Κριτήρια αναζήτησης: μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η διήγηση ιστοριών ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τουρισμό. Το παράδειγμα της Ελλάδας [Ελληνική] Ημερομηνία: 17-05-2025 Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΝΤΙΩΤΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The attitude towards preparing and buying a travel is far different from getting a pair of shoes or a t-shirt. It involves more money and time, and especially more imagination. Traveling is vital to shape the tourists’ stories and plays a significant role in the creation of their identities. Theoretically, touristic communication consists of an organization that formulates a message, and an audien...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Packaging design elements and user perception [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Γαργαρώνη, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η συσκευασία σήμερα είναι το πιο πολύτιμο σημείο επαφής του προϊόντος με τους καταναλωτές. Πέρα από τον ρόλο της να περιέχει, να προστατεύει και να διατηρεί το προϊόν, μεταδίδει στους καταναλωτές την πληροφορία για το προϊόν και τους επιτρέπει να αναγνωρίσουν την επωνυμία του. Δίνει σχήμα και μορφή στο περιεχόμενο. Διευκολύνει τη συναλλαγή της αγοράς. Λειτουργεί ως εκπρόσωπος του προϊόντος και έχε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors impacting on personal vs group training: A survey analysis. [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-05-2021 [2021-05-16] Συγγραφέας: Αθανασέλη, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): According to different professional bodies, organizations and institutions (such as for instance the International Health, Racquet & Sports-club Association), the health and fitness industry is growing at an accelerating pace. One of the reasons that trigger the expansion of the sector is that exercise is gaining increasing interest in people’s modern lifestyle. However, the variety of different e...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Tourism Marketing Plan of Thermi [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Παναγιωτίδου, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί ένα σύγχρονο φαινόμενο, το οποίο στηρίζει σε μεγάλο βαθμό την οικονομία και την ανάπτυξη της Ελλάδας. Η Ελλάδα ανήκει στις χώρες στις οποίες η τουριστική ανάπτυξη παρέχει πολλά οφέλη. Επίσης αποτελεί έναν από τους πιο γνωστούς προορισμούς που προσελκύει μεγάλο πλήθος τουριστών από διάφορες χώρες στον κόσμο. Η οικονομική κρίση και οι συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE IMPACT OF SOCIAL NETWORKS ON THE TURIST CONSUMER BEHAVIOR AND ON THEIR PURCHASING DECISION. THE CASE OF THE HOTEL SECTOR [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Φιδέλη, Αλκμήνη Ελευθερία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο ξενοδοχειακός κλάδος χαρακτηρίζεται από μία ιδιαίτερη δυναμική η οποία υπαγορεύει την διαρκή ενσωμάτωση των τάσεων που αφορούν την τουριστική αγορά. Τα τελευταία χρόνια η διάδοση του διαδικτύου και η εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει τεράστιες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν και συναλλάζονται. Έτσι λοιπόν οι αλλαγές αυτές επηρέασαν και τον ξενοδοχει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Redefining the role of the Museum in the contemporary era –challenges and prospects: the case study of the Drosini's museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Μπότσιου, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διεξοδική εξέταση του ρόλου και του σκοπού των μουσείων σε μια συνεχώς εξελισσόμενη κοινωνία, όπου ο οικονομικός και τεχνολογικός παράγοντας διαδραματίζουν καίριο ρόλο, παραμερίζοντας ίσως ορισμένες φορές τις κοινωνικές και ανθρωπιστικές συνιστώσες. Το Μουσείο στο άνωθεν πλαίσιο μεταβολών, οφείλει να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο του, ώστε να επανανοηματοδοτηθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of new technologies and social media to the development, promotion and survival of museums. Communications strategy in Czech museums: the case of the Technological Museum in Brno. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Τσιάμη, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media - SoMe) είναι ένα σημαντικό όπλο στην «φαρέτρα» των πολιτιστικών οργανισμών, ώστε να καταφέρουν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να αυξήσουν τα έσοδά τους για την καλύτερη επιβίωσή τους. Στην Τσεχία, η χρήση τους είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένη, με τα Μουσεία, όπως και αρκετές άλλες πολιτιστικές μονάδες, να εστιάζουν σε αυτή για την προώθηση του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural Tourism and Local Community: The case of Argos [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Μουστάκα, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της συμβολής του πολιτιστικού τουρισμού στην τοπική ανάπτυξη γενικότερα, χρησιμοποιώντας ως μελέτη περίπτωσης την πόλη του Άργους. Μέσα από την εξέταση της πολιτιστικής δράσης που έχουν αναπτύξει στην περιοχή τοπικοί, περιφερειακοί, εθνικοί αλλά και διεθνείς οργανισμοί και φορείς διερευνάται η ιστορική, αρχαιολογική και λαογραφική συμβολή του Άργους στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Place Marketing & Branding as a development and competitive tool of tourism destinations. The case study of the of Messinia [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Αποστολοπούλου, Γεωργία-Μυρτώ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στη συγκεκριμένη διπλωματική γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής των μεθόδων προώθησης της Μεσσηνίας, ως τουριστικού προορισμού. