Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Inclusion
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Η Διαπολιτισμική Ικανότητα των Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας. Η περίπτωση των δημόσιων, δημοτικών σχολείων των Ιωαννίνων" [Ελληνική]
Ημερομηνία:
08-03-2025
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): Multiculturalism is a common phenomenon in modern societies requiring the restructuring of each society to be able to respond to the needs of all individuals. The school contributes significantly to the inclusion and integration of these individuals, adopting intercultural practices, so that they can meet the demands of the school but also integrate into the context of society in the host country....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ανάλυση των πλεονεκτημάτων της ποικιλομορφίας και της ένταξης στους οργανισμούς [Ελληνική]
Ημερομηνία:
07-09-2024
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΚΟΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Diversity and Inclusion (D&I) encompass numerous contributions to many aspects of an organization, with their benefits being reflected in several of its divisions. The aim of this study was to explore more contributions and benefits of D&I in organizations. We hypothesized that diverse teams (i) contribute to innovation, competitive advantage, customer satisfaction and market expansion; (i...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research of best practices of Cultural Organizations regarding the inclusion of individuals with autism in Theater [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Μανωλιά, Ποθητή-Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία προσεγγίζει την έννοια της προσβασιμότητας και συμπερίληψης στον Πολιτισμό ατόμων με αναπηρία, υπό το πρίσμα του κοινωνικού μοντέλου αναπηρίας. Το δικαίωμα της πρόσβασης και συμμετοχής στον Πολιτισμό διατυπώθηκε για πρώτη φορά στο α.27 της ΟΔΑΔ του 1948 και παρότι έκτοτε αναπτύχθηκε στα πλαίσια διαφόρων κοινωνικών κινημάτων και πολιτιστικών πολιτικών, ο εκδημοκρατισμός της τέχνης...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Studying the Training Needs of Primary Education Teachers in Teaching Children with Autism in the Light of Adult Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Μουζουράκη, Χρυσάνθη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Κατά τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται μία σημαντική προσπάθεια για αντιμετώπιση των ανισοτήτων σε εκπαιδευτικό και ευρύτερο κοινωνικό επίπεδο. Είναι γεγονός ότι η εκπαίδευση των ατόμων με αυτισμό έχει κεντρική σημασία προς αυτή την κατεύθυνση, με τη συμπερίληψη τους στην εκπαίδευση να κρίνεται επιβεβλημένη. Ωστόσο, εντοπίζονται με βάση την προγενέστερη βιβλιογραφία διάφορα σχετικά π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Intercultural Leadership and Inclusive Education: A small scale survey in the region of Thessaly” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
KARAGIANNI, GEORGIA KONSTANTIA
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): In our era, few would disagree that the school environment is challenging and ever changing, reflecting all changes happening in the society. It is a meeting point for students from different countries who carry different cultures and religions, speak different languages and interpret reality through their own, unique filters. In this new school context, the role of the school leader appears to be...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The gender diversity issue at the workplace: an empirical study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Vassilopoulou, Paraskevi
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In recent decades, gender diversity in the workplace has been an issue for more and more organizations around the world. Gender inequality in the workplace, the low employment rate of women compared to men, and the limited progress of women in the hierarchy of businesses have led to the urgent need to examine the management of gender diversity and the implementation of initiatives that can promote...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Technical / vocational teachers’ attitudes on inclusive postsecondary vocational learning activities among adults with and without intellectual disability [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2018 [2018-09]
Ζήσης, Τζηκαλιός
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Υποστηρίζεται βιβλιογραφικά ότι τα άτομα με νοητική υστέρηση, ακόμα και σε σοβαρές περιπτώσεις, είναι ικανά να εκτελέσουν ένα μεγάλο εύρος εργασιών με την κατάλληλη πάντα προετοιμασία και κατάρτιση. Βάσει ερευνών, οι αντιλήψεις και απόψεις των εκπαιδευτικών αποτελούν κομβικής σημασίας παράγοντα για την επιτυχή υλοποίηση προγραμμάτων συνεκπαίδευσης εκπαιδευομένων «με» και «χωρίς» αναπηρίες ή/και ει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Primary school teachers’ perceptions about the inclusion of students with special educational needs in mainstream school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΤΣΟΦΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εξετάζει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη συμπερίληψη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση αποτελεί σημαντικό ζήτημα της εκπαιδευτικής πολιτικής τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο και οι αντιλήψεις που διαμορφώνουν οι εκπαιδευτικοί γύρω από αυτήν, όπως διαφαίνεται από τη βιβλιογρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Opinions of Teachers of General and Special Education Regarding the Co - Teaching in Inclusive Classes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΚΟΥΤΕΛΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεκπαίδευση των μαθητών με και χωρίς Ειδικές Ανάγκες έχει θεσπιστεί σε πολλές χώρες παγκοσμίως. Ο κυριότερος στόχους της, είναι να δώσει στους μαθητές με αναπηρία την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα λιγότερο περιοριστικό περιβάλλον, έτσι ώστε να λαμβάνουν, ισότιμη εκπαίδευση μαζί με τους μαθητές χωρίς αναπηρία. Γνωρίζοντας τον περιορισμένο αριθμό των ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί στη χώρα ...