Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Bilingualism
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
9-11-2022
Χαλκοπούλου, Χρυσούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η μητρική γλώσσα (Γ1) αποτελεί επικοινωνιακό εργαλείο και χαρακτηριστικό της κοινωνικής ταυτότητας (Τajfel & Turner, 1979, 1986) του κάθε ομιλητή. Αναφορικά με το δίγλωσσο μαθητικό πληθυσμό, οι Γ1 αποτελούν επιπλέον γνωστικό εργαλείο (Cummins, 1979, 1981) και συναισθηματικό παράγοντα (Dulay&Burt, 1977, Krasen, 1981, Selinker, 1972) για την εκπαιδευτική πρόοδο του κάθε μαθητή. Για αυτό το λόγο, εξε...
Διδακτικές τεχνικές με στόχο την προώθηση της διγλωσσίας σε μικτές τάξεις προσχολικής εκπαίδευσης
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching techniques aimed at promoting bilingualism in mixed preschool education classes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2022 [2022-07-31]
Τζουρά, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Το νηπιαγωγείο, το οποίο αποτελεί έναν από τους πρώτους χώρους κοινωνικοποίησης των παιδιών, καλείται να διαχειριστεί την πολιτισμική ετερογένεια του μαθητικού πληθυσμού, αποσκοπώντας στην αρμονική ενσωμάτωσή του στο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία διατήρησης της μητρικής γλώσσας των δίγλωσσων/πολύγλωσσων μαθητών/τριών αλλά και της αξιοποίησης των εμπειρικών τους γνώσεων με στόχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The promotion and management of multilingualism in kindergarten. Theory and action [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2022 [2022-07-31]
Κασσωτάκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η σύγχρονη ελληνική κοινωνία χαρακτηρίζεται από πολυπολιτισμικότητα, λόγω της εθνικής ετερογένειας, που δημιούργησαν τα τεράστια μεταναστευτικά ρεύματα των τελευταίων χρόνων, η οποία απηχείτε εντός του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, με τη σχολική πραγματικότητα να χαρακτηρίζεται ως πολυγλωσσική. Λόγω των συνθηκών αυτών, γίνονται προσπάθειες για παροχή καθολικής εκπαίδευσης, κατάλληλης για ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The perceptions of Primary Education teachers about the school performance of bilingual students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Λογοδότη, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη σχολική επίδοση των δίγλωσσων μαθητών. Η έρευνα διεξήχθη τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2021 και το δείγμα της έρευνας ήταν 20 εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι), οι οποίοι εργάζονται σε δημοτικά σχολεία της Ανατολικής Αττικής. Για τη βαθύτερη διερεύνηση του θέματος επιλέχθηκε η ποιοτική μέθοδος με...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The views of Primary school teachers in the county of Samos regarding the teaching to bilingual students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Φισφή, Άννα Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική μελέτη επιχειρεί να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου αναφορικά με την διγλωσσία και να καταγράψει τις στρατηγικές και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν στην διδασκαλία των δίγλωσσων μαθητών τους. Έλαβαν μέρος 13 εκπαιδευτικοί, 12 δάσκαλοι και μία νηπιαγωγός. Ακολουθήθηκε ποιοτική προσέγγιση με εργαλείο συλλογής δεδομένων την ημιδομημένη ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of bilingualism and translanguaging of children from India. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2021 [2021-07-31]
Δεδοπούλου, Άννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η διγλωσσία και η διαγλωσσικότητα είναι δύο έννοιες, οι οποίες φαίνεται ότι αποτελούν αντικείμενο μελέτης για πολλούς επιστήμονες. Οι συνεχείς μετακινήσεις των πληθυσμών, η δημιουργία πολυπολιτισμικών κοινωνιών και η ανάγκη συνύπαρξης και συνεννόησης των δίγλωσσων ανθρώπων, καθιστά αναγκαία τη μελέτη και την εξεύρεση μεθόδων για την άμβλυνση των προβλημάτων που μπορεί να δημιουργούνται. Ερχόμενοι ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating Bilingualism and Translanguaging Practices: A case study with Indian children in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-07-2021 [2021-07-24]
Μηλιώτη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): Greece constitutes a reception and transition country for a large number of migrants and refugees. According to ΕΛΣΤΑΤ (2014) the migrants’ majority derive from Albania and Bulgaria, while Rumanian, Pakistan, Afghan, Indian, Georgian and Egyptian migrants moving in Greece for various reasons (employment, family reunification etc.), as well. Today several second or even third generation migrants co...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of school books of primary education as a means of teaching Greek as a second language [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Τσιρπινίδου, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η έρευνα της δυνατότητας αξιοποίησης των γλωσσικών σχολικών εγχειριδίων του δημοτικού, ώστε να αποτελέσουν κατάλληλο υλικό για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης στα πλαίσια μιας μικτής τάξης. Αρχικά μελετώνται οι λόγοι που οδήγησαν στη δημιουργία μικτού μαθητικού πληθυσμού και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι οι δίγλωσσοι μαθητές και οι εκπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The teaching of the verb system of Greek to bilingual primary school students - Implementation proposals [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
ΜΑΛΛΙΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τον τρόπο διδασκαλίας των ρηματικών τύπων της ελληνικής σε δίγλωσσους μαθητές δημοτικού σχολείου και να κάνει μια διδακτική πρόταση. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία εστιάζει στο αν και στο πώς διδάσκονται οι τύποι να/ θα έγραφα, να/ θα έγραψα και να/ θα είχα γράψει, καθώς οι συγκεκριμένοι τύποι παρουσιάζουν δυσκολίες. Αυτοί οι γραμματικοί τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of teachers of Secondary Education of the Regional Unit of Evia on the relationship between bilingualism and learning [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Κωνσταντινίδου, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τη σχέση διγλωσσίας και μάθησης μέσα από τις απόψεις 105 εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας, με δημοσκοπικού τύπου ποσοτική έρευνα. Το εργαλείο το οποίο χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή δεδομένων είναι το ερωτηματολόγιο, το οποίο είναι πρωτότυπο, δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της έρευνας και διαμοιράσθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of parents of bilingual preschool children on the use of the mother tongue in education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΑΡΑΒΑΝΤΙΝΟΥ ΛΙΑΝΟΥ, ΜΑΡΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το ζήτημα της διγλωσσίας, είναι κάτι που απασχολεί πολλούς μετανάστες γονείς, οι
οποίοι ζουν στην Ελλάδα και έχουν παιδιά που φοιτούν σε ελληνικά σχολεία. Η
βασική τους ανησυχία είναι η εκμάθηση των ελληνικών, κατά την διάρκεια φοίτησης
των παιδιών στις τάξεις του νηπιαγωγείου, σε συνδυασμό με την διατήρηση της
μητρικής γλώσσας. Η διγλωσσία, η ικανότητα δηλαδή επικοινωνίας και κατανόησης
σε π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
An exploration of the educational necessities on issues of intercultural education and bilingualism of substitute teachers at the Infrastructures for Refugee Education (Δ.Υ.Ε.Π.) and at the Receptor Classes (Τ.Υ.) of Secondary Education C’ Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Ντούλη, Σωτηρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία συντάχτηκε με στόχο την διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις Δ.Υ.Ε.Π. / Τ.Υ. στη Δευτεροβάθμια Διεύθυνση της Γ’ Αθήνας αναφορικά με την διαπολιτισμική εκπαίδευση και διγλωσσία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο – Απρίλιο του 2020, ακολούθησε την ποιοτική μέθοδο, εφάρμοσε την δειγματοληψία σκοπιμότητας και η ημι-δομημένη συνέντε...
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
ΜΑΡΙΝΗ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί την αναλυτική παρουσίαση και την κριτική προσέγγιση των διδακτικών εγχειριδίων της ελληνικής γλώσσας που χρησιμοποιούνται στα σχολεία πρωτοβάθμιας μειονοτικής εκπαίδευσης της Δυτικής Θράκης. Η θεσμοθέτηση της μειονοτικής εκπαίδευσης, όπως και της διαπολιτισμικής και των αντίστοιχων σχολικών δομών, ήταν η απάντηση στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες των σύγχρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Γλωσσική διμορφία, διγλωσσία, διεθνισμός, και αναζήτηση ταυτότητας των Αράβων που ζουν στην Ελλάδα [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-07-2020 [2020-07-26]
ΚΟΚΟΡΕΛΙΑ, ΑΓΛΑΪΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The study of identity in migration context receives growing attention due to the growing mobility of people, goods and ideas. As linguistic and cultural boarders are crossed, individuals experience profound changes, relational and personal, and discover new and unexpected ways to define themselves.This study comes to fill a gap in research on the identity of Arabs in Greece, studying the importanc...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching and Learning of Bilingual Students in the context of Formal Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-02-2020 [2020-02-15]
Πολύζου, Δανάη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση του φαινομένου της διγλωσσίας και των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τάξεις στις πολυπολιτισμικές κοινωνίες. Ειδικότερα, με βάση την προσέγγιση της Διδασκαλίας της Γλώσσας με Βάση το Περιεχόμενο, διατυπώνεται μία διδακτική πρόταση για το μάθημα της Ιστορίας, με σκοπό να παρουσιαστεί ένας διαφορετικός τρόπος διδακτικής ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
After all, is my student bilingual? Roma students and bilingualism as recognition of their right to an en equal educational process. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μπούρμπου, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι αντιλήψεις, οι στάσεις και οι γνώσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ70), που διδάσκουν σε τάξεις με μεγάλο ποσοστό μαθητών Ρομά, όσον αφορά τη δίγλωσση ταυτότητα των Ρομά μαθητών τους. Πιο συγκεκριμένα αφού προσεγγίσαμε εθνοπολιτισμικά και ταξικά την παρουσία των Ρομά στην Ελλάδα εστιάσαμε στην αμφίδρομη σχέση εκπαίδευσης και εκπαιδευτικών με τους Ρομ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of bilingualism on secondary education Muslim students' language development in the Rhodope region and their teachers' attitudes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
Κακιούση, Αντωνία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας κοινωνιογλωσσολογικής έρευνας αποτελεί η διερεύνηση των επιπτώσεων της διγλωσσίας στη γλωσσική ανάπτυξη των μουσουλμάνων μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ροδόπης και των στάσεων των εκπαιδευτικών τους προς τη διγλωσσία και τη συσχέτισή της με τη γλωσσική και γνωστική ανάπτυξη των μαθητών. Πρόθεση της έρευνας είναι να σκιαγραφήσει τις παραμέτρους και τα χαρακτηριστικά...