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία θεωρητική προσέγγιση του Marketing και Branding προορισμού και της ανταγωνιστικότητας των προορισμών και επιπρόσθετα παρουσιάζονται πετυχημένα παραδείγματα από την ελληνική και παγκόσμια βιβλιογραφία. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Beyond Digital Government: The Role of Internal Marketing in Public Sector. A Systematic Mapping Study [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-09-2019 [2019-09-07] Συγγραφέας: Κολοβού, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The global financial crisis and the growing role of private organizations for public service delivery have been significant pressure levers for public sector organizations. Public sector managers have realized (oftentimes reluctantly) that transformation is inevitable, through innovative approaches to their structure and culture. A common starting point has been the deployment of digital infrastru...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Routes of culture and nature. A powerful marketing tool and branding place. The case study of the Evia Prefecture. [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-05-2019 [2019-05-11] Συγγραφέας: Γκάνη, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να καταδείξει τη σημαντικότητα της διαχείρισης και της χρήσης της πολιτιστικής κληρονομιάς ενός τόπου μέσα από οργανωμένες στρατηγικές και πρωτοβουλίες, όπως είναι ο σχεδιασμός και η χάραξη πολιτιστικών διαδρομών, με σκοπό τη βελτίωση της εικόνας ενός τόπου και την τοπική ανάπτυξη. Επίσης, να διερευνηθεί κατά πόσο τα σύγχρονα εργαλεία του μάρκετινγκ και bran...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: CREATING AN INTEGRATED TOURIST SERVICES PROGRAM. THE CASE OF "MΟUZENIDΙS GROUP" GROUP OF COMPANIES [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Αγγελοπούλου, Όλγα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): O Όμιλος Εταιριών MOUZENIDIS GROUP αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παροχής τουριστικών υπηρεσιών, το οποίο λειτουργεί με τη στρατηγική κάθετης ολοκλήρωσης, συνδυάζει δε όλα τα στοιχεία επιχειρηματικότητας, καινοτομίας, ποιότητας και ανταγωνιστικότητας, ενώ στην Ελλάδα αποτελεί μια πρωτοπόρα παρουσία στον τομέα του τουρισμού. Στην παρούσα εργασία εξετάζεται το κατά πόσο οι καταναλωτές – τουρίστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The international and global strategic marketing approaches used by Greek export companies: The emerging of a hybrid structure that promotes economic efficiency over consumers of culturally diverse markets. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Georgakopoulou, Maria Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Background :The purpose of this dissertation is to analyse the different techniques and strategies of international, on the one hand, and global marketing on the other, showing the efforts that Greek exporting companies are making, in order to efficiently and effectively promote their products, to culturally diverse consumers worldwide. Methodology: The aforementioned analysis is achieved throug...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “Exploring the effectiveness of public promotion and awareness raising publicity activities of new technology enhanced social care services/products of research programmes for elderly people” [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2017 [2017-09-17] Συγγραφέας: Λουίζου, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός: Κύριος σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τους ενδεδειγμένους τρόπους διάχυσης και δημοσιότητας για την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών που προκύπτουν μέσα από ερευνητικά έργα και έχουν ως αποδέκτες άτομα μεγαλύτερης ηλικίας (55+), λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα εμπόδια του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και τη δυσμενή οικονομική συγκυρία. Υλικά και Μέθοδος: Πραγματοποιήθηκαν 15...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing in the optic stores in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Τσολάκη, Χριστιάνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The current dissertation delves into the use of marketing by opticians and optometrists in Greece. It aims at reaching conclusions regarding the marketing mix application in the optic stores of the country. Specifically, the opticians’ attitude was studied towards products, brands, pricing policies, possible payment allowances to customers, store’s location, advertising and communication. Furtherm...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΕΪΤΑΝΙΔΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η πολιτιστική επικοινωνία είναι μια έννοια που αφορά την προώθηση και προβολή ενός πολιτιστικού αγαθού προς το κοινό. Τα τελευταία χρόνια ο μετασχηματισμός του ρόλου και της αποστολής των μουσείων έχει αναδείξει ιδιαίτερα την έννοια της πολιτιστικής επικοινωνίας και του μουσειακού μάρκετινγκ. Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει την επικοινωνιακή διάσταση ενός πολιτιστικού οργανισμού και...
Ημερομηνία: 25-09-2016 [2016-09-25] Συγγραφέας: ΜΠΟΓΡΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το εσωτερικό μάρκετινγκ αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η εφαρμογή του στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, καθώς σύμφωνα με τις αρχές του εσωτερικού μάρκετινγκ υπάρχει άμεση συσχέτιση στην ικανοποίηση του εργαζόμενου και στην ικανοποίηση του πελάτη. Αυτό έχει σαν συνέπεια ότι για να εξασφαλίσει μία επιχείρηση την ικανοποίησ...