Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Mentoring
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΣΟΥΖΑΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά τις απόψεις των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα χαρακτηριστικά της μεντορικής σχέσης και τη συμβολή του μέντορα στην επαγγελματική ανάπτυξη, την ψυχολογική υποστήριξη και τη μοντελοποίηση ρόλων. Επιπλέον, διερευνώνται οι δυσκολίες στο έργο, στις σχέσεις με τους συναδέλφους και στον φόρτο εργασίας για τους νέους εκπαιδ...
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Καμαρίτσα, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τον θεσμό του μέντορα και της καθοδήγησης, εστιάζοντας σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιφέρεια της χώρας και ειδικότερα αυτή της Β΄ περιφέρειας Ανατολικής Αττικής. Για το σκοπό αυτό, ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε ένα δείγμα 300 εκπαιδευτικών που εργάζονταν στη συγκεκριμένη χω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Mentoring as a means of training in in-house training [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Πλίτση, Γρηγορία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή, η εφαρμογή της συμβουλευτικής καθοδήγησης είτε όπως καλείται στη διεθνή βιβλιογραφία του mentoring σαν μια δράση παροχής συμβουλών, καθοδήγησης και στήριξης σε επαγγελματικό, ψυχικό καθώς επίσης και σε κοινωνικό επίπεδο από έναν έμπειρο και ειδικό στον τομέα εργασίας ενός ανθρώπου προς ένα λιγότερο έμπειρο και ειδικό άνθρωπο έχει αναπτυχθεί με ραγδαίους ρυθμούς σε διαφορετικούς...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Παραθυράς, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This study examines whether teacher mentoring can be achieved in the Greek EFL teaching context, within the private sector, mainly through observation and if this could contribute to the teacher (observee) or even mentor (observer) development. The theoretical framework is based on approaches that involve a more flexible and teacher-centred cooperative environment. Observation explores everyday cl...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mentoring, Managing and Leading Early Childhood Centers (ECC) within military facilities: The case of Greek Army ECC [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Φραγκάκη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας κατέδειξε την ανάγκη διεξαγωγής μίας έρευνας, με σκοπό την ανάδειξη της συμβολής των Διευθυντών/Διευθυντριών των Βρεφονηπιακών Σταθμών Στρατού Ξηράς, στην αντιμετώπιση των δυσκολιών και των νέων προκλήσεων των εκπαιδευτικών-εργαζομένων, στις εν λόγω εκπαιδευτικές μονάδες, καθώς και να αναζήτηση βέλτιστων πρακτικών για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία τους.
Μέσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The concept of mentoring during the support of newcomers teachers. Beliefs and attitudes of secondary school teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Συγγενιώτη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Έντονο και πάντα επίκαιρο είναι το ενδιαφέρον στους εκπαιδευτικούς κύκλους σχετικά με τους τρόπους υποστήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών, με τον θεσμό του mentoring να προκρίνεται συχνά, σε διεθνές επίπεδο, ως μέσο πρόσφορο και αποτελεσματικό. Ωστόσο στην Ελλάδα ο θεσμός αυτός είναι ακόμη όχι μόνο ανεφάρμοστος, αλλά και σχετικά άγνωστος στους κύκλους των εκπαιδευτικών. Η παρούσα θεωρητική ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mentoring in tourism enterprises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΤΟΥΡΑΜΑΝΟΓΛΟΥ, ΕΛΙΖΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική αποτελεί μια προσπάθεια εννοιολογικής προσέγγισης της ενδοεπιχειρησιακής συμβουλευτικής, ως μια πρακτική ανάπτυξης των ανθρώπινων πόρων. Πρωταρχικός στόχος ήταν η διερεύνηση των παραμέτρων που διέπουν τις συμβουλευτικές σχέσεις και διαμορφώνουν τα εκπορευόμενα αποτελέσματα. Επιπροσθέτως της βιβλιογραφικής έρευνας, πραγματοποιήθηκε εμπειρική μελέτη, με 121 συμμετοχές ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of Primary Education teachers regarding the contribution of the mentor institution to their professional development. A case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Γεωργοπούλου, Χρυσούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τη συμβολή του θεσμού του Μέντορα στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Αφορμή για την εργασία αυτή στάθηκε η θέσπιση του ν.3848/2010 για την εισαγωγή του θεσμού του Μέντορα στην εκπαίδευση, o οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην πράξη. Πραγματοποιήθηκε μια ποιοτική έρευνα μελέτης περίπτωσης και ως εργαλεί...
Ημερομηνία:
14-05-2016 [2016-05-14]
ΧΡΥΣΗΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία με τίτλο “Ο ρόλος της Παρακίνησης και της Συμβουλευτικής των εργαζομένων στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων: Η περίπτωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων”, έχει ως κύριο σκοπό να παρουσιάσει την σημασία που διαδραματίζουν οι έννοιες της παρακίνησης και της συμβουλευτικής, ως εργαλεία ανάπτυξης και ενδυνάμωσης των εργαζομένων που δύναται να έχει και να εφαρμόζει ανάλογα με την περί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Coaching: a plus(+) to managerial skills [Αγγλική]
Ημερομηνία:
2016 [2016]
ΑΛΕΞΙΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The present analysis is about coaching and its benefits to managerial position. It is a descriptive and analytical research that was based on a well structured questionnaire. The sample comprises 190 managers of all types of Greek companies, from small to multinational and it was used to investigate whether coaching is significant as process to the administrative role of managers. The results indi...
Απόψεις Φιλολόγων για την αξιοποίηση του mentoring στο πλαίσιο άσκησης του εκπαιδευτικού τους έργου
MSc
Ημερομηνία:
06-12-2015 [2015-12-06]
Βογιατζή, Αντιγόνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)