Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 28 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Internet
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
22-07-2023
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): In dieser Diplomarbeit handelt es sich um den Einsatz des Internets im Fremdsprachenunterricht zur Vermittlung von landeskundlichen Aspekten und zur Förderung der interkulturellen Kompetenz. Interkulturelles Lernen ist im heutigen Fremdsprachenunterricht unmittelbarer Bestandteil des Unterrichtsprozesses und sogar zum Lehrziel geworden. Das Thema meiner Arbeit ist das Einbetten von authentischen I...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Educational training of secondary school teachers by Institute of Education Policy(IEP) through the use of new communication and information technologies and measuring their satisfaction. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Primary and secondary school teachers often face considerable difficulties when wishing to follow a formal training or in-service training program relevant to their subject area in relation to their teaching duties. With the emergence of the pandemic this difficulty was insurmountable. The aim of this thesis is to critically assess the potential and advantages of Distance Learning Education (DLE) ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-commerce in the Covid-19 era [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Βάλβη, Αντωνία Ναταλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this study is to explore the concept of e-commerce as well as to examine theoretically and quantitatively if the attitude of the consumers towards online shopping has differentiated regarding online purchasing, and whether this behaviour is possible to change and to what extent in case of emergency situations. Moreover, a quantitative research was carried out for the purpose of thi...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic marketing plan for a tourism destination - internet and social media. Case study : Corfu island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παναγιωτοπούλου, Δάφνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν πλουτοπαραγωγικό τομέα, του οποίου η εκμετάλλευση έχει σημαντική επιρροή στην οικονομική και στη γενικότερη ανάπτυξη μιας περιοχής.
Προκειμένου να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα, απαιτείται η ελεγχόμενη εκμετάλλευση ενός προορισμού, η απόκτηση γνώσεων σχετικά με την αγορά, η ανάλυση του ανταγωνισμού, αλλά και η σωστή προβολή του τουριστικού προϊόντος.
Σκοπός της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The mining museum of Milos, the organization, its importance, new technologies and internet as means of introducing the organization to the public [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Βυτανίδη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι άνθρωποι των σύγχρονων κοινωνιών βιώνουν μια βαθύτατη και πολύ επίπεδη μεταβαλλόμενη κατάσταση. Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, το διαδίκτυο, η πρόοδος της επιστήμης, η ταχύτητα μετάδοσης των πληροφοριών και της γνώσης, είναι ορισμένες μόνο πτυχές αυτής της αλλαγής. Εν μέσω αυτού του κυκεώνα, άνθρωποι, επιχειρήσεις και οργανισμοί, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης και προσανατολισμού, επιχειρούν να π...
Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Methods of projection and use of advertisement on mass media websites [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Αντωνάκη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία ‘Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης’ μελετά τις μορφές των διαφημίσεων που χρησιμοποιούνται στους διαδικτυακούς τόπους και ειδικότερα αυτές που εντοπίζονται στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ώστε να βρεθούν οι συχνότερα εμφανιζόμενες και κατά συνέπεια αποδοτικότερες μορφές.
Αρχικά αναφέρο...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Κυτάνης, Στέφανος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Η καθολική κυριαρχία σε παγκόσμιο επίπεδο των έξυπνων συσκευών (Smartphones, Smartwatch, Tablets, Wearables, που αποτελούν την ναυαρχίδα των προϊόντων που αναγνωρίζουμε με τον όρο Gadgets*) και η συμμετοχή και χρήση των κοινωνικών δικτύων από την συντριπτική πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού και ειδικότερα των νεότερων γενεών, δημιουργεί καθημερινά ένα τεράστιο όγκο δεδομένων που περιέχει προσωπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of digital technologies in the communicative policy of Serres Public Central Library. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Κοτσανίδης, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι κερδοσκοπικοί και μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στηρίζουν τη λειτουργία τους στους κανόνες του σύγχρονου μάρκετινγκ, αποσκοπώντας στη βιωσιμότητα και αποδοτικότητα τους. Έτσι με τη σειρά τους οι πολιτισμικοί οργανισμοί έχοντας ως σκοπό την επιβίωσή τους και την καλύτερη απόδοσή τους, υιοθετούν αυτούς τους κανόνες, μέρος των οποίων είναι η σωστή και αποτελεσματική επικοινωνία του οργανισμού με το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of the Internet by students aged between 10-12 years old [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Καρούντζου, Φωτούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική μελέτη έχει ως σκοπό να διερευνήσει τη χρήση του διαδικτύου από μαθητές ηλικίας 10-12 ετών. Πιο συγκεκριμένα, έχει ως στόχο να καταγράψει τις διαδικτυακές ασχολίες και δραστηριότητες των μαθητών, να διαπιστώσει αν η χρήση του διαδικτύου επηρεάζεται από το φύλο, την ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο των γονέων, τη συχνότητα σύνδεσης και τον χρόνο πρόσβασης καθώς και πώς σχετίζεται η...
