Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επιμορφωτικά προγράμματα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the opinions of primary school teachers, regarding their training needs for gender equality in the school contex [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Νάκου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, έχει ως στόχο τη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με τα έμφυλα στερεότυπα στον χώρο του σχολείου, τις προσδοκίες και τη διάθεση συμμετοχής τους σε επιμορφωτικά προγράμματα για τις έμφυλες ανισότητες. Επίσης, διερευνήθηκε και το πώς αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους στην αποδόμηση των έμφυλων στερεότυπων στο σχολείο....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Primary education teachers’ participation in special education training programs: Motives and barriers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Ευαγγέλου, Κωνσταντινιά
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρακίνηση των εκπαιδευτικών για συμμετοχή τους σε επιμορφωτικά προγράμματα ειδικής αγωγής είναι ένα θέμα υψηλού ενδιαφέροντος. Η παρούσα διατριβή, χρησιμοποιώντας ως θεωρητικό πλαίσιο τη Θεωρία του Αυτοπροσδιορισμού, στοχεύει στον εντοπισμό των κινήτρων από τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα ειδικής αγωγής, εξετάζοντας επίσης τα εμπόδια που αποθαρρύνουν την παρακολούθηση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A research on the educational needs of the school units headteachers in matters of managing human resources [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Χαλάτση, Κυριακή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή οι εκπαιδευτικές μονάδες έχουν μετατραπεί σε πολύπλοκους οργανισμούς που χρειάζονται μια ηγετική φυσιογνωμία για να τις διοικήσει. Ο διευθυντής οφείλει να διαθέτει γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού έτσι ώστε, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του εκπαιδευτικού προσωπικού, να συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα του οργανισμού. Για να επιτευχθεί αυτό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Perceptions and training needs of Primary Education teachers regarding interdisciplinarity in the educational process: A research in the perfecture of Attica'' [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι μεταβαλλόμενες συνθήκες της κοινωνίας επέβαλαν την τροποποίηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων, θέτοντας πλέον στον πυρήνα του ενδιαφέροντος της εκπαιδευτικής κοινότητας τη διεπιστημονική μέθοδο. Η ανταπόκριση των εκπαιδευτικών στη μέθοδο αυτή προϋποθέτει την αναγνώριση της αξίας της κι, ακολούθως, την εφαρμογή της στην εκπαιδευτική πράξη. Κάτι τέτοιο επιτυγχάνεται μέσω επιμορφωτικών προγραμμάτων, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
INVESTIGATION OF OPINIONS AND TRAINING NEEDS OF PHILOLOGISTS THAT EXIST IN SCHOOLS WITH LANGUAGE HETEROGENEITY OF STUDENTS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΛΛΙΝΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η σημερινή ελληνική κοινωνία χαρακτηρίζεται από έντονη πολιτισμική και γλωσσική ανομοιογένεια, η οποία παρατηρείται και στον μαθητικό πληθυσμό. Η ύπαρξη εκπαιδευτικής πολιτικής που θα εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες, που θα δίνει τη δυνατότητα για διαχείριση της διαφορετικότητας και που θα αξιοποιεί θετικά τη γλωσσική και πολιτισμική ποικιλία των ελληνικών σχολικών τάξεων, αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Γ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Motivations and obstacles for the participation of Primary Education teachers in the prefecture of Achaia in training programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Κατσίκης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική μελέτη, ερευνά το επίπεδο συμμετοχής των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αχαΐας σε προγράμματα επιμόρφωσης, καθώς και τα κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής τους σε αυτά. Διεξήχθη εμπειρική έρευνα σε 140 εκπαιδευτικούς της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Αχαΐας, με τη χρήση μιας δομημένης κλίμακας που περιλαμβάνει ερωτήσεις κλειστού τύπου. Το 72,9% των εκπαιδευτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the adult educators and their educational needs in Life Long Learning Centers of the Regional Unit of Serres [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Τσιάρας, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί ένα πεδίο εκπαιδευτικής δράσης που αναπτύσσεται διαρκώς και μπορεί να επηρεάσει θετικά τη ζωή του σύγχρονου ευρωπαίου πολίτη. Στην Ελλάδα σημαντικό τμήμα αυτής της δράσης λαμβάνει χώρα στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης, που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα με βάση τις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Στυλοβάτες των κέντρων είναι οι εκπαιδευτές που εργάζονται σε αυτά.
Η...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Incentives and barries for primary education teachers to participate in training programms. The case of Prefecture of Karditsa. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Παπαναστασίου, Αριστέα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συμμετοχή των ενηλίκων εκπαιδευομένων σε κάποιο πρόγραμμα επιμόρφωσης, γίνεται για συγκεκριμένους λόγους και αφορά τις ανάγκες που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Κατά τη συμμετοχή τους σε κάποιο πρόγραμμα επιμόρφωσης όμως, είναι πιθανό να εμφανιστούν ορισμένοι ανασταλτικοί παράγοντες, που μπορεί να περιορίσουν την προθυμία των εκπαιδευομένων στα προγράμματα επιμόρφωσης, και αν δεν αν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Primary education teachers' views on the use of participatory teaching techniques in training programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Αθανασοπούλου, Ουρανία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές είναι εξ ορισμού συνδεδεμένες με την ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στη διαδικασία μάθησης. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή βιβλιογραφία σχετικά με τη σπουδαιότητα και τη χρήση των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών. Μέσα από αυτή τη βιβλιογραφία προκύπτει η μεγάλη αποδοχή των τεχνικών αυτών που οφείλεται κατά κύριο λόγο σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of the trainers and trainee teachers’ aspects concerning the effective use of activate participatory educational techniques in the frame of their participation in educational training programmes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Παπαδοπούλου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αξιοποίηση των ενεργητικών συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών, όπως καταδεικνύει η μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας, αποτελεί μείζονος σημασίας παράγοντα της μαθησιακής διαδικασίας κατά τη συμμετοχή ενηλίκων εκπαιδευομένων σε επιμορφωτικά προγράμματα. Η επιμόρφωση ως διαδικασία και θεσμός αποτελεί ορόσημο αφενός στην απομάκρυνση παραδοσιακών προσεγγίσεων αναφορικά με τη διδακτική πρακτική των...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Special education teachers’ of primary and secondary school of Iraklio Crete perceptions for their training [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Δερμιτζάκης, Θεόδωρος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ηρακλείου Κρήτης για την επιμόρφωσή τους. Η έρευνα υλοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2017 με εργαλείο συγκέντρωσης δεδομένων την προσωπική, ημιδομημένη συνέντευξη με ανοιχτές ερωτήσεις, ενώ για την ανάλυση των δεδομένων εφαρμόσαμε τη μέθοδο ανάλυσης περιε...