Κριτήρια αναζήτησης: Οργανισμός Μάθησης
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Οργανισμός Μάθησης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The emotional intelligence as a means of managing conflict in learning organizations. Exploring the views of primary school principals in the prefecture of Achaia [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-9-2023 Συγγραφέας: ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Οι συγκρούσεις στο χώρο του σχολείου αποτελούν ένα φαινόμενο, που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ένταση. Επομένως ο/η διευθυντής/ντρια καλείται να διαχειριστεί συγκρουσιακές καταστάσεις, με στόχο είτε την πρόληψη, είτε την αποτελεσματική διαχείριση της σύγκρουσης. Στόχος τους είναι να μην διαταραχτεί η ομαλή πορεία του σχολείου. Για να διαχειριστεί επιτυχημένα τέτοια φαινόμενα, δεν αρκούν μόνο ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Resilience as a characteristic in work group life and dynamics [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Κάτσα, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται σε δυο άξονες: ο πρώτος αφορά στην έννοια της ψυχικής ανθεκτικότητας, έννοια που προέρχεται από το πεδίο της Θετικής Ψυχολογίας. Ο δεύτερος άξονας αφορά στην έννοια της ομάδας. Εν προκειμένω αυτή εξετάζεται μέσω της οπτικής του βαθύτερου επιπέδου λειτουργίας της, που αντιστοιχεί στο επίπεδο των συναισθημάτων. Η έρευνα σκοπεύει στη σχέση της ψυχικής ανθεκτικότητας με...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «The views of Secondary Education teachers about the function of their schools as learning organizations and the role of school leadership [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Σιδηροπούλου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το μετασχηματισμό του σχολείου σε οργανισμό μάθησης και το ρόλο που διαδραματίζει η σχολική ηγεσία» διερεύνησε τις απόψεις των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με το κατά πόσο τα Γυμνάσια και τα Λύκεια στην ελληνική επικράτεια λειτουργούν ως ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “Learning Organizations and Transformation: The case of Piraeus Bank. Research on the perceptions of employees, who have participated in courses of in-service training, concerning the organizational culture’s transformation and the role of leadership”. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΜΥΛΩΝΑ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η συνεχιζόμενη εκπαίδευση στο χώρο εργασίας και η επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού αποτελούν πρωτεύοντα στόχο για τις επιχειρήσεις σήμερα, προκειμένου να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα, την ανάπτυξη και την αύξηση της κερδοφορίας τους. Η τεχνολογική πρόοδος, οι οικονομικές και κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο, κάνουν επιτακτική την ανάγκη για σχεδιασμό στρατηγικών που ενισχύουν τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Attitudes and views of “specialization” teachers in primary education towards the transformation of their schools into Learning Organizations [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΔΟΚΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο κόσμος μας αλλάζει ταχέως μέσα από διαδικασίες παγκοσμιοποίησης, κινητικότητας πληθυσμών και τεχνολογικής ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό το ελληνικό δημόσιο δημοτικό σχολείο καλείται να ανταποκριθεί στις ανάγκες της κοινωνίας αλλάζοντας την παραδοσιακή λειτουργία του. Ο Οργανισμός Μάθησης (ΟΜ) αποτελεί ένα μοντέλο οργάνωσης που, στη διάρκεια των τριάντα χρόνων εξέλιξής του, έχει εξαπλωθεί σε διάφορ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the principal's leadership in the transformation of the school into a Learning Organization: The views of the Elementary Education teachers of the Regional Unit of Pella [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Χελντ, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας και της αγοράς εργασίας, η ραγδαία ανάπτυξη των τεχνολογιών και η ταχύτατη, ανεμπόδιστη κυκλοφορία αγαθών και ανθρώπων αφενός και η αδυναμία των παραδοσιακών πρακτικών να έρθουν αντιμέτωπες με τις σαρωτικές μεταβολές αφετέρου, έχει οδηγήσει πολλούς οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων και των σχολείων, να υιοθετήσουν τη στρατηγική της συνεχούς μάθησης, της καινοτομίας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the Relationship between the Principals' Leadership Style and the Function of Public Secondary Schools as Learning Organizations [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Αντωνιάδου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ποσοτικής έρευνας είναι να εξετάσει: α) τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.) αναφορικά με τη λειτουργία των σχολείων τους ως Οργανισμών Μάθησης (Ο.