Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Creative Writing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Paedagogical dimension of myth in Early Childhood Education (Kindergarten). Creative Writing activities on mythical hero Phaethon. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-07-2023
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά την παιδαγωγική διάσταση του μύθου στην Προσχολική Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα πώς ο μύθος μπορεί να αξιοποιηθεί σε δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο με βάση τα Προγράμματα Σπουδών και ειδικότερα το τελευταίο του 2021. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, εξετάζονται οι ορισμοί και η ερμηνεία του μύθου, η θέση των αρχαιοελληνικών μύθων στην παγκόσμια μυθολ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Creative writing: The fairytale as a means of psychomotor development and emotional treatment for students with behavioral difficulties. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-07-2022 [2022-07-17]
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η δημιουργική γραφή έχει άμεση επαφή με την εκπαίδευση. Το παραμύθι αποτελεί ένα δημιουργικό μέσο στη διαδικασία της μάθησης. Η σύνδεσή τους στην παρούσα εργασία επιδιώκει να διερευνήσει τη σημασία του παραμυθιού ως μέσο ψυχοκινητικής ανάπτυξης και συναισθηματικής αγωγής σε μαθητές/-τριες, που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη συμπεριφορά. Στο θεωρητικό μέρος, αναλύονται τόσο η δημιουργική γραφή, το πα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Utilizing Creative Writing and Digital Storytelling for Personal and Social Development in Kindergarten - Teaching Approaches [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-07-2022 [2022-07-17]
Καραζώη, Ευτυχία Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη διδασκαλία της «Κοινωνικής και Προσωπικής Ανάπτυξης» των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Συγκεκριμένα στοχεύει στην αποδοχή της διαφορετικότητας, την κατανόηση της αξίας της ομαδικότητας και της φιλίας. Για την πραγματοποίηση της παραπάνω διδασκαλίας, χρησιμοποιείται η Δημιουργική Γραφή και η Ψηφιακή Αφήγηση. Η Δημιουργική Γραφή συσχετίζεται ως επί το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
kindergartners’ e–stories: I empathize, therefore I am [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
Ρουμελιώτη, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η αφήγηση αποτελεί αρχέγονη ανάγκη του ανθρώπου και απαραίτητο εργαλείο για την επικοινωνία του με τους άλλους. Η δημιουργική γραφή και η ψηφιακή αφήγηση, αποτελούν δύο καλλιτεχνικές μορφές αφήγησης, των οποίων η ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως και οποιασδήποτε άλλης μορφής τέχνης, έχει αποδεδειγμένα πολλαπλά οφέλη: Πέρα από την ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων, βελτιώνουν τις δεξιότητες ψη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Creativity and Creative Writing: The Creative Writing Handbook as a Tool for Writing and Creative Thinking in Primary School Children [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-07-2021 [2021-07-17]
Γκαγκαστάθη, Ουρανία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη Διπλωματική Εργασία ερευνά την Δημιουργική Γραφή ως μία εναλλακτική διδακτική μέθοδο, η οποία δύναται να χρησιμοποιηθεί σε παιδιά Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι μέσα από την κατανόηση των εννοιών της δημιουργικότητας και της δημιουργίας να αναδειχθεί η ικανότητα της Δημιουργικής Γραφής να χρησιμοποιηθεί από τον/την εκπαιδευτικό-μέντορα ως εργαλείο α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Creative Writing based on the book of Modern Greek Literature Texts of the 2nd grade of Junior High School: From Theory and Practice to Creative Writing. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Μυτάκη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έρχεται ως απάντηση στη διαπιστωμένη εμπειρικά αμηχανία πολλών εκπαιδευτικών που αιφνιδίως κλήθηκαν να αξιοποιήσουν στη διδακτική πράξη τη «Δημιουργική γραφή», φιλοδοξώντας να αποτελέσει ένα βασικό και ευσύνοπτο εγχειρίδιο –απόσταγμα των σπουδών στο μεταπτυχιακό αυτό πρόγραμμα αλλά και των χρόνων διδακτικής εμπειρίας– το οποίο θα διευκρινίζει τον όρο και θα παρουσιάζε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A manual publication about educational scenarios for the acceptance of the “other” based on literary texts [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Ποζιού, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη ευφάνταστων και δημιουργικών τρόπων προσέγγισης της Λογοτεχνίας για μαθητές δημοτικού, μέσω δυο διδακτικών τεχνικών που αφορμώνται από τις Τέχνες, του Δράματος και της Δημιουργικής Γραφής. Μέσα από την αρμονική σύμπλευση του Δράματος με τη Δημιουργική Γραφή, προέκυψαν οκτώ πρωτότυπα εκπαιδευτικά σενάρια, τα οποία παρουσιάζουν την ανακαλυπτική και στοχαστική...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The influence of storycubes on the storytelling by elementary school children [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Καγιόπουλος, Παύλος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας αποτέλεσε η μελέτη της πράξης της αφήγησης, καθώς και η διερεύνηση των αφηγήσεων, ως προς τη δομή τους και το περιεχόμενο που δημιουργούνται από μαθητές που φοιτούν στις τάξεις δημοτικών σχολείων. Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν δύο διαφορετικές δραστηριότητες για την παραγωγή ερεθισμάτων, η πρώτη δραστηριότητα ήταν οι κυβοϊστορίες, που είναι ένα δημιουργικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE ROLE OF ANIMATION IN THE CREATIVE WRITING OF EFL PRIMARY LEARNERS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΚΑΝΤΟΥΡΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Developing writing in EFL is a skill that young learners of Greek State Primary Schools seem to receive enough training in, at least according to the prescribed national EFL and DEPPS curricula. Despite the fact that these learners live now more than ever in a creatively represented multisemiotic world, the development of their creative writing skill in EFL, especially through the use of animation...