Ημερομηνία:
04-05-2019 [2019-05-04]
Κίτσιου, Όλγα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Οι νέες τεχνολογίες έχουν προσδώσει τα τελευταία χρόνια μια σπουδαία δυναμική στην εξέλιξη της τραπεζικής βιομηχανίας. Με γνώμονα την εξυπηρέτηση των ταχέως μεταβαλλόμενων και αυξημένων αναγκών του πελατολογίου τους αλλά και την προσέλκυση νέων πελατών, οι Τράπεζες επενδύουν στην ανάπτυξη και εξέλιξη των μέσων ηλεκτρονικής τραπεζικής.
Η παρούσα εργασία διερευνά την εξέλιξη της εγχώριας ηλεκτρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Technology tools for creating multimedia content and sharing content across social networks [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-03-2019 [2019-03-16]
ΤΣΑΒΟ, ΑΝΤΖΕΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ)
Περίληψη (Abstract): Δε μπορεί κανείς να αμφισβητήσει το γεγονός ότι η έλευση του διαδικτύου έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στις ζωές όλων. Δεν έχει αλλάξει μόνο ορισμένες από τις καθημερινές μας συνήθειες όσον αφορά τον τρόπο διασκέδασής αλλά έχει επηρεάσει και τους περισσότερους επαγγελματικούς κλάδους οι οποίοι έχουν εντάξει το διαδίκτυο στη καθημερινότητά τους. Ένα από τα επαγγέλματα που έχει επηρεαστεί σε μεγαλύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of Information and Communication Technologies (ICT) and the role of distribution channels in promoting Messinia as a tourist destination of religious interest [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΑΛΜΠΑΝΗΣ, ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και ιδιαίτερα η ευρεία χρήση του διαδικτύου, έχουν επηρεάσει συνολικά τον τρόπο που διεξάγεται η τουριστική δραστηριότητα και τους όρους πραγματοποίησης του διεθνούς ανταγωνισμού και των στρατηγικών διανομής.
Ο θρησκευτικός τουρισμός, είναι μια ειδική μορφή τουρισμού με σημαντικές οικονομικές και κοινωνικο - πολιτιστικές επιπτώσεις. Σύμφωνα με...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Internet-banking in Greece and its influence in the activities of banks, businesses and consumers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Τάννα, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας είναι ορατή και επηρεάζει πολλούς τομείς της καθημερινότητάς μας. Ένας κλάδος στον οποίο η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι είναι και η τραπεζική. Το μεγαλύτερο ποσοστό των τραπεζικών μας συναλλαγών πραγματοποιούνται με το πάτημα ενός πλήκτρου. Η βιωσιμότητα των τραπεζικών ιδρυμάτων στηρίζεται στην εποχή μας, κατά ένα μεγάλο ποσοστό στο διαδίκτυο. Πολλές χώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
INTERNET COMME DECLENCHEUR DE LA MOTIVATION DANS L’ENSEIGNEMENT / APPRENTISSAGE DU FRANÇAIS LANGUE-CULTURE ETRANGERE : PERCEPTIONS DES ENSEIGNANTS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
ΣΩΦΡΟΝΑ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει το ρόλο του Διαδικτύου στη διδασκαλία / εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας. Για να γίνει αυτό, εξετάσαμε υπό την οπτική των καθηγητών γαλλικής γλώσσας, σε ποιο βαθμό, πώς και γιατί το Διαδίκτυο, ως υποστηρικτικό εργαλείο στη διδασκαλία, μπορεί να κάνει το μάθημα πιο ελκυστικό και να κινητοποιήσει περισσότερο τους μαθητές να μάθουν γαλλικά.
Στο πρώτο μέρος...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Der Einsatz des Internets im DaF-Unterricht und sein Beitrag zur Schulung der vier Grundfertigkeiten [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Χώρη, Σουλτάνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Κάθε άνθρωπος ξεκινάει να εκφράζεται από την παιδική του ηλικία, να επικοινωνει με τους άλλους ανθρώπους και να ανταλλάσει πληροφορίες. Δημιουργείται έτσι ένα αμιβαίο δούναι και λαβείν. Η γρήγορη ανάπτυξη της σημερινής κοινωνίας στους τομείς της εκπαίδευσης και της πληροφόρησης ζητάει απο τους μαθητές μια πιο απαιτητική εκπαίδευση, καθως τίθενται μεγάλες προσδοκίες.
