Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μαθησιακές δυσκολίες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
EFL teachers' perceptions regarding learning disabilities and intervention techniques employed within the classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΣΧΙΖΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation deals with the occurrence of learning disabilities (LD) in the EFL classroom. More specifically, it aims to investigate EFL teachers’ perceptions and knowledge regarding LD and the characteristics of the most common types as well as effective intervention techniques that can be applied throughout the teaching process. In addition, it pinpoints the provisions offered to students d...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Systematic review regarding effectiveness of intervention strategies in teaching Mathematics to secondary education students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Δήμου, Ερμιόνη
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη αποτελεί εκπόνηση διπλωματικής εργασίας στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά», της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογιών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Για τις ανάγκες υλοποίησης της εργασίας αυτής πραγματοποιήθηκε συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τις στρατηγικές παρεμβάσεις μαθηματικών σε μαθητές δευτερο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
View-points and attitudes of educators concerning the connection between academic performance and socio-educational background of students who attend Integration Classes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Καπετάνου, Αφροδίτη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα στοχεύει αφενός να διερευνήσει τη σχέση ανάμεσα στη σχολική επίδοση και το κοινωνικομορφωτικό υπόβαθρο των μαθητών που φοιτούν στα Τμήματα Ένταξης και αφετέρου να διερευνήσει τις αντιλήψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών για τη σχέση αυτή. Η μέθοδος που επιλέχθηκε ήταν η ποιοτική προσέγγιση με ανάλυση περιεχομένου των συνεντεύξεων των δέκα συμμετεχόντων εκπαιδευτικών. Ως κύρια ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching students with learning difficulties: the training needs of musical instrument instructors in public secondary Music Schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Δημητράκη, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνηθούν οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών μουσικών ειδικεύσεων που διδάσκουν τα μαθήματα μουσικών οργάνων στα Μουσικά Σχολεία σε θέματα διδασκαλίας μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Εξαιτίας της φύσης της διδασκαλίας του ατομικού μαθήματος του μουσικού οργάνου και της στενής σχέσης που αναπτύσσεται μεταξύ καθηγητή και μαθητή, επιλέχθηκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L’utilisation des applications technologiques comme outil pour l’amélioration de l’enseignement/apprentissage des langues étrangères français et anglais : le cas des enfants du primaire de 10-12 ans avec des troubles d’apprentissage légers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2018 [2018-09-28]
Δαστερίδου, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή ασχολείται με την χρήση της τεχνολογίας και συγκεκριμένα με τη
χρήση τεχνολογικών εφαρμογών στη διδασκαλία και εκμάθηση ξένων γλωσσών,
συγκεκριμένα της αγγλικής και της γαλλικής γλώσσας για παιδιά δημοτικού σχολείου
με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες. Προβαίνει σε έρευνα με παιδιά 10-12 ετών με ήπιες
μαθησιακές δυσκολίες στην Ελλάδα, χρησιμοποιώντας κατά τη διδασκαλία τους δύο
εφαρμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use and exploitation of Information and Communication Technologies (ICT) in the learning process and their contribution to pupils with learning difficulties [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Μυλωνά, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) παρέχουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να υλοποιήσουν διαφοροποιημένη διδασκαλία, να υποστηρίξουν τη συνεργατική μάθηση και να βελτιώσουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Με αυτό τον τρόπο ωφελούνται αρκετά οι μαθητές που εμφανίζουν μαθησιακές δυσκολίες. Κατακτούν τη γνώση πιο εύκολα και δημιουργικά. Σκοπός της παρούσας έρευνα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the teaching of reading to students with special educational needs through differentiated instruction with the aid of Web 2.0 tools: A case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Ρεντζή, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this study is to investigate the implementation of differentiated instruction with the use of Web 2.0 tools as a means of teaching reading comprehension in English to students with learning difficulties in the first grade of a Special Education Vocational Secondary School in the city of Patras in Greece. This research was a case study involving two students, a boy and a girl, 18 an...
Enseignement/Apprentissage du FLE : Comment faire face aux troubles d’apprentissage des élèves ?
MSc
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Μαυροειδή, Αγάπη-Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη ορισμένων μαθησιακών δυσκολιών, που αντιμετωπίζουν οι μη Γαλλόφωνοι μαθητές για τη διδασκαλία/μάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας (FLE) στο ελληνικό γυμνάσιο. Δεδομένου ότι για τους Έλληνες μαθητές, η γαλλική γλώσσα αποτελεί τη δεύτερη ξένη γλώσσα που διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τα κωλύματα στη χρήση γραπτού και προφορικού λόγου είναι συχνά....
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΒΑΣΙΛΑΚΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι μαθητές με δυσκολίες σε συγκεκριμένες γνωστικές διαδικασίες και ακαδημαϊκές δεξιότητες, που όμως έχουν φυσιολογικό επίπεδο πνευματικής λειτουργίας, θεωρούνται ότι έχουν μαθησιακή δυσκολία. Μέσα στο πλαίσιο της συνεκπαίδευσης ως πρακτικής, επιδιώκεται η ενσωμάτωση των μαθητών αυτών στα πλαίσια της γενικής εκπαίδευσης. Οι δάσκαλοι καλούνται να αναγνωρίσουν έγκαιρα και να διδάξουν μαθητές με μαθησ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The burnout syndrome of teachers teaching in classes with Parallel Support and Learning Disabilities: The Case of Elementary Schools of the ''Neapoli Sikies Municipality'' of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΒΟΣΝΙΑΚΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί η επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών που εργάζονται σε τάξεις παράλληλης στήριξης με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί πρέπει να ανταποκριθούν στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες αυτών των μαθητών, όσον αφορά στην παροχή εκπαιδευτικής, ψυχολογικής και συναισθηματικής υποστήριξης. Μέσα από την έρευνα σε ένα δείγμα 71 εκπαιδ...
ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
FÖRDERUNGSMÖGLICHKEITEN FÜR GRIECHISCHE GYMNASIALSCHÜLER MIT BESONDEREN LERNSCHWIERIGKEITEN BEIM ERLERNEN DES DEUTSCHEN ALS FREMDSPRACHE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2016 [2016-09-17]
ΜΠΕΤΖΟΥΝΗ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τρόπους υποστήριξης των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στο μάθημα των Γερμανικών ως ξένης γλώσσας.
Στόχος της εργασίας είναι να δείξει, πώς οι μαθησιακές δυσκολίες επηρεάζουν το μάθημα των Γερμανικών και πώς θα μπορούσε ένας ξενόγλωσσος καθηγητής, χωρίς να είναι Ειδικός Παιδαγωγός, με στοχευμένες λεξιλογικές ασκήσεις και παιχνίδια να βοηθήσει τους μαθη...