Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επαγγελματική ταυτότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers’ professional identity and innovative teaching methods and techniques utilization: the Skills Labs paradigm [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Σαράκη, Μάρθα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τον ρόλο που αυτή ενδεχομένως διαδραματίζει στην αξιοποίηση καινοτόμων διδακτικών μεθόδων και τεχνικών, εστιάζοντας στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (ΕΔ). H επαγγελματική τους ταυτότητα εξετάζεται μέσα από τα κίνητρα, την αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, την επαγγελματική αφοσίωση,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Professionalism, professional development and professional identity of female secondary school principals. A qualitative approach. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μάγκλαρη, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη έρευνα ασχολείται με τη διερεύνηση στοιχείων που συνθέτουν, διαμορφώνουν και αλληλοεπηρεάζουν τον επαγγελματισμό, την επαγγελματική ανάπτυξη και την επαγγελματική ταυτότητα γυναικών σε θέση ευθύνης σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από την εξελικτική τους πορεία πριν την ανάληψη της θέσης ευθύνης και στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της θητείας τους. Πρωτοπόρα στο εί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of employment relationships of substitute primary school teachers in their professional development and development of their professional identity. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Παπαδοπούλου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της ανάπτυξης της επαγγελματικής ταυτότητας και της επαγγελματικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών απασχολεί την εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα για πάρα πολλά χρόνια. Η παρούσα ποσοτική έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει τον ρόλο που διαδραματίζουν οι σχέσεις εργασίας που βιώνουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, και πιο συγκεκριμένα οι δάσκαλοι ΠΕ70 της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στην επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Female secondary school teachers narrate:intergenerational changes in professional identity focusing on gender [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Τζιβανάκη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών επηρεάζεται από πληθώρα παραγόντων, οι οποίοι καλύπτουν το φάσμα μεταξύ ατομικού, επαγγελματικού και κοινωνικού. Με το παρόν πόνημα επιχειρήθηκε η σε βάθος διερεύνηση των στοιχείων που διαμορφώνουν την επαγγελματική ταυτότητα γυναικών εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας με επίκεντρο το φύλο και αναζητήθηκαν διαφορές και ομοιότητες διαγενεακά. Με δεδομένο ότι η ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The emerging profile of modern teachers through the personal assumption of responsibility for training. Factors of motivation and personal development in today's school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Σαμαρά, Λελούδα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επαγγελματικής ταυτότητας του εκπαιδευτικού της ελληνικής δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ο οποίος αναλαμβάνει προσωπικά την ευθύνη της επαγγελματικής του ανάπτυξης συμμετέχοντας ενεργά στην επιμόρφωση. Ως επιμέρους στόχοι ορίζονται η διερεύνηση της επίδρασης των πρόσθετων ακαδημαϊκών προσόντων, του τύπου εργασιακής απασχόλησης (μόνιμοι εκπα...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Δαβή, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εσπερινών λυκείων για τον επαγγελματικό τους ρόλο στην εσπερινή εκπαίδευση. Το πρώτο βήμα της έρευνας ήταν ο εντοπισμός και η καταγραφή των κύριων χαρακτηριστικών των εκπαιδευτικών που δουλεύουν στα εσπερινά λύκεια. Τα βασικά ερευνητικά πεδία της μελέτης είναι το επάγγελμα του εκπαιδευτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Generational modifications in professional identity of secondary education school principals:Narratives of different generations' principals [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2019 [2019-09-27]
Κωστάκη, Νεκταρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική ταυτότητα είναι πολυσύνθετη, πολυδιάστατη και μεταβαλλόμενη στο πέρασμα του χρόνου. Η παρούσα έρευνα είναι διαγενεακή και μελετά τους παράγοντες δόμησης και ανακατασκευής της επαγγελματικής ταυτότητας διευθυντών σχολείων τριών γενεών, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, εστιάζοντας περισσότερο στις εξελίξεις του ηγετικού προτύπου που εκείνοι ενσαρκώνουν. Επελέγη η ποιοτική ερευνητική πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors influencing influenza vaccination uptake; a study of health professionals' attitudes and beliefs in a prefecture of Northern Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-09-2019 [2019-09-15]
Παρασκευοπούλου, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Η εμβολιαστική κάλυψη για την γρίπη θεωρείται ελλιπής παρά τις συστάσεις για την ετήσια ανοσοποίηση των ατόμων που βρίσκονται στις ομάδες υψηλού κινδύνου. Όσον αφορά τους επαγγελματίες υγείας έχουν διεξαχθεί πολλές μελέτες αλλά όχι επαρκείς αναφορικά με την εξήγηση της συμπεριφοράς τους απέναντι στον αντιγριπικό εμβολιασμό.
Σκοπός: Να δημιουργηθεί ένα υπόδειγμα, αναδεικνύοντας τους...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of the mentor's mentoring to the professional identity and development of the philologist: views of philologists from the prefecture of Eastern Macedonia and Thrace [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Αλατά, Μαρίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί στη σύγχρονη εποχή καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά προκλήσεις εξαιτίας των ραγδαίων αλλαγών που συντελούνται στις κοινωνίες της γνώσης. Ειδικότερα, οι φιλόλογοι- λόγω της φύσης του επαγγέλματος και της χρόνιας αδιοριστίας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα- εμφανίζουν την ανάγκη για στήριξη και καθοδήγηση από έμπειρους φιλολόγους εκπαιδευτικούς όταν καλούνται να υπηρετήσουν ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The self-defining of kindergarten's professional identity and the effect of maternal model and care in choosing a profession [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΤΣΙΝΤΖΟΥ, ΕΥΘΑΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ένας αριθμός οκτώ συνολικά γυναικών εκπαιδευτικών της Προσχολικής Εκπαίδευσης έλαβε μέρος σε αυτή την εμπειρική έρευνα, με σκοπό να διερευνήσει την επαγγελματική τους ταυτότητα και την επίδραση του μητρικού προτύπου και της φροντίδας στην επιλογή του επαγγέλματος. Τα ευρήματα συμφωνούν με προγενέστερες έρευνες για την επίδραση των στερεότυπων στη συνείδηση των γυναικών, σύμφωνα με τα οποία το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
''Τhe role of formal and informal education and training in the construction of different types of teachers’ professional identity '' [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Ιατράκη, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά τον ρόλο των τυπικών και άτυπων μορφών εκπαίδευσης και επιμόρφωσης στη συγκρότηση διαφορετικών τύπων επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, μέσα από την ανάλυση των βιωμάτων τους και του λόγου τους, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανοούν τον ρόλο τους και λειτουργούν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.