Κριτήρια αναζήτησης: Παραμύθι
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Παραμύθι Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Einsatz von Märchen im DaF- Unterricht: Mündlicher und schriftlicher Ausdruck [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Αποστολοπούλου, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εισαγωγή των παραμυθιών στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένη γλώσσα, με σκοπό την εμβάθυνση στον προφορικό και στον γραπτό λόγο. Πιο αναλυτικά, η παραγωγή και η κατανόηση του προφορικού λόγου (προφορική και ακουστική ικανότητα) από τη μια πλευρά και η παραγωγή και η κατανόηση του γραπτού λόγου (έκθεση και ανάγνωση) από την άλλη πλευρά. Σκοπός...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creative writing: The fairytale as a means of psychomotor development and emotional treatment for students with behavioral difficulties. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η δημιουργική γραφή έχει άμεση επαφή με την εκπαίδευση. Το παραμύθι αποτελεί ένα δημιουργικό μέσο στη διαδικασία της μάθησης. Η σύνδεσή τους στην παρούσα εργασία επιδιώκει να διερευνήσει τη σημασία του παραμυθιού ως μέσο ψυχοκινητικής ανάπτυξης και συναισθηματικής αγωγής σε μαθητές/-τριες, που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη συμπεριφορά. Στο θεωρητικό μέρος, αναλύονται τόσο η δημιουργική γραφή, το πα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilizing Creative Writing and Digital Storytelling for Personal and Social Development in Kindergarten - Teaching Approaches [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Καραζώη, Ευτυχία Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη διδασκαλία της «Κοινωνικής και Προσωπικής Ανάπτυξης» των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Συγκεκριμένα στοχεύει στην αποδοχή της διαφορετικότητας, την κατανόηση της αξίας της ομαδικότητας και της φιλίας. Για την πραγματοποίηση της παραπάνω διδασκαλίας, χρησιμοποιείται η Δημιουργική Γραφή και η Ψηφιακή Αφήγηση. Η Δημιουργική Γραφή συσχετίζεται ως επί το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using Fairy Tale to Teach Vocabulary in an EFL Young Learners' Context. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Κακούρη, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The current dissertaton aims at investgatng whether or not fairy tale can help EFL young learners improve their vocabulary skills. It examines the possible benefts of the use of fairy tale in the EFL context and more specifcally it researches whether or not the use of fairy tale in the EFL classroom can enhance young learners’ understanding of new words. For the study’s purpose, four 60-minut...
Ημερομηνία: 16-07-2021 [2021-07-16] Συγγραφέας: Σταματοπούλου, Ελευθερία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): H παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον χαρακτήρα του «Κακού» στο παραμύθι και στο πώς μπορεί αυτός να αξιοποιηθεί παιδαγωγικά στις Β ́, Γ ́ και Δ ́ τάξεις του Δημοτικού σχολείου. Αρχικά, γίνεται μια παρουσίαση αφηγηματικών προσεγγίσεων όπως είναι η μορφολογική ή η σημειωτική προσέγγιση του παραμυθιού, αντίστοιχα σύμφωνα με τις θεωρίες του Propp και του Greimas, οι οποίες όμως εστιάζουν ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creative Writing based on the book of Modern Greek Literature Texts of the 2nd grade of Junior High School: From Theory and Practice to Creative Writing. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Μυτάκη, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έρχεται ως απάντηση στη διαπιστωμένη εμπειρικά αμηχανία πολλών εκπαιδευτικών που αιφνιδίως κλήθηκαν να αξιοποιήσουν στη διδακτική πράξη τη «Δημιουργική γραφή», φιλοδοξώντας να αποτελέσει ένα βασικό και ευσύνοπτο εγχειρίδιο –απόσταγμα των σπουδών στο μεταπτυχιακό αυτό πρόγραμμα αλλά και των χρόνων διδακτικής εμπειρίας– το οποίο θα διευκρινίζει τον όρο και θα παρουσιάζε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Fairy tale in kindergarten and its contribution to the development of creative thinking and cooperative narration. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-07-2020 [2020-07-19] Συγγραφέας: Καραλή, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει το ρόλο του παραμυθιού στο νηπιαγωγείο και τη συμβολή του στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης και της συνεργατικής αφήγησης στην προσχολική ηλικία. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού αρχικά διενεργείται βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με τη σχέση του παραμυθιού με τη δημιουργικότητα και τη συνεργατική αφήγηση. Μέσα από αυτή το παραμύθι απο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Der Einsatz des Märchens im DaF Unterricht [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-02-2016 [2016-02-29] Συγγραφέας: ΛΑΔΟΜΕΝΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Το βασικό θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι η διδασκαλία γραμματικών φαινομένων και συγκεκριμένα των προθέσεων, που συντάσσονται με δοτική και των δίπτωτων προθέσεων, με τη βοήθεια του παραμυθιού. Στόχος είναι να αποδειχθεί εάν η χρήση του παραμυθιού στο πλαίσιο του γερμανικού μαθήματος βοηθάει στην καλύτερη εμπέδωση και κατανόηση των φαινομένων από τους μαθητές. Δίνεται έμφαση ιδιαίτερα σε ότι...