Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 13 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Customer satisfaction
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Development Banking: The case of the Hellenic Development Bank [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΑΔΑΜΙΔΟΥ, ΣΟΥΖΑΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή η ανθρωπότητα καλείται να αντιμετωπίσει κρίσιμες καταστάσεις, από την έκβαση των οποίων κρίνεται το μέλλον του πλανήτη. Πρώτον, η εμφάνιση και εξάπλωση της πανδημίας έθεσε υπό νέο πρίσμα τον ρόλο που έχουν τα κράτη στο κοινωνικό και οικονομικό γίγνεσθαι, αναδεικνύοντας το πόσο απαραίτητο είναι να υπάρχει η δυνατότητα κρατικής παρέμβασης για την προστασία της υγείας του πληθυσμού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measurement of farmer’s satisfaction according to the GLOBALGAP protocol, ISO 9001/2015 and ISO 22000/2018 standards in comparison with the SERVQUAL model [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Δεληγεωργίου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η Ελλάδα βρίσκεται σε τροχιά κρίσης εδώ και σχεδόν μια δεκατέσσερα χρόνια, διέρχεται μια καταστροφική ύφεση, η οποία έχει προκαλέσει στη χώρα απώλεια πάνω από το ένα τρίτο του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ) της. Ως επακόλουθο να επηρεάσει αρνητικά τους πολίτες αλλά και σχεδόν κάθε τομέα της ελληνικής οικονομίας. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει ένας τομέας που έχει επιδείξει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measuring consumers’ response and satisfaction regarding on line grocery shopping in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Μωραγιάννης, Ματθαίος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The aim of the current dissertation was to investigate consumers’ intentions and satisfaction from on line grocery shopping in Greece. For that purpose, questionnaires were handed out through Internet in 122 consumers. The analysis of the primary data was conducted with SPSS and included parametric tests (T-tests and one way ANOVA) and correlations analysis.
The results firstly showed that Gre...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the role of brand equity in the development of customer satisfaction: The case of a city hotel in Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΜΑΓΚΑΦΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο οικοσύστημα των επιχειρήσεων και κυρίως των επιχειρήσεων του τουρισμού οι διοικήσεις των ξενοδοχείων είτε προέρχονται από το στενό οικογενειακό περιβάλλον είτε από στελέχη της ελεύθερης αγοράς οφείλουν να καταγράφουν και να ερμηνεύουν τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών τους σε σχέση με το προσφερόμενο προϊόν ή υπηρεσία που διαθέτουν.
Η δυναμική που έχει η αξία της επωνυμίας ως περιουσιακό στο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The evolution of NPS (Net Promoter Score) and its application in modern Banking [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-09-2020 [2020-09-13]
Κηπουρός, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Στο σύγχρονο και ανταγωνιστικό περιβάλλον οι επιχειρήσεις και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ακολουθούν νέες πρακτικές, αναδεικνύοντας την «πελατοκεντρική προσέγγιση». Το «προϊοντικό μοντέλο» που ακολουθούσαν στο παρελθόν, σε συνδυασμό με την εξέλιξη των εναλλακτικών δικτύων και την ανάπτυξη των εταιριών τεχνολογίας «FinTech», επηρέασε αρνητικά όχι μόνο τη λειτουργία τους αλλά και τη κερδοφορία τους...