Στο μάθημα της Ξένης Γλώσσας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Developing the future cultural audience: A proposal concerning the formation of a cultural digital platform for children in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Μακεδονοπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται μία φιλόδοξη πρόταση για τη δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας πολιτιστικού περιεχομένου, η οποία απευθύνεται σε παιδιά με σκοπό να βελτιώσει την πολιτιστική τους γνώση και να τα φέρει σε στενότερη και συχνότερη επαφή με την πολιτιστική δραστηριότητα της χώρας μας.
Οι σκέψεις που οδήγησαν σε αυτήν την πρόταση ξεκινούν αρχικά, από τη μεγάλη σχέση και την άνεση που ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A survey of the contribution of school, the internet and the mass media to shaping young people’s ecological behavior. Opinions of Secondary Education students at schools in the Municipality of Peristeri, Attica, Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
Τούντα, Παντελία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διενεργήθηκε έρευνα με σκοπό να εξετάσει τις απόψεις μαθητών σχετικά με τη συμβολή του Σχολείου, του Διαδικτύου και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στη διαμόρφωση της οικολογικής συμπεριφοράς τους. Πήραν μέρος στην έρευνα 301 μαθητές της Γ΄ τάξης Γυμνασίου και της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου από σχολεία του Δήμου Περιστερίου Αττικής. Στην ποσοτική αυτή έρευνα το εργαλείο συλλογής τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural marketing and use of digital media. The war museums of Greece case [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-12-2017 [2017-12-05]
Ψύλλιας, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στα μέσα επικοινωνίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες και κυρίως οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, παρέχουν σήμερα τη δυνατότητα στους πολιτιστικούς οργανισμούς να σχεδιάζουν αποτελεσματικές επικοινωνιακές δράσεις, ικανές να προωθούν τα πολιτιστικά αγαθά και υπηρεσίες σε ευρύ κοινό. Η πρόοδος αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη του διαδικτύου, και κυρίως ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Policy and Cultural Strategy of Networking in Education. Case Study "Ancient Theaters echo in their silence" Cultural Programme of the 1st High School of Gerakas UNESCO' s ASPnet member [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Πετρόγιαννου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Από τις δεκαετίες 1950 και 1960 και μετά, αναθεωρείται διεθνώς η έννοια του πολιτισμού και αναγνωρίζεται ότι μπορεί να επιδράσει θετικά μέσω της κατάλληλης πολιτιστικής πολιτικής, στην προώθηση της ανάπτυξης σε διεθνές, εθνικό και τοπικό επίπεδο. Ο Πολιτισμός ως έννοια, διατρέχει όλες τις εκφάνσεις των καθημερινών δραστηριοτήτων και ως έννοια πολυσήμαντη, έχει αναλυθεί από πλήθος επιστημών.
Κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Domestic photography in the era of mobile communications and social media. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Σκλαβενίτη, Αμαλία
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η φωτογραφία έχει μετατραπεί, με το πέρασμα των χρόνων και την εξέλιξη της
τεχνολογίας, από μια μορφή καλλιτεχνικής δημιουργίας σε ένα αντικείμενο
ενασχόλησης της πλειοψηφίας των ανθρώπων. Η έλευση της οικιακής
φωτογραφίας, η ψηφιοποίηση της και η μετέπειτα ενσωμάτωση της
φωτογραφικής μηχανής στις συσκευές κινητής τηλεφωνίας, είναι εν συντομία
τα στάδια από το οποία πέρασε. Η φωτογραφία έχει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Α study of the digital presence of Greek museums on the Web and social media [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
ΓΚΑΒΕΡΑΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η έννοια του διαδικτυακού μουσείου (online museum) ,έχει συζητηθεί εκτενώς τα τελευταία χρόνια στον χώρο της πολιτιστικής διαχείρισης και της μουσειακής επικοινωνίας, και απαντάται με διαφορετικούς όρους, όπως εικονικό μουσείο (virtual museum), ψηφιακό μουσείο (digital museum), μουσείου του παγκόσμιου ιστού (web museum), το υπερμουσείο (hypermuseum, κλπ). Οι περισσότερες προσεγγίσεις επικεντρώνουν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of customers’ satisfaction in e-health services. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Μπάτζιος, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι τεχνολογικές, κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές που συντελούνται τα τελευταία χρόνια, μεταβάλλουν σημαντικά το τοπίο της υγείας, στην χώρα μας. Σε αυτό λοιπόν, το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η ανάδειξη της υγείας σαν βασικό παράγοντα ανάπτυξης, θα πρέπει να αποτελεί έναν από τους κύριους στόχους, ενός σωστά αναπτυσσόμενου κράτους.
Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η αξιολόγηση της ικαν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Internet Discourse of English Language Institutes in Greece: A Critical Discourse Analysis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΛΙΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΙΧΑΗΛ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): It is nowadays considered commonsensical for learners of English to hold a certificate that proves their competency in the language. These certificates are issued by a number of institutes, one of them being the British Council, which have the authority and status to assess who is capable and who is not of holding them. In this context, this study performs an analysis to one text that is provided ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The new social connection companies of ''sharing economy'', and how do they affect the terms of consumption and competition in the tourism industry. Benefits, dangers and future trends. Focussing on the Airbnb company. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΡΟΥΣΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση του θέματος σχετικά με τις νέες διαδικτυακές εταιρίες "συμμετοχικής οικονομίας" και πως αυτές επηρεάζουν τους όρους κατανάλωσης και του ανταγωνισμού στον κλάδο του τουρισμού. Ειδικότερα, μέσω της ποιοτικής ανάλυσης που θα παρουσιαστεί στο ερευνητικό μέρος, παρουσιάζεται η άποψη των χρηστών της Airbnb που αποτελεί μια επιχείρηση που ανήκει στην συμμετο...
Διαδίκτυο και πολιτιστική επικοινωνία: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο προσέλκυσης κοινού
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Internet and communication in cultural organizations; Social media as a tool to attract audience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΩΤΗΡΙΟΥ, ΑΛΕΞΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σε μία εποχή καταιγιστικών ψηφιακών εξελίξεων και κυριαρχίας των νέων τεχνολογιών οι σύγχρονοι πολιτιστικοί οργανισμοί καλούνται να ανταποκριθούν στον πολυδιάστατο ρόλο τους επιβιώνοντας σε ένα ανταγωνιστικό και παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Τα ψηφιακά μέσα έχουν εισχωρήσει σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας των πολιτισμικών μονάδων και η ενσωμάτωσή τους κρίνεται θεμελιώδης για τη βιωσιμότητα και την α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Οι Ελληνικές εξαγωγές στην εποχή του διαδικτύου: Πως τα εργαλεία και οι τεχνικές του διαδικτύου βοηθούν και συμπληρώνουν την στρατηγική του εξαγωγικού οργανισμού. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΦΩΤΑΚΙΔΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The present study is motivated by the Internet’s strategic potentiality in improving the Greek organization's exporting performance. Its primary objective is to answer the question of how the Internet and its tools help Greek exporters to formulate and implement their strategy, as they unfold their competitive capabilities in international markets.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Use of ICT (Information and Communication Technologies), SM (Social Media) and Web pages of Travelling Information, by the Greeks aged 45–65 years old for the organisation of their tourist travels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΤΑΚΙΑΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η διαπίστωση της εξάπλωσης των νέων τεχνολογιών και εργαλείων όπως το διαδίκτυο (ιντερνέτ) σε όλο και περισσότερους τομείς της επαγγελματικής (επικοινωνία, εμπόριο, πληροφόρηση) αλλά και ιδιωτικής ζωής (πληροφόρηση, χρηματοοικονομικά, αγορές, εκπαίδευση) αλλά και ο βαθμός διείσδυσης σε όλο και περισσότερες ηλικιακές κατηγορίες αυξάνοντας τον όγκο των χρηστών - καταναλωτών, δημιουργεί την ανάγκη δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Internet addiction among university students. Case study students of TEI Peloponnese [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-05-2016 [2016-05-23]
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο και ένα μεγάλο ποσοστό αυτού είναι φοιτητές οι οποίοι βρίσκονται σε ένα μεταβατικό στάδιο της ζωής τους γεγονός που πολλές φορές τους προκαλεί άγχος. Τα πλεονεκτήματα που παρέχει το Διαδίκτυο είναι πολλά, έχει όμως και αρκετά μειονεκτήματα με σημαντικότερο τον εθισμό στο Διαδίκτυο. Κατά καιρούς έχουν διεξαχθεί αρκετές έρευν...