Κριτήρια αναζήτησης: πρόσφυγες μαθητές
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πρόσφυγες μαθητές Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Inclusive education and innovative practices: School without exclusions for refugee students [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Κοντογιάννη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαιδευτική πολιτική για την ένταξη των προσφύγων μαθητών, που εφαρμόστηκε από το 2016 στην Ελλάδα, δεν έφερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Ειδικότερα την περίοδο της πανδημίας Covid-19, η πρόσβαση των προσφυγόπουλων στην εκπαιδευτική διαδικασία ήταν ανεπαρκής και η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης δεν ήταν ισότιμη με των άλλων μαθητών, γεγονός που συνέτεινε στον αποκλεισμό τους, αλλά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring refugee children’s bilingualism through multimodal identity texts [Αγγλική] Ημερομηνία: 03-09-2022 [2022-09-03] Συγγραφέας: ΜΩΡΑΛΗ, ΦΑΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Over the last decades, one of the uses of semiotics that has gained researchers’ attention was the understanding of meaning-making processes used by students in formal and non-formal educational settings. Considering, simultaneously, the recent refugee crisis that has turned contemporary classrooms highly heterogeneous, the aim of the present study is to explore how refugee children perceive and d...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching English in DYEP: Identifying teaching strategies and students’ preferences [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Γουναροπούλου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The increasing number of students with refugee or migrant background contributes to the formation of bi-/multilingual classrooms. Several scholars have studied this situation and suggested effective strategies to be used for their education. The purpose of this study is firstly, to identify the strategies that two English teachers use while teaching a group of refugee students and secondly, the st...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views of Secondary Education Teachers on the Bilingualism of Refugee Students [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Δεληγιάννη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η κατανόηση και αξιοποίηση από τους εκπαιδευτικούς της σχέσης διγλωσσίας και μάθησης επιτρέπει τη διαμόρφωση υποστηρικτικού μαθησιακού πλαισίου για την εκμάθηση της ακαδημαϊκής γλώσσας και τη διδασκαλία των μαθημάτων μέσω της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις εκπαιδευτικών Γυμνασίων για τη διγλωσσία των προσφύγων μαθητών τους, με έμφαση στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Supporting Approaches and Practices in Learning Greek as a Second Language & Inclusion in school. A Review of Primary School Reception Classes Teachers’ Perceptions for the case of refugee and immigrant students. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Μιχαλοπούλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Τάξεις Υποδοχής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την εκμάθηση της δεύτερης γλώσσας και την επίδραση σε αυτήν των δίγλωσσων ή πολύγλωσσων ρεπερτορίων των μαθητών. Ακόμη, εξετάζονται οι διδακτικές προσεγγίσεις και πρακτικές που αξιοποιούν στη διδασκαλία τους προκειμένου να υποστηρίξουν τους δίγλωσσο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Attitudes and perceptions of primary school, intercultural school and Refugee Reception and Education Organizations teachers about the recognition and utilization of refugee ang migrant students' cultural background during teaching process [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Κούκου, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα σημερινά ελληνικά σχολεία είναι πολυπολιτισμικά επειδή στο μαθητικό δυναμικό τους περιλαμβάνονται μαθητές που δεν είναι γηγενείς. Ειδικότερα, μετά την έναρξη της προσφυγικής κρίσης το μαθητικό δυναμικό των σχολείων εμπλουτίστηκε με μαθητές που είναι πρόσφυγες ή μετανάστες. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις στάσεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την επιμόρφωσή τους σε θέματα δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social integration of refugee students in education: The perspective and role of teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: Δημοσθενίδης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποιοτική έρευνα έχει ως θέμα την οπτική των εκπαιδευτικών σε ζητήματα που αφορούν την κοινωνική ένταξη των προσφύγων μαθητών σε συνδυασμό με τη διερεύνηση των μεταβλητών που επηρεάζουν το ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν. Στόχος της είναι η διερεύνηση των πρακτικών που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί για την κοινωνική ένταξη των προσφύγων μαθητών τους. Επιπλέον, η διερεύνηση της διαπολιτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Απόψεις και Στάσεις των Ελλήνων Γονέων προς τη Σχολική Ένταξη των Αλλοδαπών Μαθητών: μία Μελέτη Περίπτωσης σε ένα Περιβάλλον Τυπικής Εκπαίδευσης [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-03-2020 [2020-03-14] Συγγραφέας: Πατσατζή, Κερασούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The inclusion of children with a migrant and refugee background into formal education in the Greek educational system constitutes one of the major challenges facing the educational system in Greece today. In research about the implementation of inclusion, parents' attitudes are an important parameter that is of increasing interest. The purpose of this study is to investigate the views and attitude...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the views of Primary Education teachers in the prefecture of Aetoloakarnania on the possibility of the influx of refugee students in schools of this prefecture [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: ΘΕΡΜΟΥ, ANΔΡΙΑΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το προσφυγικό ζήτημα αποτελεί πλέον μια πραγματικότητα στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο. Από την Πρωτοβάθμια κιόλας Εκπαίδευση παρατηρεί κανείς γλωσσική και πολιτισμική ετερογένεια στη σχολική αίθουσα. Επίσης, η γλωσσική και πολιτισμική ετερογένεια παρατηρείται πλέον όχι μόνο στην πρωτεύουσα της χώρας, στην Αθήνα, αλλά και σε άλλους μικρότερους νομούς σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Το εύλογο ερ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Prerequisites for primary school teachers to integrate student refugees into school." [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η έλευση των προσφύγων στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια δημιούργησε νέα δεδομένα και η ελληνική πραγματικότητα αναπόφευκτα διαφοροποιήθηκε και αναπροσαρμόστηκε.Η ενσωμάτωσή τους στην ελληνική κοινωνία επέφερε και την διαδικασία ένταξης των προσφύγων μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας.Η προκατάληψη των εκπαιδευτικών,σχετικά με την ένταξη των προσφύγων μαθητών στο Ελληνικό δημόσιο σχολείο...