Μ.) β) τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών Δ.Δ.Ε. αναφορικά με το στυλ ηγεσίας που έχει υιοθετηθεί από τους διευθυντές/ντριες στις σχολικές μονάδες τους γ) τη σχέση που υπάρχει μεταξύ του στυλ ηγεσίας τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating Teachers’ Views on the Possibility of Transforming Educational Units into Learning Organizations. The Case Study of Secondary Education Teachers in Thessaloniki’s Prefecture. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Νικολαΐδου, Θεανώ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο Οργανισμός μάθησης ξεκίνησε από το χώρο της Οικονομίας ως μέσο ώστε να ανταποκριθούν οι επιχειρήσεις στις ραγδαίες αλλαγές που προκάλεσαν η αύξηση και η διάχυση της γνώσης, αποτέλεσμα της προόδου της επιστήμης και της τεχνολογίας. Η αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης καινοτομίας στην προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα, στη μετάγγιση γνώσεων στους εργαζόμενους σε όλο το φάσμα τους και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The transformation of the Greek school into a learning organization in the light of the educational changes of law 4547/18 [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Μαρκατάτος, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση ταλανίζεται από χρόνια προβλήματα που προϋπήρχαν της χρηματοπιστωτικής κρίσης και είναι ενσωματωμένα στην κουλτούρα των σχολείων, παρά τις κατά καιρούς προσπάθειες της εκπαιδευτικής ηγεσίας. Μία ακόμα νομοθετική πρωτοβουλία (4547/2018) φιλοδοξεί να ανατρέψει την υπάρχουσα κουλτούρα μέσω καινοτομιών που δείχνουν να συμβάλλουν στον μετασχηματισμό του ελληνικού σχο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the Role of Cooperation between Teachers and Specialized Teachers in the Transformation of School into a Learning Organization [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Ακριβή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ύπαρξη συνεργασίας και καλών διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών συμβάλει καθοριστικά στην ποιοτική αναβάθμιση μίας σχολικής μονάδας. Με την εισαγωγή των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης επήλθαν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας τους, καθώς και στις συνθήκες συμβίωσης και συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών. Η παρούσα έρευνα θέτει ως στόχο να...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: O ekpaideftikós organismós os organismós máthisis: Dierévnisi antilípseon ton ekpaideftikón Protováthmias ekpaídefsis pou didáskoun sta Nipiagogeía tou Nomoú Kaválas, gia tin epimórfosi pou tous paréchetai sta plaísia tis ekpaideftikís tous monádas. Μάθετε πώς προφέρεται The educational organization as a learning organization: Investigating the perceptions of Primary Education teachers who teach in Kindergartens of Kavala Prefecture, for the training provided to them within their educational unit. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Παπάζογλου, Στεφανία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην εποχή που διανύουμε, κάθε σχολική μονάδα έχει την ευθύνη ενός πολύ σημαντικού έργου, διότι αποτελεί οργανισμό μάθησης για τους μαθητές της. Ωστόσο, η ραγδαία τεχνολογική πρόοδος και οι επαναλαμβανόμενες κοινωνικοοικονομικές μεταβολές, διαφοροποιούν το έργο και τον ρόλο των εκπαιδευτικών, για να μπορέσουν να ανταποκριθούν παιδαγωγικά και επαγγελματικά στα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα. Συμφώνα μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: EDUCATIONAL LEADERSHIP AND LEARNING ORGANIZATION:EXPLORING THE RELATIONSHIP IN SCHOOL UNITS OF PRIMARY EDUCATION [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΑΣΗΜΙΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο οργανισμός μάθησης αποτελεί μία θεμελιώδη στρατηγική διεργασία για τη δημιουργία βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για το μέλλον. Η ηγεσία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στη διευκόλυνση μίας εκπαιδευτικής μονάδας να γίνει οργανισμός μάθησης. Οι οργανισμοί μάθησης απαιτούν ηγέτες που αμφισβητούν τις παρωχημένες αντιλήψεις, διαχειρίζονται τη βάση γνώσεων του οργανισμού και κάνουν τις απαιτούμ...