στον χαρακτήρα των πολιτιστικών οργανισμών λόγω των αντιστοίχων ραγδαίων αλλαγών που επιτελούνται στον οικονομικό, τεχνολογικό και κοινωνικό τομέα οι οποίες τους οδηγούν νομοτελειακά στην αναζήτηση νέας κοινωνικής και πολιτισμικής ταυτότητας. Στο πλαίσιο αυτό πλέον, αποτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of the cultural intercourse and free printed magazines for the promotion of the cultural activities and the development of a creative city. Parallaxi magazine is showcasing the cultural wealth of Thessaloniki. [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-05-2019 [2019-05-11] Συγγραφέας: Γκιουλέκα, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει το ρόλο των δωρεάν έντυπων (free -press) περιοδικών στην πολιτιστική και οικονομική ανάπτυξη μιας δημιουργικής πόλης. Αρχικά, μελετάται η οικονομική διάσταση του πολιτισμού και η πολιτισμική στροφή της ανάπτυξης, απαραίτητες προϋποθέσεις για την αντιμετώπιση της οικονομικής και θεσμικής κρίσης που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη μετανεωτερική κοινωνία του 21ου αιώνα. Στη συνέχε...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Μπρη, Αντωνία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η έλευση των νέων τεχνολογιών έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας, δημιουργώντας προσδοκίες και απαιτήσεις. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί, ολοένα και περισσότερο, έχοντας να επιτελέσουν τον διττό τους ρόλο ως χώροι πολιτισμού και ως οικονομικοί (αν και μη κερδοσκοπικοί συνήθως) οργανισμοί, τείνουν να ενσωματώνουν τις νέες τεχνολογίες στον σχεδιασμό και την υλοποίηση των στόχων τους. Η παρούσα εργα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ancient Greece: presentation and depiction in popular culture, through the example of the mythological form of Hercules [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Γκιούλη, Μυρτώ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η αρχαία Ελλάδα είναι πανταχού παρούσα τόσο στην υψηλή τέχνη όσο και στη δημοφιλή κουλτούρα κάθε εποχής, ωστόσο η απεικόνισή της στις διάφορες μορφές τέχνης και η επικοινωνία της παρουσιάζει διαφοροποιήσεις, καθώς είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις κοινωνικές συνθήκες, τα ήθη και τις αξίες της κάθε εποχής, και αυτά τα κριτήρια είναι αδύνατον να παραμείνουν απαράλλακτα στην πορεία του χρόνου. Ακολο...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια η προσπάθεια που γίνεται από μεγάλους και μικρούς, κεντρικούς αλλά και περιφερειακούς δήμους να συστήσουν πολιτιστικούς οργανισμούς προκειμένου να εντάξουν τις πολιτιστικές δράσεις στην καθημερινότητα των δημοτών τους. Απώτερος στόχος αυτής της προσπάθειας είναι να προσφέρουν νέα πνοή στον τόπο τους, εμπλέκοντας δυναμικά τους πολίτες στον πολιτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The position of culture in Modern School. Organisation of artistic events and communication actions in the context of cultural programs. Research and comparative analysis in Secondary schools in B΄ Attica region. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Ανδρεάδη, Σταματία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα σύγχρονα παιδαγωγικά μοντέλα έχουν στηριχθεί στην αντίληψη ότι το παιδί κατανοεί και μαθαίνει καλύτερα όταν μέσα από την αλληλεπίδραση με άλλους ανθρώπους, παρακινείται να ανακαλύψει, να οικοδομήσει μόνο του τη γνώση και να την εφαρμόσει συνδυαστικά για την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητάς του. Αναγκαία λοιπόν καθίσταται η δημιουργία ενός δυναμικού σχολικού περιβάλλοντος μέσα στο οπο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural communication of the contemporary museum and the role of new technologies and the internet in attracting the public. A comparative analysis of the Museum of London and the Natural History Museum. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: ΚΛΗΜΑΝΤΟΥ, ΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία, μέσα στο γενικότερο πλαίσιο των στόχων και των σκοπών τους, σχεδιάζουν την επικοινωνιακή πολιτική τους προκειμένου να ανταποκριθούν δυναμικά στις προκλήσεις και στις αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος και να καταστούν πιο αποτελεσματικά, όσο αφορά στην κάλυψη των αναγκών και των προσδοκιών ενός πολύπλευρου κοινού. Παράλληλα, οι νέες τεχνολογίες έχουν επεκτείνει τη φυσική υπόσταση και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural Policy, Cultural Management and Cultural Communication in the Region. The case of the Urban Non-Profit Company "Multi-purpose theatrical venue Slaughterhouse" in Kos [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: ΔΡΟΥΓΚΑ, ΝΕΚΤΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στην παρουσία των πολιτιστικών οργανισμών που δραστηριοποιούνται στην περιφέρεια, σε συνεργασία με τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και βασίζονται στην εθελοντική συμμετοχή και την ιδιωτική πρωτοβουλία. Στο διαρκώς μεταβαλλόμενο και απαιτητικό περιβάλλον της σύγχρονης εποχής της κρίσης ο πολιτισμός και η τέχνη αναδεικνύονται ως αναγκαίοι και σταθεροί πυλώνε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Children's Creative Centres: An alternative proposal of local government for the purpose of children's contact and acquaintance with arts and culture. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Τακτικού, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία αρχικά διερευνάται θεωρητικά η πολιτιστική διοίκηση των πολιτισμικών μονάδων καθώς και η πολιτιστική πολιτική της Tοπικής Aυτοδιοίκησης. Στη συνέχεια εξετάζεται η περίπτωση του Δήμου Καλλιθέας ως προς την πολιτιστική πολιτική που ασκεί και ειδικότερα η διοικητική οργάνωση, η λειτουργία και η επικοινωνιακή πολιτική της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Καλλιθέας. Με...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Intangible Cultural Heritage of Greece. The necessity of protection of ICH and its contribution to the development of local communities and their visibilities at national and international level. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Τραχανά, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά (ΑΠΚ) περιλαμβάνει στοιχεία όπως τοπικές παραδόσεις, ήθη, έθιμα, τέχνες, πρακτικές κ.α. τα οποία, με το πέρασμα του χρόνου, κινδυνεύουν να εξαφανιστούν καθώς μεταδίδονται, κυρίως, προφορικά από γενιά σε γενιά. Η προστασία της ΑΠΚ κάθε χώρας είναι αναγκαία για την ενίσχυση της ανθρώπινης δημιουργικότητας και τη διαφύλαξη της πολιτιστικής ταυτότητας και ιστορίας των το...