Κριτήρια αναζήτησης: Flipped Classroom
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Flipped Classroom Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 23-07-2022 [2022-07-23] Συγγραφέας: Apostolidi, Efthymia Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Technological advancement has changed the way people live and function, leading teachers to adapt their educational approaches in order to provide learners with more engaging learn-ing environments. In the last few decades, there has been a significant increase in the imple-mentation of a teaching method known as the flipped classroom, a type of a blended learning that involves the inversion of cl...
Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Λαμπούδης, Σταύρος Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να καταγράψει και να παρουσιάσει μέσα από τη συστηματική και ενδελεχή βιβλιογραφική έρευνα τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στο στο μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (Flipped Classroom) και στο παραδοσιακό μοντέλο διδασκαλίας, καθώς επίσης να καταγράψει και να αναδείξει τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν για κάθε μοντέλο μέσα από τη μεταξύ τους σύγκριση. Η συλλο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers‘ beliefs and experiences on online teaching in primary schools during the COVID19 pandemic. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2021 [2021-07-17] Συγγραφέας: ΚΑΤΣΙΝΗ, ΠΟΠΗ - ΙΣΑΒΕΛΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This qualitative research aims to explore the pedagogical practices implemented during the pandemic, the impact of online learning on learners’ participation and performance and the attitude of teachers towards online education. The author conducted 13 semi-structured interviews to explore the experiences of Primary School teachers who converted classes to distance learning during the COVI...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Apply and evaluate the inverted class model through an action research [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Μπέκος, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σημερινή εποχή αλλάζει τα βασικά χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης. Οι ειδκοί της εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί και γενικότερα όλοι οι συντελεστές της εκπαίδευσης καλούνται να μετασχηματίσουν τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας σε μια κοινωνία που απαιτείται να σταματήσεις να μαθαίνεις αλλά να μάθεις πώς να μαθαίνεις. Με την διάχυση της τεχνολογίας της πληροφορικής και των επικοινωνιών και με την πλη...