Έρευνες Ικανοποίησης Πελατών: Ο ρόλος των τεχνολογιών ΙΤ στη βελτίωση των επιχειρησιακών διεργασιών
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Customer Satisfaction Surveys: The Role of the IT-enabled technology in the improvement of business processes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Anagnostopoulou, Anna-Maria
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Customer Satisfaction can be defined as the customer's evaluation of the performance of a product or a service. It is a very important metric for organizations since it significantly affects customer loyalty and product improvement. As all business processes, customer satisfaction surveys have evolved in the last years mainly due to the evolution of technology and the role of IT systems within a c...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Customer satisfaction in the insurance industry, by using the ISO 9001: 2015 International Standard and the SERVQUAL measurement model [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Θεοδωρίτση, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της Διπλωματικής Εργασίας είναι ο εντοπισμός του μεγέθους της ικανοποίησης των πελατών στον ασφαλιστικό κλάδο και η ανάδειξη προσδοκιών και αντιλήψεων που έχουν οι πελάτες για τις ασφαλιστικές εταιρείες της χώρας μας, η οποία θεωρείται πολύ σημαντική για την οικονομική ανάπτυξη των εταιρειών.
Το θεωρητικό εργαλείο της έρευνας εξετάζει τους όρους Ικανοποίησης των πελατών αναλύοντας βάσε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Quality Control and Improvement in Digital Banking: A Case Study of a Greek Systemic Bank [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Καλαϊτζή, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Συμβαδίζοντας με το πνεύμα της εποχής οι τράπεζες εισέρχονται δυναμικά στον ψηφιακό κόσμο και επιδιώκουν την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Η ποιότητα είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που καθορίζουν την εμπειρία του πελάτη στην ψηφιακή τραπεζική και συμβάλλει στην ικανοποίηση που απολαμβάνει από τη χρήση της υπηρεσίας. Η ικανοποίηση του πελάτη είναι το κλειδί για τη διατήρηση μι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of customers' satisfaction in a product marketing company implementing quality, environmental management and food safety systems [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-05-2019 [2019-05-11]
Κουσερή, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διοίκηση της ποιότητας θεωρείται ως η βάση της ανάπτυξης για όλους τους οργανισμούς και τις εταιρείες. Η ποιότητα είναι αναμφίβολα μία σημαντική έννοια, η οποία συμβάλλει με καθοριστικό τρόπο στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων και καλύτερων οικονομικών αποτελεσμάτων καθώς επίσης και σε άλλες μορφές της απόδοσης μιας εταιρείας (αύξηση/διατήρηση του πελατολογίου, αύξηση του μεριδίου αγοράς, ...
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΑΝΤΗ, ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παγκόσμια οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2007 και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τα τραπεζικά συστήματα σε όλο το κόσμο. Οι τράπεζες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν ένα νέο μεταβαλλόμενο περιβάλλον με αλλαγές και εκτεταμένες ανακατατάξεις. Στο έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί λόγω της απελευθέρωσης των αγορών και της παγκοσμιοποίησης οι ελληνικές τρά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The implementation of eGovernment in public administration services; Improvement of the provided services and the positive impacts on the public sector [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-05-2018 [2018-05-20]
Πρόκος, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This dissertation is an attempt to measure the implementation of eGovernment in public administration services and its positive impact on the public sector. The use of electronic services has increased rapidly over the past decades but in Greece it has only recently started producing serious outcomes. Of course, many steps have been taken in the right direction but there are many more to be accomp...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measurment and statistical analysis of customer satisfaction on a retail store [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Λεφάκη, Γρηγορία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο «Μέτρηση και στατιστική ανάλυση της ικανοποίησης του πελάτη σε κατάστημα λιανικής», διερευνά τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από την επίσκεψη τους σε ένα καταστήματος λιανικής πώλησης, αλλά και τον βαθμό προτίμησής τους συγκριτικά με άλλες δύο ανταγωνίστριες εταιρίες ως προς συγκεκριμένες παροχές και υπηρεσίες.
Για την υλοποίηση του παραπάνω σκοπού χρησι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of customer service - and consequently customer experience - in company's KPI's [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2016 [2016-09]
ΚΑΠΕΛΛΟΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is an approach, in a theoretical and practical level, of the impact that, the added value by an efficient customer service, can exercise to the financial performance figures of a business.
The study is divided into seven chapters, each of which discusses a different category of the subject.
Starting with the analysis of customer concept and service, reference...